آموزش و پرورش نمی تواند منتظر مصاحبه آمنه J. محمد معاون دبیر کل سازمان ملل متحد
Jun 19 سال 2020 - خانم آمنه J. محمد است معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس سازمان ملل متحد توسعه پایدار ، قبل از انتصاب خانم محمد به عنوان وزیر محیط زیست جمهوری فدرال نیجریه که در آن او هدایت این کشور را تلاش در عمل آب و هوا و تلاش برای حفاظت از محیط زیست طبیعی. خانم محمد برای اولین بار به عضویت سازمان ملل متحد در سال 2012 به عنوان مشاور ویژه سابق دبیر کل بان کی مون با مسئولیت توسعه پس از سال 2015 برنامه ریزی است. او رهبری این روند که منجر به توافق جهانی در اطراف 2030 دستور کار برای توسعه پایدار و ایجاد اهداف توسعه پایدار.
خانم محمد شروع کار حرفه ای خود را در طراحی مدارس و درمانگاه در نیجریه. او به عنوان یک مدافع با تمرکز بر افزایش دسترسی به آموزش و پرورش و سایر خدمات اجتماعی قبل از حرکت به بخش عمومی که در آن او را به سمت مشاور سه پی در پی رئیس جمهور در فقر عمومی در بخش اصلاح و توسعه پایدار. خانم محمد بوده است اعطا چندین دکترای افتخاری و خدمت به عنوان استاد کمکی سخنرانی در توسعه بین المللی. دریافت کننده انواع جوایز جهانی, Ms, محمد خدمت در متعدد بین المللی انجمن مشاوره و پانل های. او شش فرزند و یک نوه.
ECW. به عنوان الهام بخش جهانی زنان رهبر است که اختصاص داده شده خود را در زندگی به خدمات شما چگونه دیدن پیشرفت و چالش های ما در پیشبرد برابری جنسیتی و توانمند سازی نسل بعدی رهبران زنان از طریق دختران و دختران نوجوان' راست به کیفیت آموزش و پرورش ؟
آمنه J. محمد. من با الهام از آینده نسل از زنان رهبران که در مواجهه با حوادث, درگیری و سلامت اولویت بندی شرایط اضطراری خود را آموزش و پرورش و استفاده از سیستم عامل خود را به دفاع از حق تمام زنان و دختران جوان به کیفیت آموزش و پرورش است. پیشبرد برابری جنسیتی و تقویت صدای این زنان جوان باید در مرکز همه ما کار می کنند.
پیشرفت های بزرگ ما ساخته شده در سطح جهان برای پیشبرد برابری جنسیتی را نمی توان به اندازه کافی تأکید بیشتر دختران در حال رفتن به ماندن در مدرسه از همیشه قبل از و تعداد خارج از مدرسه کاهش یافته 79 میلیون دلار در دو دهه گذشته است. در عین حال قبل از COVID-19 گیر 132 میلیون نفر هنوز هم در خارج از مدرسه است.
دختران به ویژه دختران نوجوان – چهره موانع مهم برای کیفیت آموزش در بسیاری از زمینه های. وجود دارد خطرات ناشی از آزار و اذیت جنسی و استثمار سوء استفاده و خشونت – هر دو در راه و در مدرسه. بسیاری از دختران رقابت مطالبات در زمان خود با توجه به مراقبت و مسئولیت های خانواده. بسیاری از خانواده ها صورت انتخاب دشوار است که از فرزندان خود را آموزش و پرورش با توجه به محدودیت های مالی – و بسیاری از پسران انتخاب شده بیش از دختران است. آموزش دختران است به خصوص در معرض خطر در شرایط اضطراری و برای کودکان در حال حرکت است و ما نیاز به ادامه به توانمند سازی این نسل بعدی رهبران زنان از طریق آموزش با کیفیت.
همه این مسائل تشدید شده اند COVID-19. مستندات و اجتماعی و بحران اقتصادی را به ارمغان آورد چشمگیر افزایش خشونت خانگی از جمله برای دختران و دختران نوجوان. بعلاوه نرخ ازدواج افزایش یافته است و معلوم نیست چه اثر که اگر مدارس بسته باقی می ماند برای یک دوره طولانی است.
برای مقابله با چالش های تشدید جریان همه گیر ما نیاز به تقویت تلاش ها نه تنها اطمینان از برابری جنسیتی ابعاد اولویت دارد در همه کار ما بلکه اعمال هدفمند اقدامات برای اطمینان از دختران و آسیب پذیر نیست تحمل سنگین ترین بار و محافظت می شود.
ECW. وجود دارد یک آموزش جهانی بحران در جهان است و به طور فزاینده ای روشن است که آموزش و پرورش یا توسعه پایدار هدف 4 بنیادی برای تحقق طیف کاملی از اهداف توسعه پایدار. چگونه می توانم به شما ارتباط متقابل و به همین دلیل بسیار مهم است برای اتصال این نقطه در پیشبرد تمام اهداف توسعه پایدار?
آمنه J. محمد. آموزش و پرورش یک حق انسانی است و مرکزی برای ساختمان پایدار و انعطاف پذیر جوامع و همچنین برای دستیابی به شخصی آرمان و اهداف توسعه پایدار. بدون شک وجود دارد که تجهیز کودکان و جوانان مربوطه را با دانش و مهارت های یک کاتالیزوری تاثیر را در از بین بردن فقر و کاهش نابرابری بهبود سلامت رانندگی رشد اقتصادی و دستیابی به برابری جنسیتی است.
بدون سرمایه گذاری در جوانان برای ایجاد یک محیط را قادر می سازد آنها را برای یادگیری و کسب مهارت برای کار مناسب پایداری تغییر آب و هوا, آگاهی و شهروندی جهانی ما نمی خواهد تحویل در وعده ما برای آینده می خواهیم.
بدون حصول اطمینان از کیفیت و فراگیر آموزش و پرورش برای همه ما خواهد بود قادر به پیشبرد تلاش های ما به صورت صلح آمیز و فراگیر جوامع و برای ترویج احترام به حقوق بشر است. در عین حال ما را دیده اند علائم هشدار دهنده است که در روند کنونی جهان است در مسیر رسیدن به SDG4 هدف و اهداف.
قبل از COVID-19 بیش از 260 میلیون, کودکان, نوجوانان و جوانان بودند ، در حالی که بیش از 617 میلیون نمی شد یادگیری و دستیابی به تنها حداقل مهارت در خواندن و ریاضیات. در حال حاضر COVID-19 بدتر جهانی بحران آموزش و پرورش با بیش از 1.5 میلیارد کودکانی که در صورت مختل آموزش و پرورش در حالی که بیش از حد بسیاری از کودکان هنوز هم در معرض خطر بازگشت به مدرسه به خصوص کسانی که بیشتر به حاشیه رانده شده – از جمله دختران و کودکان معلول و کودکان در حال حرکت است. خشونت علیه کودکان در حال افزایش است. COVID-19 است و نه فقط یک بحران بهداشتی – آن است که یک انسان بحران و آموزش و پرورش بحران است.
در واقع یک آموزش با کیفیت و یادگیری مادام العمر بنیادی است و به همه جنبه های دیگر از توسعه انسانی و توسعه پایدار. پایه برای یادگیری شروع در رحم مادر – بهداشت مادر و تغذیه حیاتی برای رشد مغز. ما می دانیم که برای اولین بار از 1000 روز از زندگی کودک بسیار مهم هستند و تنظیم صحنه برای یادگیری در سراسر چرخه عمر. ما می دانیم که کودکان تجربه کوتاه قدی نیز تجربه مشکلات با یادگیری است. هنگامی که کودکان از دسترسی به آب تمیز و بهداشت و یا صرفه جویی در زندگی واکسن برای پیشگیری از بیماری ها جان خود را در معرض خطر هستند. بدون دسترسی به کیفیت و مرتبط با آموزش افراد جوان نمی ساخت مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در زندگی و کار و در نتیجه آنها و جوامع خود رنج می برند.
ما نیاز به مطمئن شوید که تمام کودکان و جوانان باید فرصتی برابر در دختران و پسران و کودکان و جوانان معلول و کودکان و جوانان از جوامع به حاشیه رانده شده. به منظور دستیابی به پیشرفت واقعی در هر یک از SDGs ما روش نیاز به قرار دادن آموزش در این مرکز است.
ECW. مجمع عمومی سازمان ملل متحد رئیس جمهور به تازگی بر نیاز به ادامه به سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در طول زمان COVID-19 بحران و اشاره کرد که بسیاری از دولت ها در جنوب زیرساخت های لازم نیست به ارائه کافی از راه دور آموزش از طریق تکنولوژی و این خطرات تعمیق در حال حاضر موجود جهانی آموزش و پرورش تقسیم. چگونه ما در ترجمه همکاری جهانی به یک پل بتنی است که باعث کاهش تقسیم شروع با تامین مالی همکاری های اقتصادی و توسعه اجتماعی و اقتصادی و حقوق صاحبان سهام?
آمنه J. محمد. این COVID-19 بحران در ترکیب با موجود جهانی دیجیتال تقسیم را مطرح کرد چالش های قابل توجهی برای پرداختن به آموزش بحران. همه گیر ارائه شده اضافی خطر تعمیق جهانی آموزش و پرورش تقسیم و از دست دادن دستاوردهای است که ساخته شده اند تا کنون. با نزدیک به سه چهارم از زبان آموزان که تحت تاثیر تعطیلی مدارس در سطح جهانی بسیاری از کشورهای در حال بی سابقه ای مواجه چالش های اقتصادی از جمله چگونه آنها می تواند تضمین عدالت و شمول خود را در سیستم آموزش و پرورش. تکیه بر فن آوری های جدید برای ارائه آموزش و پرورش در طول بحران بر اهمیت سرمایه گذاری بیشتر به ساخت تمام سیستم آموزش و پرورش بیشتر انعطاف پذیر و باز و فراگیر و انعطاف پذیر است.
عدم دسترسی به فن آوری آمادگی و اتصال در برخی از کشورهای در حال توسعه بلکه در سطح کلی آمادگی خود را برای انطباق برنامه های درسی آماده سازی زبان آموزان, مربیان و خانواده ها و همچنین اطمینان از کارآمد ارزیابی و صدور گواهینامه فرآیندهای که نیاز به خطاب در مقیاس اگر ما به یاد بگیرند که از COVID-19 بحران است.
برای رسیدگی به این وضعیت پیچیده همه ما نیاز به کار با هم در همکاری برای اطمینان حاصل شود که تمام کودکان و جوانان در ادامه به یاد بگیرند که حفظ تمرکز بر روی کسانی که بیشترین نیاز.
این فن آوری برای رسیدن به هر کس در همه جا در دسترس است. آن را تا به همه ما مطمئن شوید که در تمام سطوح ما می توانید مقیاس این راه حل توانمند سازی معلمان برای دیدار با هر کودک و جوان فرد نیازهای یادگیری در هر زمینه. البته این را باید تکمیل شود با بهبود سیستم آموزش و پرورش' آمادگی برای رویارویی با چالش های جهانی در حالی که پیشرفت در دستیابی به توسعه پایدار برای همه.
ECW. دبیر کل سازمان ملل اصلاحات اماکن تاکید قوی بر روی 'راه های جدید کار' خود 'انسانی-توسعه انسجام و اصول 'بوروکراسی کمتر و بیشتر در پاسخگویی.' این روش و اصول نیز تعبیه شده در استراتژی و کار از آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید (ECW) است که به میزبانی سازمان ملل متحد (یونیسف). دنبال ECW را از نزدیک کار از زمان آغاز آن چگونه می بینید ECW کمک به سازمان ملل متحد اصلاحات و SDGs به خصوص که ما تسریع در طول دهه اقدام از طریق اقدامات مشخص و نتایج.
آمنه J. محمد. با وجود پیشرفت در آموزش و پرورش ارائه در بحران متاثر از شرایط تداوم موانع آموزش و پرورش را بدتر کرده اند با توجه به همه گیر. ECW پاسخ در COVID-19 تا نمونه از راه های که در آن پیاده سازی راه جدید برای کار با انسانی سرعت و توسعه عمق. در طول آشکار از COVID-19 گیر ECW و همکاران بسیج به ارائه پشتیبانی آموزش و پرورش در رکورد سرعت. انتشار سریع و انعطاف پذیری بودجه اجازه سازمان ملل متحد کشور تیم برای پاسخ به سرعت و به اجرای مداخلات آموزش و پرورش در راه های مناسب برای هر زمینه.
در شروع COVID-19 استفاده در کشور آموزش و پرورش هماهنگی مکانیزم در مجموع ما 23 میلیون دلار بود که به سرعت در حال پرداخت به 55 دریافت در سراسر 26 کشور در یک دوره 9 روز بین دریافت برنامه های اولیه و پرداخت وجوه. این رویکرد مشترک تضمین شفافیت و ترویج پاسخ هماهنگ و بهره وری و اثربخشی در این بخش است.
به عنوان مثال در کامرون COVID-19 آموزش و پرورش پاسخ بود توسعه یافته توسط آموزش و پرورش خوشه اعضا در همکاری با وزارت آموزش و پرورش و ذینفعان کلیدی. یونسکو و یونیسف بودند شناسایی شده توسط آموزش و پرورش خوشه ای در کشور برای دریافت ECW اولین واکنش اضطراری بودجه. این دریافت در حال اجرای با حمایت از آموزش و پرورش خوشه دولت کامرون و سازمان های جامعه مدنی. ما 1.5 میلیون دلار تخصیص در کامرون برای COVID-19 پاسخ خواهد اطمینان از دسترسی و تداوم یادگیری کودکان, رسیدن به 3.9 میلیون کودک از آنها 2.2 میلیون نفر از آنها دختران و همچنین 8,600 معلمان و 60 درصد از آنها زنان هستند.
ECW. با COVID-19 همه ما تا به حال برای تنظیم و ارزیابی مجدد ما چگونه کار در محیط فعلی به ادامه به ارائه SDGs و همچنین نیاز به نگاه به آینده به عنوان این بحران خواهد با ما بماند برای برخی از زمان. چه چیزی شما را به عنوان اولویت هر دو از نظر توسعه بخش ها و رویکرد استراتژیک در کاهش تاثیر جهانی COVID-19 بحران و مردم ما خدمت می کنند به خصوص کسانی که در سمت چپ دورترین پشت مانند کشورهای کم درآمد تحت تاثیر جنگ و پناهنده-میزبانی کشور ؟
آمنه J. محمد. ما اولین و مهمترین اولویت این است که واقعا به آدرس صورت انسان از این بحران جهانی و این کار را با یک پاسخ جهانی است که واقعا نیاز به همبستگی. در سازمان ملل ما دیدن واکنش های اضطراری به عنوان سه برابر. سلامت پاسخ در سرکوب انتقال ویروس است. انسانی پاسخ که ما باید برای حفظ سوخت رسانی به مردم اطمینان دهد که امن هستند در این وضعیت بحران و اورژانس اجتماعی و اقتصادی پاسخ به بنیادی تاثیر گیر با کمک به دولت و مردم عمل در راه است که ایجاد یک بهتر و سبزتر آینده.
شورای اجتماعی و اقتصادی پاسخ چارچوب توسعه داده شد برای محافظت از نیازها و حقوق مردم تحت فشار از همه گیر با تمرکز خاص بر آسیب پذیرترین کشورهای گروه ها و افرادی که در معرض خطر بودن را پشت سر گذاشت.
پنج جریان کار است که تشکیل این چارچوب عبارتند از: 1. اطمینان حاصل کرد که ضروری خدمات سلامت هنوز در دسترس است و حفاظت از سیستم های سلامت; 2. کمک به مردم در مقابله با سختی از طریق حمایت های اجتماعی و خدمات اساسی; 3. حفاظت از مشاغل حمایت از کوچک و متوسط و بخش غیررسمی کارگران از طریق اقتصادی پاسخ و بازیابی برنامه ها; 4. هدایت لازم افزایش پولی و مالی محرک به سیاست های اقتصاد کلان برای آسیب پذیر ترین و تقویت چند جانبه و منطقه ای پاسخ; و 5. ترویج انسجام اجتماعی و سرمایه گذاری در جامعه منجر انعطاف پذیری و پاسخ سیستم است. این پنج جریان متصل قوی پایداری محیط زیست و برابری جنسیتی ضروری برای ساخت بهتر است.
UNs پاسخ در زمینه حمایت اجتماعی و خدمات اساسی شامل حمایت از دولت برای انطباق با گسترش و مقیاس بالا خدمات به امنیت پایدار آموزش برای همه کودکان و نوجوانان و ترجیحا در مدارس. به این ترتیب سازمان ملل متحد است که کار با ملی مقامات آموزش و پرورش و بخش خصوصی آموزش و پرورش ارائه دهندگان خدمات برای حمایت از کودکستان ها و مدارس است که می تواند با خیال راحت باز باقی می ماند در حالی که کمک دولت به مقیاس دیجیتال و دیگر اشکال از راه دور یادگیری است. تمام تلاش ها باید در محل قرار داده تا مطمئن شوید که تمام کودکان و جوانان باقی می ماند درگیر در آموزش از راه دور در صورت موجود بودن و بازگشت به مدرسه پس از این بازگشایی شده است. سازمان ملل متحد نیز حمایت از معلمان از طریق آموزش های حرفه ای برنامه های در جایگزین روش های یادگیری.
سازمان ملل متحد به رسمیت می شناسد یک چند جانبه پاسخ مانند هیچ یک از پیش مورد نیاز است. یکی که نیاز به شجاعت به تلنگر زمان عرف از آنجا که ما نیاز به ابزار جدید, جدید اقدامات و ما نیاز به بلند کردن سیاست موانع است که ما اغلب به عنوان بهانه ای که چرا ما نمی توانیم همه چیز در سرعت که در آن باید انجام شود.
ما با ارائه یک بار در یک نسل فرصت برای رسیدن به همه کودکان و ارائه SDGs. برای انجام این کار ما نیاز به کار با هم و اهرم مشارکت. اولویت ما این است که اطمینان حاصل شود که تمام کودکان در حال یادگیری – این که آیا آن را بازگشت به مدرسه دسترسی به آموزش و پرورش برای اولین بار با استفاده از فن آوری های دیجیتال و یا نشستن در یک کلاس درس. ما باید برای رسیدن به کسانی که دورتر در پشت ما نیاز به نوآوری چگونه ما را به انجام کسب و کار ما نیاز به ارائه زمان واقعی پاسخ. کودکان در شرایط اضطراری و کودکان در حال حرکت در بزرگترین نیاز به پشتیبانی و باید گنجانده شده در هر روش.
ECW. در مواجهه با جهانی COVID-19 بحران بی سابقه ای به نسل ما, آن را نیز یک بار برای انعکاس و حل و فصل به ساختمان برگشت بهتر است. با توجه به این که فراگیر آموزش با کیفیت برای هر کودک و نوجوان است که یک بخش ضروری از راه حل چگونه می توانید تمامی سازمان ملل در حوزه فعالانه و مشخص ارائه حمایت بی دریغ به تحقق بخشیدن به ارزش ها و تعهدات 75 سال پیش ؟
آمنه J. محمد. COVID-19 ما با ارائه یک فرصت برای کشور به ساخت بهتر با حقوق صاحبان سهام و ورود در این مرکز که در سال 2030 دستور کار و توافق پاریس در تغییر آب و هوا. ما یک فرصت برای reimagine هدف کلی محتوا و تحویل آموزش و پرورش در دراز مدت و از همه مهمتر چگونه سیستم سازمان ملل متحد می تواند بهترین پشتیبانی کشورهای در ساخت سیستم های آموزش و پرورش بیشتر انعطاف پذیر با زمان و آینده بحران. این مهم است که ما با استفاده از مزيت هاي هر نهاد سازمان ملل متحد و شرکای دیگر برای تقویت و کارآمد و جامع واکنش جهانی. با یونیسف جهانی زمینه حضور و آموزش برنامه نویسی در 145 کشور و یونسکو شبکه ای از موسسات تخصصی و دستور به رهبری جهانی هماهنگی دستیابی به آموزش و پرورش مرتبط با اهداف سازمان ملل متحد می تواند درون بخشی و روش های شیر به تجربه جمعی و شیوه های از تخصص ما در سراسر جهان است.
در مورد آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید: ECW اولین صندوق جهانی اختصاص داده شده به آموزش و پرورش در شرایط اضطراری. آن راه اندازی شد بشردوستانه بین المللی و توسعه کمک های بازیگران, همراه با های عمومی و خصوصی و خیرین برای رسیدگی فوری آموزش و پرورش نیاز 75 میلیون کودکان و جوانان در جنگ و بحران تنظیمات. ECW سرمایه گذاری در روش طراحی شده به طلیعه چیزی بودن در یک رویکرد مشترک در میان بازیگران بر روی زمین حصول اطمینان امداد و سازمان های توسعه پیوستن به نیروهای خود را برای رسیدن به نتایج آموزش و پرورش. آموزش و پرورش نمی تواند صبر است توسط یونیسف. صندوق اداره تحت یونیسف مالی و منابع انسانی و اداری, قوانین و مقررات, در حالی که عملیات در حال اجرا توسط این صندوق مستقل خود ساختار حکومت.
لطفا در توییتر دنبال کنید: @EduCannotWait @YasmineSherif1 @KentPage
اطلاعات بیشتر در: www.educationcannotwait.org
برای سوالات مطبوعات: کنت صفحه kpage@unicef.org, +1-917-302-1735
برای سوالات مطبوعات: Anouk Desgroseilliers, adesgroseilliers@un-ecw.org, +1-917-640-6820
برای هر گونه سوالات: info@un-ecw.org
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im