کارفرمایان در از دست دادن در مورد چگونه به بهترین وجه برای حمایت از کارکنان مبتلا به سرطان

شاتر یکی در 10 UK سازمان (9%) را در نظر نمی آن مسئولیت خود را به ارائه مالی و عملی و یا حمایت عاطفی به کارکنان

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

شاتر

یکی در 10 UK سازمان (9%) را در نظر نمی آن مسئولیت خود را به ارائه مالی و عملی و یا حمایت عاطفی به کارکنان که مبتلا به یک بیماری جدی مانند سرطان است.

این است که با توجه به تحقیقات انجام شده توسط گروه بیمه خطر بدن گروه خطر توسعه (شبکه) که در بر داشت یک سوم (34 درصد) از کارفرمایان ارائه نمی دهد حمایت های مالی به کارکنان دریافت کرده اند که جدی تشخیص است.

اما کسب و کار به طور کلی تر بودند باز به ارائه راهکارهای عملی و یا حمایت عاطفی به کارکنان که ناخوشی با 77 درصد ادعا می کنند با وجود آن احساس نمی شد مسئولیت خود را.

یک صحنه یا مدرج بازگشت به کار (ارائه شده توسط 33%) و ارائه حمایت عاطفی خدمات مانند مشاوره (32 درصد) محبوب ترین اشکال از پشتیبانی ارائه شده اما دسترسی به حمایت عملی مانند یک متخصص قلب (27%) و دسترسی به پزشکان متخصص (21%) نیز نسبتا شایع عناصر از کارفرمایان حمایت از برنامه های.

Katharine Moxham سخنگوی شبکه گفت: "کارفرمایان اغلب می تواند احساس در از دست دادن در مورد چگونه به بهترین حمایت از کارکنان که به تازگی مبتلا به سرطان و کسانی که در حال حاضر در حال رفتن را از طریق درمان و کسانی که به تازگی خود را در غلبه بر بیماری است. آن را نیز می تواند دشوار به دانستن دقیقا همان چیزی است که حمایت مناسب برای ارائه به عنوان وضعیت تغییرات برای کارکنان.

"با این حال با بسیاری از نوآورانه گروه در معرض خطر ارائه دهندگان شامل طیف گسترده ای از حمایت های بیشتر در سیاست های خود را ارائه دسترسی به حمایت های مالی در حال حاضر باید مطلق پایه برای کارفرمایان که می خواهند برای حمایت از کارکنان خود در این زمان و با وجود ثروت از کمک های اضافی است که می تواند شنود گذاشته باشند."

او گفت که با نجات یافتگان از سرطان روز آینده در 7 ژوئن کارفرمایان باید در گروه خود خطر سیاست های به اطمینان حاصل شود آنها استفاده از تمام مزایای موجود است.

"در صورتی که یک کارمند است که مبتلا به سرطان تشخیص داده آن را فقط به فردی که در حال تماشای و انتظار برای دیدن چگونه کارفرمای خود پاسخ خواهد داد اما گسترده تر بدن از کارکنان خواهد بود وضعیت را بیش از حد. بسیاری از کارفرمایان می خواهید به انجام کار درست توسط کارکنان خود را, اما از یک کارمند روابط از ديدگاه مهم آنها نیز آگاه باشند که اقدامات آنها در نظر گرفته بیشتر از فرد نگران گفت:" Moxham.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب