کارفرمایان باید انتشار Covid-19 ارزیابی ریسک

 کارفرمایان باید برای نمایش این پوستر برای نشان دادن آنها مطابق با دستورالعمل. 'عملی رهنمودهای منتشر شده است ب

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399

 
کارفرمایان باید برای نمایش این پوستر برای نشان دادن آنها مطابق با دستورالعمل.

'عملی رهنمودهای منتشر شده است برای کمک به کارفرمایان را در محل کار به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است از جمله این انتظار که همه کارفرمایان با 50 یا بیشتر کارکنان باید انتشار Covid-19 ارزیابی ریسک.

اسناد توسعه یافته اند و در حال مذاکره با حدود 250 کسب و کار اتحادیه های کارگری به دولت تفویض بهداشت عمومی انگلستان و بهداشت و محیط زیست (HSE) و به دنبال نخست وزیر بوریس جانسون آدرس به ملت شب گذشته تنظیم مراحل را به ضرب و شتم ویروس و "راه اندازی مجدد اقتصاد".

مگر اینکه مردم احساس امنیت کارمندان خود را نمی خواهد بازگشت مشتریان خواهد ماندن و راه اندازی مجدد خواهد لکنت زبان آسیب رساندن به معیشت و خدمات عمومی است. این راهنمایی کمک خواهد کرد. آن را می دهد شرکت یک تصویر واضح تر از نحوه بازگشایی با خیال راحت و به تدریج" – کارولین فیربرن CBI

هدایت را پوشش می دهد هشت محل کار تنظیمات مجاز به باز کردن از جمله سایت های ساخت و ساز کارخانه و takeaways و شامل دانلود اعلامیه برای کارفرمایان به صفحه نمایش برای نشان دادن آنها به دنبال رسمی راهنمایی.

کسب و کار, منشی, Alok شارما گفت: "این هدایت را فراهم می کند یک چارچوب به انگلستان بازگشت به کار در راه است که امن است برای همه. اینها گام های عملی برای فعال کردن کارفرمایان به شناسایی خطرات که Covid-19 ایجاد می کند و به اقدامات عملی برای کاهش آنها.

"و به عنوان ما قادر به بازگشایی بخش های جدیدی از اقتصاد ما همچنان مشترک ما روش کار با طیف گسترده ای از ذینفعان به ارائه راهنمایی های اضافی برای محل های کار است."

وجود دارد پنج اصل:

1. کار از خانه در صورت امکان

کارفرمایان باید تمام مراحل منطقی مردم را قادر به کار از خانه. اما برای آن دسته از کارکنان است که نمی تواند و که محل کار نشده است گفت: نزدیک به دولت می گوید آن پیام روشن است: کارکنان "باید به کار برود". کارفرمایان باید در برقراری ارتباط با کارکنان در مورد زمانی که محل کار خود را باز خواهد شد.

2. مشورت با کارگران در Covid-19 ارزیابی ریسک

راهنمایی عمل در زمان سلامت و ایمنی قوانین و برابری قانون. کارفرمایان نیاز به انجام Covid-19 خطر ارزیابی در مشاوره با کارگران و اتحادیه های کارگری برای ایجاد آنچه که دستورالعمل ها را به در محل قرار داده. اگر ممکن است کارفرمایان باید انتشار نتایج خود را ارزیابی خطر در وب سایت خود و دولت "انتظار" همه کسب و کار با بیش از 50 نفر برای انجام این کار.

3. حفظ دو متر اجتماعی فاصله "که در آن ممکن است'

کارفرمایان باید طراحی مجدد فضای کاری برای حفظ دو متر فاصله بین مردم و متناوب شروع زمان ایجاد یک طرفه سیستم های باز بیشتر ورودی و خروجی و یا تغییر صندلی طرح بندی.

4. مدیریت انتقال ریسک

که در آن مردم نمی توان دو متر از هم جدا کارفرمایان باید راست موانع مشترک در فضاهای ایجاد الگوهای تغییر یا ثابت تیم به حداقل رساندن فردی تماس و یا اطمینان از کارگران صورت و دور از یکدیگر است.

5. تقویت فرایند تمیز کردن

محل کار باید تمیز تر غالبا با توجه به بالا-تماس با اشیاء مانند دستگیره درب کیبورد و دکمه آسانسور. کارفرمایان باید با ارائه امکانات شستن دست و یا دست sanitisers در نقاط ورود و خروج.

دانلود متوجه شامل راهنمایی است که کارفرمایان باید نمایش در محل کار خود را به نشان می دهد کارکنان خود و مشتریان و بازدید کنندگان دیگر به محل کار خود را که آنها به دنبال این راهنمایی.

سارا Albon HSE اجرایی گفت: "ما کار کرده اند با [دولت] برای اطمینان از کسب و کار دسترسی به اطلاعات آنها نیاز به در محل قرار داده و اقدامات لازم برای کمک به آنها کار با خیال راحت. این خواهد شد کمک به کارفرمایان در انجام ارزیابی ریسک و قرار دادن اقدامات عملی در محل.

"در قلب بازگشت به کار توسط کنترل خطر ناشی از ویروس است. حصول اطمینان از امن شیوه های کار در محل هستند کمک خواهد کرد که ارائه یک محیط امن بازگشت به کار و حمایت از کسب و کار در سراسر کشور است."

کریگ Beaumont رئیس امور خارجی در فدراسیون کسب و کارهای کوچک گفت: "از آن خواهد شد یک سفر طولانی اما این هدایت را فراهم می کند پایه ای برای کارفرمایان به مثبت مکالمات مورد نیاز با کارکنان خود را. این اولین گام برای گرفتن اقتصاد در پای خود را.

کارولین فیربرن, مدیر-کل بانک مرکزی توضیح داد: "مگر مردم احساس امنیت کارمندان خود را نمی خواهد بازگشت مشتریان خواهد ماندن و راه اندازی مجدد خواهد لکنت زبان آسیب رساندن به معیشت و خدمات عمومی است. این راهنمایی کمک خواهد کرد. آن را می دهد شرکت یک تصویر واضح تر از نحوه بازگشایی با خیال راحت و به تدریج.

"راهنمایی بر اساس خوب فعال برنامه های بسیاری از شرکت های توسعه یافته در طول مستند. کارمند عالی تعامل سریع محل کار نوآوری و شفافیت کمک کرده اند بسیاری از شرکت های حمایت از معیشت. آن را مناسب برای ساخت در این است."

او افزود که بریتانیا چهره "ماه از تغییر و به چالش کشیدن" و این که این دستورالعمل نیاز به تکامل بر اساس بینش از زمین.

جاناتان Geldart مدیر موسسه مدیران گفت: "آن را نمی ارائه هر پاسخ هیچ راهنمایی می توانید, اما مدیران می توانید آن را به اطلاع خود ارزیابی خطر برای عامل در این بیماری همه گیر."

راهنمایی در امر کسب و کار در حال حاضر مجاز به باز کردن. این همچنین شامل راهنمایی برای مغازه ها که در دولت گفت: ممکن است در یک موقعیت برای شروع یک مرحله به مرحله بازگشایی از 1 ژوئن.

راهنمایی برای بخش های دیگر که در حال حاضر بسته خواهد بود توسعه یافته و منتشر شده پیش از آن دسته از موسسات باز به کسب و کار آن زمان برای برنامه ریزی است. دولت را در تنظیم taskforces برای کار با این بخش برای توسعه راه های امن برای آنها را به باز کردن در اولین مرحله آن را بی خطر است برای انجام این کار و همچنین به عنوان خلبان reopenings به آزمون توانایی کسب و کار برای اتخاذ دستورالعمل.

دولت ساخته شده است در دسترس اضافی £14 میلیون برای HSE معادل 10 درصد افزایش در بودجه اضافی برای تماس با مرکز و کارکنان و بازرسان و تجهیزات در صورت نیاز.

هدایت خاص برای هشت محل کار تنظیمات به شرح زیر است:

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب