حصول اطمینان از تنوع زیستی در حال حاضر برای جلوگیری از بیماری های همه گیر بعد

تنوع زیستی, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین دسته بندی منطقه ای, پایداری, TerraViva سازمان ملل متحد تنوع زیستی

توسط AKHSHIJNEWS در 6 خرداد 1399
تنوع زیستی, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین دسته بندی منطقه ای, پایداری, TerraViva سازمان ملل متحد

تنوع زیستی

South Africa’s white rhinoceros recovered from near-extinction thanks to intense conservation efforts. Experts around the world have called for international and local cooperation for biological preservation to prevent future pandemic. Credit: Kanya D’Almeida/IPS

آفریقای جنوبی سفید کرگدن بهبود از نزدیک به انقراض با تشکر شدید از تلاش های حفاظت. کارشناسان در سراسر جهان را به نام بین المللی و محلی همکاری برای بیولوژیکی حفاظت برای جلوگیری از آینده بیماری همه گیر. اعتبار: Kanya D'Almeida/IPS

آینده تکرار زمان COVID-19 همه گیر است که قابل پیشگیری با همکاری های بین المللی و در سطوح محلی و با حصول اطمینان از تنوع زیستی حفاظت در سراسر جهان کارشناسان به تازگی گفت.

چگونه برای جلوگیری از بحران کنونی در آینده

  • با توجه به سازمان بهداشت جهانی coronavirus سرچشمه در خفاش و اصلی نظریه تا به حال منتشر شده این ویروس به انسان از یک مرطوب بازار در ووهان چین.

در جشن روز جهانی تنوع زیستی در روز جمعه برگزار شد مارس 22, سازمان ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان (یونسکو) برگزار شد یک سری از پانل های با گرد هم آوردن کارشناسان به صحبت در مورد موضوع امسال "راه حل ما در طبیعت".

فعلی COVID-19 همه گیر شد کلید این موضوع در تمام بحث ها و کارشناسان مختلف از سراسر جهان به اشتراک گذاشته افکار خود را در موضوعاتی مانند ارتباط بین زمان coronavirus بحران و تنوع زیستی, روش ها و شیوه های است که می تواند متحد جوامع مختلف و راه حل های که انسان می تواند حک کردن از دسترسی ما به طبیعت است.

بسیاری از کارشناسان تکرار این تصور که بهتر حفاظت می تواند نقش بسیار مهمی در جلوگیری از یک بحران در آینده است.

"بهتر حفاظت از مناطق طبیعی و دست نخورده از جمله سایت های میراث جهانی طبیعی و اقدامات فوری برای پرداختن به تجارت غیر قانونی حیات وحش واقعا مهم در نظر گرفته شده به حد ظهور بیماری های جدید در آینده" Mechtild Rössler مدیر مرکز میراث جهانی (WHC) گفت: در پانل.

"تمرکز نه تنها باید gazetting مناطق حفاظت شده و همچنین در ایجاد و [امکان] شرایط [که] این مناطق می تواند خود را به انجام برسانند حفاظت از تنوع زیستی و اهداف" او اضافه شده است.

پل Leadley یک محقق در دانشگاه پاریس-Saclay اشاره کرد که سلامت انسان است "مرتبط indissociably" با بیماری یا سلامت از طبیعت است که حدود 70 درصد از ظهور بیماری های ناشی از تماس انسان با حیوانات از جمله علل مانند جنگل زدایی و تجارت و مصرف حیوانات وحشی.

به این ترتیب, او گفت:, آن را بسیار مهم است که ما باید اقدامات پیشگیرانه به جای کندن اقدامات تنها در پاسخ به بحران به عنوان اتفاق می افتد در حال حاضر.

"ما نیاز به فعال محققان و تصمیم گیرندگان باید درک کنند که ما باید آن را به بالادست" او گفت: "چه تغییراتی لازم است ؟" پنل. "ما نیاز به شناسایی بیماری های است که می تواند پدیدار شود قبل از آنها گسترش [و] ما [نیاز به] شروع به درک بهتر تغییر از انتقال از حیوانات به انسان است."

و این مسائل باید یک تاثیر اقتصادی نیز هست.

Rössler اشاره کرد که میراث فرهنگی در 90 درصد از کشورها که در آن میراث خواص واقع شده اند تا حدی یا به طور کامل بسته به علت از دست دادن هزینه های ورودی در نتیجه کمک به اقتصاد محلی در راه منفی.

تعطیلی سایت باعث شده عمده اجتماعی و اقتصادی تاثیر برای جوامع ساکن در اطراف این سایت Rössler گفت: از جمله اختلال در زندگی اجتماعی و تشدید فقر و مسائل جدی مربوط به نظارت از شیوه های حفاظت.

Rössler نیست در این تنهایی مشاهده است.

Roderic دکل روسای اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت SSC دریایی لاک پشت متخصص گروه به تازگی گفته IPS است که آنها شده اند دریافت گزارش از نحوه عدم نظارت و مجریان بر روی زمین باعث افزایش غیر قانونی شکار غیر قانونی در مکان هایی مانند اندونزی و گینه فرانسه.

بین المللی و محلی همکاری

Leadley است که بین دولتی علم سیاست پلت فرم بر روی تنوع زیستی و خدمات اکوسیستم (IPBES) متخصص در ادامه گفت: این بسیار مهم بین المللی و محلی همکاری به منظور جلوگیری از چنین انتقال.

Rössler تکرار مشابه فکر و خواستار یک "قوی تر تعهد" بین همه احزاب است.

"ما نیاز به یک تعهد قوی تر از همه دولت ها برای حفظ و مدیریت این مناطق به حذف آنها از توسعه ناپایدار فعالیت های ما نیاز به افزایش همبستگی و همکاری میان سازمان ملل که برای رسیدن به" او گفت:, و اضافه کرد که آن نیز کمک خواهد کرد که جوامع بیشتر کمک به اقدامات اطراف تغییر آب و هوا.

تیم Christophersen هماهنگ کننده از طبیعت برای آب و هوا شعبه در محیط زیست سازمان ملل متحد برجسته جوانان را به فعالیت در این زمینه است.

"ما شاهد ظهور یک جهانی مرمت جنبش از جوانان به شبکه های جوامع که می خواهند به بازسازی معیشت خود را در سراسر جهان به این جنبش است که در حال حاضر در حال ظهور" او گفت: در پانل "چه راههای ممکن برای بازسازی اکوسیستم و برقراری ارتباط ما با تنوع زیستی?"

Christophersen نیز یک نقطه کانونی برای U. N. دهه در اکوسیستم مرمت 2021-2030 و گفت: دهه آینده فرصت های زیادی برای یادگیری در بین محلی و بین المللی جوامع است.

"آنچه که ما می توانید انجام دهید با U. N. دهه است که به پیوند محلی فعالیت به یک چتر جهانی به مردم در سطح محلی بیشتر ابزار و امیدوارم بیشتر و منابع بیشتر الهام و یک ارتباط به یک حرکت جهانی که در آن ما می توانیم از یکدیگر یاد بگیرند," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن