حصول اطمینان از روسیه جنسی, حقوق کارگران ضروری برای گسترده تر برابری جنسیتی

جرم و جنایت و عدالت ویراستاران' انتخاب, اروپا, برجسته, جنس, عناوین, سلامت, حقوق بشر, LGBTQ منطقه, دسته بندی Te

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399
جرم و جنایت و عدالت ویراستاران' انتخاب, اروپا, برجسته, جنس, عناوین, سلامت, حقوق بشر, LGBTQ منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

جنسیت

حصول اطمینان از انجمن حقوق کارگران ضروری بود نه فقط برای کارگران بلکه برای هر کشور را گسترده تر جامعه از جمله بهداشت عمومی

پایتخت روسیه مسکو. کارگران جنسی در این کشور می گویند اگر چه افکار عمومی در مورد کار خود را تغییر آنها هنوز در به حاشیه راندن و نمیترساند. اعتبار: اد هولت/IPS

BRATISLAVA, Apr 27 سال 2020 (IPS) - با وجود دیدن یک تغییر در نگرش نسبت به آنها در سال های اخیر, سکس کارگران می گویند آنها همچنان به مبارزه با به حاشیه راندن و جرمانگاری آن به شمار خطری برای آنها و گسترده تر است.

  • کار جنسی غیر قانونی در روسیه و تاریخی نگرش عمومی به زنان و اخیرا مردان درگیر آن شده اند عمدتا منفی و اغلب virulently خصمانه است.
  • این باعث شده است که آنها را به حاشیه رانده و با کمی حفاظت در برابر خشونت و تعصب نه تنها در میان عموم مردم و مشتریان و همچنین پلیس و گسترده تر سیستم عدالت.
  • اما آنها می گویند که آنها را دیده اند یک تغییر در گذشته دو تا سه سال به عنوان برخی از کار خود را مبارزه برای حقوق و آگاهی از کار خود را آغاز کرده است به میوه در چند سال گذشته است.

"رسانه ها شروع به صحبت کردن و نوشتن بیشتر در مورد کار جنسی. خیلی از این بوده است مثبت تر به کارگران جنسی ...و هر دو تن خود را و لفاظی تبدیل شده اند بیشتر تحمل" مارینا Avramenko از فروم از کارگران جنسی که ارائه می دهد مشاوره حقوقی و حمایت از کارگران جنسی گفت: IPS.

او افزود: "گاهی اوقات رسانه های رسمی انجام نظر سنجی در مورد نگرش در جامعه نسبت به جنس کار و با توجه به نتایج حاصل از این نظرسنجی رسمی آن مشهود است که بیشتر مردم شروع کرده اند به صحبت در مورد نیاز به اجازه کار جنسی."

  • کار جنسی است که غیر قانونی در روسیه پس از فدراسیون روسیه تشکیل شد در سال 1991 مجازات در حقوق کیفری و مدنی در قانون جرائم.
  • سازماندهی و یا وادار کردن کسی به فاحشگی یک جرم جنایی حمل یک پنالتی به هشت سال در زندان است. اما جنس کار خود را مدنی جرم و جریمه نقدی تا 30 یورو.

کارگران جنسی یکی از مهمترین و به حاشیه رانده گروه در روسیه امروز است.

این است که در بخشی از آن به نفوذ کلیسای ارتدکس که در محبوبیت رشد کرده در دهه پس از سقوط کمونیسم در جامعه و سیاست های دولت. همانطور که با بسیاری از دیگر گروه های اقلیت از جمله LGBTI جامعه کارگران جنسی شده اند شرور و اهریمن توسط روحانیت.

سیاستمداران نیز اغلب علنا صحبت از کارگران جنسی در derogative و یا گاهی اوقات به شدت خصمانه نظر.

"یک نگرش منفی نسبت به رابطه جنسی کارگران شکل گرفته در جامعه از طریق تبلیغات و کلیسا. کارگران جنسی هستند به رسمیت شناخته شده به عنوان یک "گروه اجتماعی" و هنگامی که مردم در تماس با آنها را کشته و یا مورد تجاوز قرار گرفته و یا گسترش نفرت در برابر آنها نیست ،

"اسطوره های کاذب نیز گسترش در جامعه است که کارگران جنسی از بین بردن خانواده است که آنها را آلوده مردم با بیماری های مختلف و این که کارگران جنسی در ارتباط با جرایم سازمان یافته" گفت: Avramenko.

جرمانگاری خود را نیز سوخت این به حاشیه راندن.

بین المللی و گروه های حقوق بشر از جمله عفو بین الملل و دیده بان حقوق بشر بارها و بارها برجسته اثرات جرمانگاری شده بودند.

آنها اشاره می کنند اغلب برگ کارگران جنسی بدون حفاظت از پلیس قادر به گزارش جنایت علیه آنها در طول کار خود را برای ترس از گرفتن یک سابقه کیفری و یا داشتن درآمد خود را ضبط و یا کار خود را گزارش به دیگران است.

این به این معنی است که عاملان این جنایات در برابر آنها را می دانیم که آنها می توانند با مصونیت از مجازات در حالی که پلیس نیز می تواند سوء گرفتن و یا از لحاظ جسمی و حمله جنسی به آنها برابر با مصونیت از مجازات.

در واقع این است که اغلب مورد در روسیه است. با توجه به فروم از کارگران جنسی غیر رسمی نظرسنجی ها نشان داده اند که در حدود 80 درصد از نیروهای پلیس در فاحشه خانه ها یا مستقل کارگران جنسی موسسات افسران ضرب و شتم کارگران جنسی.

برخی از کارگران جنسی نیز بازشماری حوادث ناگوار می دانند که از همکاران تجاوز توسط پلیس و یا برگزار و روز در ایستگاه های پلیس و ضرب و شتم و گرسنگی.

"در کل افسران پلیس حتی بیشتر احساس مصونیت از مجازات از جنایتکاران و ارتکاب بسیاری از جنایات علیه کارگران جنسی" گفت: Avramenko.

از آنجا که این کارگران جنسی به ندرت گزارش جرائم به پلیس. و حتی اگر آنها این است که به ندرت و یا ضعیف مورد بررسی قرار گرفت.

Evgenia مارون از فروم از کارگران جنسی اجرایی کمیته صحبت کرد به IPS در مورد برخی از موارد که این گروه درگیر شده بود از جمله این که از کارگر جنسی از گلن دژیک که مورد تجاوز قرار گرفت. محققان حاضر به شروع دادرسی در برابر مهاجم خود را بر این اساس که "متقاضی فراهم می کند خدمات جنسی که بدان معنی است که مجرم اقدامات نه از نظر اجتماعی خطرناک است".

او در نهایت به مدت پنج سال زندانی پس از روسیه و کمیسر حقوق بشر مداخله کند.

در یک مورد دیگر یک مرد فیلم برداری سرقت و تجاوز به عنف از یک کارگر جنسی در اوفا و مجبور قربانی خود را بر روی دوربین می گویند که او یک زن روسپی به عنوان او مطمئن بود که این امر خود را تضمین مصونیت از مجازات. او در نهایت به اعدام محکوم شده بود اما حکم به بیش از دو سال در زندان منتشر شد و بلافاصله از آنجا که او در حال حاضر در خدمت آن زمان در زندان در انتظار محاکمه است.

کارگران جنسی نیز در تلاش برای دسترسی به وکلا. با توجه به مارون از 250 مواردی که کارگران جنسی به پایان رسید تا در دادگاه تحت اداری کد offences تنها دو نفر به نمایندگی از وکلا در جلسات آنها.

یک کلیسا در مسکو. سکس کارگران می گویند که روسیه و کلیسای ارتدوکس کمک کرده است پرورش نگرش منفی نسبت به آنها در جامعه است. اعتبار: اد هولت/IPS

حقوق بین المللی و سازمان بهداشت نیز هشدار داد که تهدید جدی سلامت ناشی از به حاشیه راندن برخی از گروه ها در جامعه از جمله كارگران.

روسیه یکی از بدترین شیوع HIV با بیش از یک میلیون نفر آلوده و عفونت نرخ های در حال اجرا بیشتر از کشورهای جنوب صحرای آفریقا. این بیماری همه گیر رانده شده است تا حد زیادی توسط تزریق مواد مخدر با استفاده از اما HIV است که به طور فزاینده جنسی منتقل می شود و کارگران جنسی شناسایی شده اند که به خصوص آسیب پذیر است.

یک مطالعه منتشر شده در سال 2016 توسط انجمن حقوق کارگران حمایت شبکه (قو) در شرق اروپا و آسیای مرکزی نشان داد که بیش از یک چهارم از کارگران جنسی به حال با آن مواجه فیزیکی و یا خشونت جنسی توسط ماموران پلیس و پلیس آزار و اذیت محروم آنها از این فرصت برای کار در شرایط ایمن را انتخاب کنید مشتریان و یا استفاده از کاندوم با هر مشتری است.

اما ننگ و ترس از کار خود را در معرض بودن ميانگين کارگران جنسی مبارزه به دسترسی مناسب بهداشت و درمان.

"کارگران جنسی صورت موانع در دریافت مراقبت های پزشکی در درجه اول به دلیل تعداد بسیار کمی وجود دارد برنامه های ویژه ای برای آنها و زمانی که آنها به نوبه خود به دولت بهداشت و درمان, خدمات, کارگران جنسی پنهان به دلیل نگرانی در مورد ننگ است که آنها مشغول به کار جنسی" گفت: مارون.

مارون گفت که اطمینان جنسیت, حقوق کارگران ضروری بود نه فقط برای کارگران بلکه برای هر کشور را گسترده تر جامعه از جمله بهداشت عمومی.

"در این رویداد از خشونت یک کارگر نمی تواند کنترل استفاده از کاندوم, برای مثال. کارگران جنسی داشتن بیشتر تضمین حمایت از خشونت و قادر بودن به شکایت با پلیس و بدون موانع و متجاوزان مجازات به حد کمال از قانون منجر به مثبت سلامت در دراز مدت است.

"این خشونت است که مانع از حفاظت لازم در برابر STIs و عفونت های دیگر که تاثیر مهمی بر سلامت عمومی" او گفت:.

در چند ماه یک نسخه جدید از روسیه اداری کد که حاکم مدنی قانون جرائم است با توجه به تایید قانونگذاران.

در آن پیش نویس فاز روسی سازمانهای حقوق و کارگر جنسی گروه مبارزه کرد و به مجازات برای رابطه جنسی, کار محروم از نسخه جدید کد.

جریمه به طور رسمی ثبت شده در وزارت کشور در پایگاه داده و کارفرمایان در حال اجرا در پس زمینه چک در متقاضیان کار را اغلب رد کسانی که آنها را ببینید باید جریمه های نقدی برای رابطه جنسی کار می کنند. وجود دارد همچنین گزارش شده است حوادث فرزندان کارگران جنسی در حال حاضر دسترسی به آموزش عالی و یا اشتغال در بخش دولتی پس از این پرونده شده اند.

"[داشتن] فحشا به عنوان یک جرم بین می برد و همه فرصت ها برای [این] زنان در زندگی آینده" ایرینا maslova در پیش بینی های مدیر رز نقره ای جنسیت, حقوق کارگران جنبش بیان شد که در روزنامه کومرسانت در ماه مارس است.

تماس نادیده گرفته شد و مقالات مربوطه در قانون فعلی در کار باقی خواهد ماند و در کد های جدید است.

بسیاری از گروه های حقوق بشر می گویند که این کار انجام شده توسط گروه مانند روسیه و کارگران جنسی فروم به سعی و تضمین جنسیت, حقوق کارگران ضروری است برای اطمینان از گسترده تر جنسیتی است.

در سال 2017, گزارش, شبکه جهانی از جنس کار پروژه های استدلال کرد که "در نهایت می تواند وجود داشته باشد هیچ برابری جنسیتی اگر حقوق بشری کارگران جنسی به طور کامل به رسمیت شناخته شده و حفاظت شده".

این گروه گفت: "کارگران جنسی فعالان حقوق فمینیستی متحدان و حامیان حقوق بشر به مدت طولانی برگزار می شود که آژانس از کارگران جنسی باید به رسمیت شناخته شده و حفاظت شده است که همه جنبه های کار جنسی باید decriminalised که کار جنسی باید به رسمیت شناخته شده به عنوان کار و تنظیم زیر موجود کارگری میباشد.

"با توجه به این که اکثریت کارگران جنسی زنان هستند و بسیاری از آمده از همجنسگرایان جوامع حفاظت از جنس حقوق کارگران ضروری است برای دستیابی به برابری جنسیتی به عنوان تعریف شده تحت کنوانسیون رفع همه اشکال تبعیض علیه زنان (CEDAW)".

با توجه به سیاست مختصر در سلامت جنسی و حقوق زنان تحویل یک سازمان بین المللی طرفدار در سراسر جهان برای برابری جنسیتی و سلامت و حقوق دختران و زنان "سیاست که آدرس اغلب شکننده حقوقی موقعیت کارگران جنسی باید اطمینان حاصل شود که آنها نه بیشتر victimised توسط قوانین است که به طور بالقوه می تواند منجر به حبس".

"کارگران جنسی اغلب مجبور به کار و زندگی در حاشیه جامعه با توجه به جرمانگاری و stigmatisation کار خود را; این آنها را فراهم می کند با امکان مراجعه حقوقی اگر آنها تجربه هر نوع خشونت مبتنی بر جنسیت. قوی حقوقی و چارچوب سیاست باید شامل مقررات که منعکس کننده کامل و متنوع تجارب و چالش های زنان به منظور واقعا ارائه جامع حفاظت از سلامت جنسی زنان و حقوق" زنان تحویل دولت است.

در ضمن روسها کارگران جنسی در ادامه به تماس برای decriminalisation اگر چه Avramenko استدلال می کند, آن را تنها برای کمک به یک حد خاص.

"توسط خود decriminalisation تغییر چندانی نمی کند" گفت: Avramenko با استناد به تجربه کارگران جنسی در قرقیزستان و قزاقستان که در آن کار جنسی است decriminalised.

"وجود دارد کار جنسی است که مجازات ندارد اما پلیس و دولت دائما در حال پیدا کردن راه هایی برای نقض جنسیت, حقوق کارگران" او گفت:.

او افزود: decriminalisation مورد نیاز به همراه بیشتر آگاهی عمومی از کار جنسی و فواید آن برای جامعه و همچنین ریشه کن کردن فساد پلیس.

به نظر می رسد بعید است که این اتفاق خواهد افتاد در هر زمان به زودی با کلیسا در ادامه به خوب بکار بردن تأثیر قابل توجهی بیش از, سیاسی, سیاست و افکار عمومی و اخیر عدم تغییر قانون مدنی جرائم جنسی کار می کنند.

مارون گفت که برای فعالان مانند او کمی وجود دارد که می تواند آنها را از انجام کار خود را.

"ما همچنان به تلاش برای بهبود دسترسی به مراقبت های بهداشتی و عدالت برای کارگران جنسی و باز کردن گفت و گو در مورد چه کار جنسی است و آنچه در تعامل با یک کارگر جنسی به معنی گسترده تر جامعه" او گفت:.

کار خود را به نظر می رسد به برخی از اثر هر چند که تغییر در گزارش رسانه ها و نظرسنجی ها نشان مثبت نگرش عمومی به کار جنسی نشان می دهد.

"این است که به کار ما" گفت: Avramenko.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب