دادگاه اروپایی مسائل کارگر وضعیت روشن در Yodel مورد

شاتر دادگاه عدالت اروپا ارائه شده است برخی از روشن شدن اطراف چگونه 'کارگر' وضعیت تعریف شده است و تحت قوانین ات

توسط AKHSHIJNEWS در 13 اردیبهشت 1399
Courier deliver driver

شاتر

دادگاه عدالت اروپا ارائه شده است برخی از روشن شدن اطراف چگونه 'کارگر' وضعیت تعریف شده است و تحت قوانین اتحادیه اروپا را متوقف کرده است اما از قضاوت در یک مورد مربوط به وضعيت اشتغال یک Yodel پیک.

دادگاه در نظر گرفته و به سوالات مطرح شده توسط واتفورد اشتغال دادگاه که سال گذشته نگرانی که بریتانیا در تعریف 'کارگر' وضعیت ممکن است ناسازگار با آن است که چگونه تعریف شده توسط اتحادیه اروپا که با توجه به این مورد است.

مورد درگیر یک پیک شناخته شده به عنوان "B" که مشغول بود به عنوان یک شغل پیمانکار برای Yodel. او با استفاده از وسیله نقلیه خود را و تلفن همراه هنگام انجام کار برای شرکت و اگر چه تحویل ساخته شده در یک زمان خاص پنجره او قادر به خود را تنظیم ساعات کار و تحویل مسیرهای.

این واتفورد اشتغال دادگاه خواسته شده بود تا در نظر بگیرید که آیا B بود "کارگر" و نه خود اشتغالی در طول دوره از زمان او ارائه برای Yodel به عنوان او استفاده می شود هرگز پیمانکاران فرعی. قانون انگلستان نیاز به یک فرد با کارگر وضعیت به "متعهد به انجام و یا شخصا انجام هر کار و یا خدمات".

دادگاه خواسته دادگاه عدالت اروپا (CJEU) آیا این واقعیت است که فردی که دارای حق مشارکت پیمانکاران فرعی یا "جایگزین" برای انجام تمام یا بخشی از کار خود را به معنای آنها نمی تواند به عنوان یک کارگر یا در همه و یا فقط در مورد هر دوره از زمان در هنگام استفاده از یک جایگزین (به طوری که فرد به عنوان یک کارگر که در واقع انجام کار و یا خدمات).

همچنین پرسید که آیا لازم بود به در نظر گرفتن که آیا این فرد تا به حال در واقع اعمال حق استفاده از پيمانكاران فرعي; و این که آیا این واقعیت است که محدود شرکت با مسئولیت محدود مشارکت مشغول هستند در همان شرایط به عنوان مدعی شد مرتبط است.

هفته گذشته CJEU اظهار داشت که اتحادیه اروپا در حال کار بر, بخشنامه باید به عنوان تفسیر الزام است که یک فرد درگیر یک سازمان تحت توافق نامه ای که می گوید که آنها یک شغل مستقل پیمانکار نمی توان طبقه بندی به عنوان یک "کارگر" که در آن است که فرد فراهم اختیار از جمله:

  • توانایی استفاده از پیمانکاران فرعی و یا جایگزین برای انجام خدمات که به آنها متعهد شده است به ارائه
  • توانایی پذیرش یا قبول نمی وظایف مختلف ارائه شده توسط خود قلمداد کارفرما و یا به طور یک جانبه تنظیم حداکثر تعداد کسانی که وظایف;
  • توانایی ارائه خدمات خود را به هر شخص ثالث از جمله رقبای مستقیم احتمالي کارفرما و
  • قابلیت تعمیر خود به خود ساعت کار ' در پارامترهای خاصی و به خیاط وقت خود را به کت و شلوار شخصی خود را به راحتی به جای صرفا منافع احتمالي کارفرما.

آن گفت که این ارائه شده است که استقلال که فرد "به نظر نمی رسد به ساختگی" است که آن را ممکن است برای ایجاد وجود رابطه تبعیت از بین آن فرد و سازمان با استفاده از خدمات خود را.

پاسخ دادن به یک سوال در مورد زمان کار دادگاه گفت: واقعیت این است که تحویل مورد نیاز ساخته شود در یک زمان خاص اسلات ذاتی به ماهیت خدمات پیک ارائه شد برای Yodel. این نشان می دهد که نیاز به ارائه در طول این زمان لزوما به این معنی نیست او با توجه به یک "معامله بزرگ از طول و عرض" را به انجام کار خود را.

این CJEU نیست قضاوت در B v Yodel تحویل شبکه مورد و اعلام کرد که این کار از اشتغال دادگاه به استفاده از این روشن برای تعیین پیک وضعيت اشتغال.

منابع انسانی نقش در سفر و حمل و نقل در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در سفر و حمل و نقل بخش



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن