تمدید کردند و اجازه کار پاره وقت می گویند صنعت بدن

مکانیک شده اند قادر به باز بماند به عنوان یک ضروری است اما کسب و کار رنج می بردKirsty اوکانر/PA سیم/PA تصاویر

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399

مکانیک شده اند قادر به باز بماند به عنوان یک ضروری است اما کسب و کار رنج می برد
Kirsty اوکانر/PA سیم/PA تصاویر

صنعت بدن در تماس هستند پس دولت به "فلکس' را طرح کردند که کارفرمایان از ظهور مستند و ایجاد یک صحنه بازگشت به عملیات.

آنها می خواهند این طرح برای پوشش بخشی از زمان و یا کوتاه تر زمان کار به طوری که سازمان می تواند کارکنان بازگشت به کار به تدریج یا به پیروی اجتماعی فاصله مورد نیاز و یا به دلیل تقاضا برای محصولات و خدمات است که هنوز به حالت عادی بازگشت.

را به انگلستان که نشان دهنده تولید کنندگان از دولت خواست به گسترش Coronavirus کار احتباس طرح به عنوان "مصرف کارکنان خاموش کردند به احتمال زیاد به یک فرایند طولانی مدت".

یک نظرسنجی از اعضای خود را در بر داشت که یک سوم خواهد شد منتظر سفارشات را افزایش می دهد قبل از اینکه آنها را کارکنان خاموش کردند در حالی که 25 درصد می گویند از آن خواهد شد یک مرحله به مرحله روند. تقریبا یک پنجم از کارفرمایان در گروه furloughed بین 11 درصد و 25 درصد از کارکنان.

ایجاد انگلستان اجرایی Stephen Phipson گفت: "همه این موارد در حال حاضر نشان می دهد که حتی اگر یک کاهش تدریجی از مستندات به زودی آغاز می شود تاثیر این شوک را ادامه خواهد داد به آمار شرکت ها و معیشت برای برخی از زمان آمده است."

مستقل گاراژ انجمن را پوشش می دهد که کارگران در dealerships خودرو و تعمیر گاراژ نیز نوشته شده به صدراعظم Rishi Sunak به درخواست یک متمم به این طرح در حال حاضر که اجازه می دهد کارکنان به 'تا حدی' بازگشت به کار به عنوان محدودیت سهولت.

IGA اجرایی استوارت جیمز گفت: "گاراژ طبقه بندی شده به عنوان یک ضروری خدمات در طول این بحران با این حال از آن شده است بسیار دشوار است برای بسیاری از آنها را به باقی می ماند باز در آب و هوای فعلی.

"آن است که مشترک برای گاراژ به کارکنان اختصاص داده شده به نقش MOT تست که نمی تعمیر اتومبیل. با توجه به رها کردن در حجم ایجاد شده توسط MOT فرمت و مستند محدودیت صاحبان گاراژ گذاشته شده اند با هیچ چاره ای جز به کردند این کارکنان اختصاص داده شده و در بسیاری از موارد خود را به کسب و کار است."

جیمز خواسته است صدراعظم به در نظر گرفتن یک سیستم شبیه به طرح کردند که به کسب و کار انعطاف پذیری لازم را در کارکنان به عنوان و زمانی که آنها مورد نیاز است در حالی که این ادعا یک درصد از حقوق و دستمزد برای هر ساعت کار می کرد.

در اوایل این هفته CIPD فشرده دولت برای تمدید کردند طرح حداقل تا سپتامبر و ترکیب توانایی برای کارکنان به کار کاهش می یابد ساعت در صورت لزوم.

بررسی آن از منابع انسانی تصمیم گیرندگان یافت که 78 درصد از کارفرمایان که تا به حال furloughed کارکنان را در پیدا کردن آن مفید است اگر کارکنان هنوز هم می تواند کار کاهش ساعت تحت این طرح است.

اتاق فکر اصلاحات نیز نامیده می شود برای معرفی کوتاه-همکاری در طرح بنابراین کارفرمایان می توانند "جداسازی" خود را حمایت از دولت یک بار مستند کاسته است.

یک سخنگوی وزارت خزانه داری گفت: "ما بی سابقه Coronavirus کار احتباس طرح کمک به نگه داشتن میلیون ها نفر از مردم در اشتغال در طول این بحران با انگلستان کارفرمایان قادر به درخواست برای کمک مالی را پوشش می دهد که 80 درصد از furloughed کارکنان معمول دستمزد ماهانه هزینه های.

"تا کنون بیش از 500,000 ادعا ارائه شده از طریق این طرح کمک به پرداخت دستمزد بیش از چهار میلیون furloughed شغل.

"ما خواهد شد را به حساب چارچوب وسیع تری از مستند سلامت عمومی پاسخ و دراز مدت اقتصادی که در نظر گرفتن هر گونه تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمانی که به نزدیک و یا ایجاد تغییرات در این طرح است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب