'گسترش قانونی بیمار پرداخت به همه خود جدا کارکنان وزرا خواست

شاتر افرادی که خود منزوی و یا گفته شده به خود منزوی تحت تست و ردیابی, سیستم, امروز راه اندازی خواهد شد واجد شر

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399

شاتر

افرادی که خود منزوی و یا گفته شده به خود منزوی تحت تست و ردیابی, سیستم, امروز راه اندازی خواهد شد واجد شرایط برای قانونی بیمار پرداخت. اما اتحادیه های کارگری و کارفرمایان باید از دولت خواست تا اطمینان حاصل شود که ترس از مشکلات نیست و در نتیجه کارگران از ادامه به کار هنگامی که آنها باید خود جدا.

قبلا کسانی که خود-جدا از آنجا که آنها فکر می کردند که ممکن است Covid-19 علائم نمی واجد شرایط برای £95.85 هر هفته رای دادن. اما حق تمدید شده است تحت قانونی بیمار پرداخت (به طور کلی) (Coronavirus متمم) (شماره 4) مقررات 2020.

از امروز (28 مه) افراد در انگلیس که آزمایش مثبت برای coronavirus تماس گرفته خواهد شد از طریق تلفن متن و یا ایمیل و خواسته که آنها ممکن است در تماس با. کسانی که مردم را پس از آن بود تماس گرفت و گفت به خود منزوی برای 14 روز به عنوان یک اقدام احتیاطی و واجد شرایط برای SSP دولت تایید کرده است.

کسانی که نیاز به تماس گرفته شود ممکن است شامل اعضای خانواده و افرادی که در تماس مستقیم با یک فرد که دارای آزمایش مثبت برای این ویروس و یا عرض دو متر برای بیش از 15 دقیقه.

در پاسخ به اطلاعیه استخدام و اشتغال کنفدراسیون اجرایی نیل Carberry گفت: SSP تخفیف طرح که راه اندازی در اوایل این هفته نیاز به گسترش به تمام شرکت ها – ویژه آژانس های استخدام, به عنوان آنها را به یک حجم بالایی از کارکنان موقت.

او گفت: "ما امروز نوشته شده به صدراعظم بپرسید که 14 روز از SSP پشتیبانی افزایش یافته است به تمام کارفرمایان است. این ضروری است برای حفظ بهبود اقتصادی در کنار یک سطح بالایی از پیگیری و ردیابی محور خود انزوا."

سامانتا رندال, استخدام وکیل در Palmers وکلاء گفت: کارکنان گفت: به خود جدا باید درمان شود به عنوان اگر آنها بیمار تحت قانون استخدام.

"کارکنان خواهد شد بنابراین نیاز به انعطاف پذیر در تشویق کارکنان به توجه هر اطلاعیه به خود منزوی و حمایت از آنها را در انزوا و درخواست آنها برای حضور در محل کار," او گفت:.

"بیمه خدمات درمانی تست و ردیابی خدمات تغییر نمی کند موجود راهنمایی در مورد کار از خانه در هر کجا که ممکن است. بنابراین اگر کارمند می تواند و در حال حاضر مشغول به کار از خانه در طول چند ماه گذشته آنها باقی می ماند خوبی است و عملی به انجام و سپس این ترتیب می توانید در ادامه به طوری که کارمند می تواند همچنان به دریافت پرداخت کامل و اختلال در کسب و کار است اجتناب شود."

این TUC گفت که کسانی که دریافت £95 یک هفته یا حتی فاقد شرایط لازم برای قانونی پرداخت بیمار ممکن است احساس کنند مجبور به کار می کنند. این گفته دبیر فرانسیس o'grady خواهد "قرار داده و آنها را همکاران خود و جامعه محلی خود را در معرض خطر و تضعیف کل آزمون و ردیابی برنامه".

وزیر بهداشت مت Hancock گفت: "همانطور که ما حرکت به مرحله بعدی از ما مبارزه با کروناویروس ما قادر خواهد بود به جای ملی مستندات با فردی انزوا و در صورت لزوم اقدام محلی که در آن در حال شیوع است.

"NHS تست و ردیابی حیاتی خواهد بود برای متوقف کردن گسترش ویروس. این است که چگونه ما قادر خواهد بود برای محافظت از دوستان و خانواده ما از عفونت و محافظت از ما بیمه خدمات درمانی.

"این سیستم جدید به ما کمک خواهد کرد نگه داشتن این ویروس را تحت کنترل در حالی که با دقت و با خیال راحت بلند مستند در سراسر کشور."

در حدود 2500 تماس با ردیابی کارکنان بکار گرفته شده است و باید از این ظرفیت برای ردیابی تماس از 10 ، 000 نفر که آزمایش مثبت برای این ویروس در هر روز.

Dido هاردینگ اجرایی رئیس بیمه خدمات درمانی تست و ردیابی گفت: "این یک نام تجاری جدید خدمات که راه اندازی شده است در سرعت باور نکردنی و مقیاس. NHS تست و ردیابی در حال حاضر استخدام بیش از 40 ، 000 نفر هر دو به طور مستقیم و از طریق شرکای قابل اعتماد که در حال کار سخت به ارائه هر دو تست و ردیابی تماس در مقیاس. این دستاوردی نیست و من بسیار سپاسگزار برای همه درگیر است."

بیمه خدمات درمانی تست و ردیابی برنامه در حال حاضر در حال trialled در جزیره موجود زنده است که انتظار می رود بخشی از این خدمات است. بیش از 52,000 مردم در این جزیره آن را دریافت بیش از یک سوم از جمعیت آن است.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب