در صورت پوشش ارشاد با هدف کمک به کارفرمایان ارزیابی خطرات

که در آن اجتماعی فاصله ممکن است در صورت ماسک یا پوشش در حال حاضر تشویقشاتر انگلیسی شغلی بهداشت جامعه (BOHS) هش

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

که در آن اجتماعی فاصله ممکن است در صورت ماسک یا پوشش در حال حاضر تشویق
شاتر

انگلیسی شغلی بهداشت جامعه (BOHS) هشدار داده است که از آن نگران است در مورد عدم وجود روشن دولتی راهنمایی در استفاده از پوشش صورت و در حالی که نه اجباری توصیه کرده است که به نظر می رسد "معقول" برخی از کارکنان می خواهم به آنها را می پوشند در محل کار.

جامعه منتشر کرده است که به تشریح طیف وسیعی از ملاحظات کلیدی برای کارفرمایان در سراسر آیا برای محدود کردن اجازه یا دستور کارگران به سایش پوشش صورت را فراهم می کند و برخی از توصیه های خود را در امن استفاده کنید.

BOHS جمهور کلوین ویلیامز گفت: "ما آگاه است که آن علم در اطراف پوشش صورت است که به دور از روشن است. ما همچنین درک می کنیم که بهداشت عمومی اقدامات در حال توصیه می شود توسط چه کسانی و دولت منجر خواهد شد و مردم به انتظار آن است که پوشیدن صورت پوشش در محل کار ممکن است کار درست را انجام دهید.

"جامعه می خواستم برای روشن کردن ملاحظات است که باید در ذهن کارفرمایان هنگامی که در تلاش برای ارزیابی پیچیده خطرات و آدرس مسئولیت های خود را."

BOHS اجرایی کوین Bampton افزود: "Covid-19 همچنان به پرتاب کردن مناطق که در آن ما می توانیم در عین حال تصمیم گیری آگاهانه است که توسط هدایت علم است. کل منطقه از پوشش صورت در ادامه به یکی از این. کارفرمایان به میزان خواسته به را تشکیل می دهند ذهن خود را هنگامی که آنها را Covid-19 ارزیابی خطر."

این پوشش صورت و محل کار گزارش می گوید: به نظر می رسد "معقول" به پیش بینی است که بسیاری از کارکنان در "غیر دولتی" محل اصرار بر استفاده از پوشش صورت حتی زمانی که اجتماعی فاصله می تواند به دلیل سطح اضطراب عمومی در مورد ابتلا یا انتقال coronavirus.

این مهم است که دولت راهنمایی در استفاده از پوشش صورت در محیط های مانند حمل و نقل عمومی بیان کرد که دولت پیشنهاد یک چهره پوشش "می تواند به عنوان ساده به عنوان یک روسری یا دستمال که روابط پشت سر" است "نه مناسب برای هر سناریو که در آن [] عمومی ممکن است در تماس نزدیک با کارکنان (مانند کارگران حمل و نقل) و یا در موقعیت های اجتماعی که در آن فاصله در طول ضروری است یک مشکل".

"به نظر ما این مشاوره باید حداقل به وضوح دولت که بافت مواد (مانند پشم) مورد نیاز و مناسب صورت مناسب به دست آورد" این گزارش می گوید.

این مقاله به یاد کارفرمایان را در خود ارزیابی ریسک در نظر گرفتن اینکه آیا در صورت پوشش باید اختیاری و یا دلسرد ایمنی و یا بهداشت ،

آن را می گوید که دلایل منطقی برای درخواست که کارکنان انجام می پوشند نه پوشش صورت شامل خطر snagging مقاومت ظاهری از توانایی انجام کار به طور موثر و مهم در معرض خطر به سلامت نیروی کار – به عنوان مثال به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارتی یا بهداشت احتیاطی در آماده سازی مواد غذایی.

باید یک کارفرما نیاز به کارکنان به سایش پوشش صورت راهنمای توصیه می کند که سازمان های مسئول برای ارائه مکان های بهداشتی خود را برای حذف امن مانند مناسب دست sanitisation و ذخیره سازی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن