پیدا کردن یک پوشش نقره ای: 5 روند ما امیدواریم که برای دیدن پس از coronavirus همه گیر به پایان می رسد

در مشکل بی سابقه زمان مانند حال حاضر می توان آن را آسان به تمرکز بر روی منفی و از دست دادن بینایی از خوب در زن

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399

در مشکل بی سابقه زمان مانند حال حاضر می توان آن را آسان به تمرکز بر روی منفی و از دست دادن بینایی از خوب در زندگی ما است. قطعا وجود دارد یک ابر تیره حلق آویز بیش از بشریت سر — با هیچ چشم یک چتر. مانند تمام ابرها اما این یکی یک پوشش نقره ای. در واقع ما باید به یاد داشته باشید که وجود دارد بسیاری از مثبت و روشن است که روند را دنبال خواهد کرد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. ما در مسدود کردن لیستی از پنج روند که ما امید ظهور خواهد کرد از این زمان دشوار است.

بهتر یادگیری آنلاین و کار راه حل برای جوامع به حاشیه رانده شده

از راه دور آموزش و کار حیاتی برای موفقیت دانش آموزان و حرفه ای در حال حاضر بیشتر از همیشه. این بیماری همه گیر در معرض شکاف بزرگ بین ممتاز و جوامع به حاشیه رانده شده; بسیاری از آمریکایی ها شده اند مواجه با مشکل "دسترسی" برای اولین بار. از نظر دسترسی به بسیاری از دانش آموزان و حرفه ای شده اند به طور کامل محروم هستند و در نهایت دریافت حمایت آنها سزاوار است. با بسیاری هنوز بدون دسترسی به دستگاه های الکترونیکی و پایدار قابلیت اتصال به اینترنت, ما امیدواریم که که این بیماری همه گیر را نشان می دهد ارزش ingraining سهام به بحث در مورد از راه دور آموزش و کار.

افزایش خرید محلی

این بیماری همه گیر شده است و تلفات در رستوران های محلی بوتیک خدمات و فروشگاه ها. به منظور کمک به جوامع محلی ما برای زنده ماندن, منظور از کسب و کارهای محلی مانند سگ بالا یا ستاره گوشت به جای گرفتن شام در بزرگتر زنجیر. ما در حال تشویق به حمایت از جوامع ما و به کانال ما کسب و کار کوچک سهشنبه انرژی است. ما امیدواریم که این روند از خرید به صورت محلی ادامه خواهد داد فراتر از COVID-19. اگر شما در برکلی و به دنبال جاهایی برای خوردن غذا و یا فروشگاه محلی را بررسی کنید بهترین برکلی برندگان برای سال 2020.

بهتر بهداشت!

این لیست نمی تواند کامل بدون اشاره به تغییر چشمگیر در بهداشت و پاکیزگی ما شاهد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. رایگان ضد عفونی کننده دست ارائه شده است و در ایستگاه های گاز, چرخ دستی های مواد غذایی در حال پاک کردن فردی برای خریداران و آن را به نظر می رسد مانند بسیاری از مردم در نهایت یادگیری چگونه برای شستن دست های خود را به درستی. ما حتی تکان دادن سر ما در این ایده از دست دادن. بدون در نظر گرفتن چگونه دیر این تغییرات صدا, آنها در نهایت اتفاق می افتد! امیدوارم ما را ببینید این بهبود در بهداشت آخرین برای سال آمده است.

عشق بیشتر برای محیط زیست

شغالها در سان فرانسیسکو در حال رومینگ داخلی مناطق orcas در ونکوور هستند و جسارت نزدیک شدن به سواحل از حد معمول و خرس در پارک با داشتن یک روز درست با بازدید کنندگان. قرنطینه نمایش آنچه در زندگی می خواهم با کمتر تعامل انسان و سیاره فوق العاده با بهره گیری از این. گیر بودن در داخل خانه است همچنین ساخت و باز کردن مسیرهای جذاب تر. بسیاری از مردم در حال کاوش در طبیعت به فرار از خانه خود را در دفاتر و کشف سحر و جادو از خارج از منزل. ما امیدواریم که این روند همچنان ادامه دارد و این بیماری همه گیر حداقل به ارمغان می آورد بیشتر آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست است.

لذت بیشتر برای لحظات روزمره

ما همچنین امیدواریم که قدردانی لحظات روزمره باقی بماند و همچنین. چیزهایی که ما را برای اعطا گرفته در گذشته مانند پیاده روی روزانه به مدرسه و یا غذا خوردن در یک رستوران شلوغ هستند دیگر بخشی از روال ما. اگر شما نیاز به یک یادآوری از لحظات روزمره شما ممکن است مصرف اعطا شده برای بررسی در این مقاله است. فکر بودن و خدا را شکر برای همه چیز ما عشق بسیار مهم است در ساخت آن از طریق زمان های سخت پس این یک روند و ما قطعا می خواهید برای ادامه به آغوش پس از قرنطینه به پایان می رسد.

این بیماری همه گیر است تست توانایی ما برای پیدا کردن پوشش نقره ای ابر تیره در بالا به ما. ما امیدواریم که این روند به یاد شما را از چیزهای مثبت برای بیرون آمدن از این زمان منفی.

تماس با Brookey بیانوبا در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن