سابق BT و تسکو HRD کلر چاپمن به نام Acas صندلی

Acas منصوب کلر چپمن یک عضو از پایین پرداخت کمیسیون که قبلا برگزار شده ارشد منابع انسانی نقش در BT و بیمه خدما

توسط AKHSHIJNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Acas منصوب کلر چپمن یک عضو از پایین پرداخت کمیسیون که قبلا برگزار شده ارشد منابع انسانی نقش در BT و بیمه خدمات درمانی به عنوان آن جدید صندلی.

علاوه بر نقش خود در پایین پرداخت کمیسیون که او برگزار کرده است پس از 2015 چپمن که جای آقا برندان باربر در حال حاضر به عنوان یک غیر مدیر اجرایی بر روی تخته از سرريز گروه G4S و اجرایی شرکت جستجو Heidrick & مبارزات.

قبل از آن او در گروه افراد مدیر در BT Group گروه مدیر منابع انسانی در تسکو و معاون منابع انسانی برای شرکت پپسی عملیات در قاره اروپا است.

او نیز برگزار شد و موقعیت از مدیر کل نیروی کار در بخش مراقبت بهداشتی و اجتماعی که شامل مسئولیت بیمه خدمات درمانی بین سال های 2007 و 2011.

چپمن گفت: "من خوشحال هستم که باید در این نقش با توجه به شهرت Acas به عنوان پیشرو اقتدار در محل کار روابط و نگاه به جلو به کار کردن با بقیه Acas شورای در چنین زمان بحرانی.

"با توجه به عدم اطمینان ایجاد شده توسط Covid-19 بحران Acas اثبات قدرت خود را نه فقط در حل و فصل اختلافات اما در کمک به کارکنان و کارفرمایان با هم کار کنند برای مقابله با محل کار امروز چالش است. Acas در حال حاضر کمک به تعداد بی سابقه ای از مردم از طریق آن عملی خواهد شد و پرداختن به مسائل به عنوان آنها پدیدار شود.

"دنیای کار است که به طور دائم تغییر این بحران است. در میان همه آشفتگی برخی از شرکت ها در حال حاضر مدیریت برای باز کردن نوآورانه و موثر راه کار برای کارکنان در حالی که برخورد با اثرات مضر برای کسب و کار خود را. این فراهم می کند بالقوه برای ساخت زندگی کاری بهتر در بریتانیا بیش از مدت طولانی و من مطمئن هستم که Acas خواهد نقش قوی در ساخت این اتفاق می افتد."

Acas اجرایی سوزان Clews گفت: "من خوشحال هستم که کلر چپمن ملحق خواهد شد Acas به عنوان جدید ما صندلی. او متنوع بخش دولتی و خصوصی تجربه در جهان از کار ارزشمند خواهد بود در نقش ما به عنوان مستقل و بی طرف و مورد اعتماد اشتغال کارشناسان روابط."

چپمن آغاز خواهد شد نقش او را در 27 جولای و در خدمت یک تا سه سال است.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب