سابق TalkTalk exec از دست می دهد برابر پرداخت ادعا می کنند

IgorGolovniov / Shutterstock.com سابق TalkTalk مدیر که ادعا کرد او پرداخت 40 درصد کمتر از همکاران مرد دهکدهای

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

IgorGolovniov / Shutterstock.com

سابق TalkTalk مدیر که ادعا کرد او پرداخت 40 درصد کمتر از همکاران مرد دهکدهای از دست داد مساوی پرداخت مورد در استخدام یک دادگاه.

لندن مرکزی استخدام دادگاه در بر داشت وجود دارد "روشن آب" بین نقش ربکا برک و سه مرد از مقایسه و همچنین رد ادعای او را برای اخراج ناعادلانه است. اما آن است که هنوز برای تعیین اینکه آیا این نقش بودند برابر با ارزش به این شرکت است.

برک پیوست TalkTalk در سال 2015 به عنوان مدیر برنامه برای آن رعد و برق – پروژه یک طرح مربوط به رول از فیبر نوری پهنای باند در سراسر نیویورک – در حقوق و دستمزد سالانه £110,000. نقش کاهش یافت و به گروه C از شرکت های درجه بندی و ساختار است.

در اکتبر آن سال این شرکت دچار قابل توجهی سایبری-حمله. یک همکار برنامه مدیر فن آوری Mr Rynehart قرار داده شد مسئول پاسخ این شرکت اما در ژانویه 2016 اولیه aftermath شده بود با برخورد و او را نقش معمول.

که در آن نقطه برک منصوب شد مدیر برنامه برای امنیت سایبری برنامه که انجام شد در کنار او نقش معمول به عنوان مدیر برنامه برای رعد و برق. نقش خود را به طور معنیداری کمتر از نقش آقای Rynehart تا به حال به عنوان بسیاری از پاسخ شده بود با برخورد قبل از قرار ملاقات خود را.

در ژانویه 2017, کارمند دیگری در زمان بیش از cyber security نقش و برک بازگشت به معمول موقعیت در تیم رعد و برق.

در زیر ماه تصمیم گرفته شد به مقیاس پایین رعد و برق پروژه. آن را تا به حال در ابتدا راه اندازی شده است با توجه به آن را در سراسر کشور, اما این شرکت تصمیم به تمرکز بر تکمیل نیویورک رول در این مرحله است.

در ماه مه سال 2017, برک مطلع شد که موقعیت خود خواهد بود برکنار 31 جولای 2017. او فرصت داده شد به درخواست دیگر نقش های دیگری از جمله نقش در, رعد و برق, پروژه, اما او تصمیم خود را. او ناموفق به دادگاه تجدید نظر افزونگی تصمیم گیری است.

برک در زمان این شرکت به اشتغال دادگاه بود که شنیده ام بیش از چند خرما در ماه های ژانویه و فوریه سال جاری این ادعا که این شرکت پرداخت کرده بود او ناعادلانه در مقایسه با مردان در شبیه نقش و که او تا به حال شده است ناعادلانه را رد کرد.

او گفت که او باید همان دریافت حقوق به عنوان TalkTalk برنامه مدیر – مصرف کننده; برنامه مدیر – تکنولوژی; و تلفن همراه مدیر عملیات همه آنها مرد هستند. نقش خود را در گروه B از شرکت های درجه بندی و ساختار است.

اما اشتغال قاضی هاجسون یافت که Burke کار کاملا متفاوت بود که از کسانی که او مدعی شد او مقایسه و نقش خود را به حال به حال به همان سطح از نفوذ سازمانی کاربردی استراتژی به عنوان خودمانی. نقش خود را متمرکز بر تحویل یک پروژه در یک منطقه در حالی که مقایسه شد مسئول در سراسر کشور وظایف و پروژه ها.

قاضی گفت: "زمانی که ما به عقب ایستاده و در نظر گرفتن همه این عوامل ما راضی هستند که وجود دارد روشن است آب بین مدعی و نقش, و نقش او مقایسه. کلیدی وجود دارد تفاوت از نظر کلی بودجه و پاسخگویی و اهمیت به کسب و کار. آن را نمی تواند در نظر ما توان استدلال کرد که این تفاوت ها بهتر از هر چیزی از اهمیت عملی در رابطه با ضوابط و شرایط اشتغال است. تفاوت اصلی این است که حول اهمیت این مناطق از مسئولیت برای کسب و کار اساسی است."

اما دادگاه هنوز به در نظر گرفتن که آیا این نقش بودند از "ارزش برابر" به این شرکت است. این جلسه برگزار خواهد شد در تاریخ بعد.

آن را نیز رد کرد و او را اخراج ناعادلانه ادعا می کنند. داوری می گوید: "ما در بر داشت وجود دارد افزونگی وضعیت و رفع اشکالات بود تنها و یا اصل دلیل مدعی اخراج. با توجه به اینکه انصاف از این روش به تصویب رسید, شامل, مشاوره, پیدا کنیم که روش اتخاذ شده توسط مخاطب یکی بود که باز بود به معقول کارفرما. اخراج شد و در باند معقول و منطقی پاسخ به معقول کارفرما."

یک TalkTalk سخنگو گفت: "ما بسیار خوشحالیم که دادگاه هیچ شواهدی از تبعیض جنسیتی در TalkTalk و رد این ادعا از اخراج ناعادلانه است. ما به طور کامل متعهد به درمان همه کارکنان به صورت عادلانه و وجود اختلاف در پرداخت بین جنس."

منابع انسانی نقش در ارتباطات از راه دور در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در ارتباطات از راه دور



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن