چهار در 10 پدران نمی توانیم مشترک والدین ترک

شاتر پنج سال پس از آن به معرفی تعدادی از پدران ادعا مشترک مرخصی والدین افزایش یافته است و بیش از دو سوم از 201

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

شاتر

پنج سال پس از آن به معرفی تعدادی از پدران ادعا مشترک مرخصی والدین افزایش یافته است و بیش از دو سوم از 2015/16 اما چهار در 10 پدران هنوز هم نمی توانیم به اشتراک ترک با شریک زندگی خود را.

این است که با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط کنفرانس پلت فرم PowWowNow که گفت: وجود یک هشدار دهنده نیاز برای مشترک والدین ترک سیستم نگهداری برای اطمینان از پدر و مادر از نظر مالی تنبیه کنید برای تقسیم مسئولیت مراقبت از کودکان بیشتر نسبتا.

از آن ارقام به دست آمده از HM مالیات و گمرک نشان داد که تنها 3.8 درصد از زوج های واجد شرایط در زمان به اشتراک گذاشته مرخصی والدین در 2018/19 در مقایسه با 2.2% دیده می شود در 2015/16 زمانی که حق معرفی شد. داده ها با استفاده از این بخش برای کسب و کار انرژی و استراتژی صنعتی فرض بر این است که 285,000 زوج خواهد بود واجد شرایط برای SPL.

با وجود کم جذب مردان بیشتر با همکاران در نظر گرفتن علاقه های ترک; یک سوم از پدران گفت PowWowNow آنها می خواهم به قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن بیشتر ترک در حالی که 39 درصد گفت: آنها را SPL در آینده اگر آنها قادر بودند. با این حال یک چهارم می گویند که آنها نمی خواهد می خواهید را به هر گونه ترک حق دور از شریک زندگی خود را.

بیست و سه درصد از مردان خواهد بود مایل به تغییر شغل و یا قطع پرداخت اگر آن را به معنای آنها می تواند به صرف زمان بیشتری را با خانواده خود را.

بسیاری از مردان هنوز هم احساس می کنم آنها از لحاظ مالی قادر به SPL به عنوان بسیاری از کسب بیش از خود را شریک زن و نه احساس آنها می تواند مالی قربانی. سی درصد از پدران با تجربه یک وضعیت که در آن زن مراقب کودک خود را به حال والدین پرداخت صدر در حالی که آنها نمی.

سال گذشته دادگاه تجدید نظر حکم داد که کارفرمایان می تواند افزایش مرخصی زایمان پرداخت در حالی که پرداخت پدر و مادر که در زمان SPL قانونی مشترک والدین پرداخت تنها.

اندرو جانسون, MD, از PowWowNow گفت: "کسب و کار و دولت باید اطمینان حاصل شود این تغییرات فرهنگی در برداشت از نقش های جنسیتی در پدر و مادر هستند و در انعکاس تغییرات در محل کار و در مرخصی والدین سیاست.

"محل کار باید معرفی خانواده پسند سیاست ها و شیوه های کار انعطاف پذیر جدید برای پدران است. پدران که بهتر قادر به تعادل کار و زندگی تعهدات خواهد بود شادتر و پربارتر از اعضای دفتر.

"در ضمن توانمندسازی پدران را به یک نقش فعال تر در کودک پرورش می تواند کمک به مقابله با اختلاف جنسیتی در محل کار و حرکت به سمت یک برابر جامعه است."

PowWowNow بررسی 1000 انگلستان پدران است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب