چهار از 10 اوه ارائه دهندگان تجربه coronavirus مرتبط با افزایش تقاضا

شاتر بیش از چهار از 10 شغلی ارائه دهندگان خدمات سلامت باید شاهد افزایش تقاضا برای خدمات خود را به دلیل Covid-1

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

شاتر

بیش از چهار از 10 شغلی ارائه دهندگان خدمات سلامت باید شاهد افزایش تقاضا برای خدمات خود را به دلیل Covid-19 اما برای نزدیک به یک سوم این بیماری همه گیر کوروناویروس رهبری به کار خود را کاهش و در برخی موارد به شدت بر اساس یک نظرسنجی توسط SOM جامعه از طب کار.

نظرسنجی 94 اعضای یافت 26 درصد گزارش که تقاضا در حال افزایش "قابل توجهی" در دو هفته به ژوئن 10 و 16% تا به حال دیده می شود تقاضا بالا برود "و تا حدودی".

در مقایسه با 22 درصد پیدا کرده بود تقاضا به طور قابل توجهی کاهش یافته بود یا 8 درصد تا حدودی. حدود یک چهارم 28% کار خود را باقی مانده بود تا حد زیادی یکسان است.

بررسی ساخته شده بود تا از ارائه دهندگان (41%) خود اشتغالی ارائه دهندگان (30%) کوچک ارائه دهندگان خدمات (25%) و متوسط ارائه دهندگان (4%).

از کسانی که گزارش جدید تقاضای اکثریت قریب به اتفاق (87 درصد) بود که از مشتریان موجود بررسی به این نتیجه رسیدند.

شاید جای تعجب نیست, کارفرمایان بزرگ (43%) ساخته شده تا بخش عمده ای از این تقاضای اضافی و به دنبال آن توسط بیمه خدمات درمانی (30 درصد) و کوچک و متوسط (30%).

در نظر چه نوع از خدمات بودند که در پی شایع ترین مناطق شد, مشاوره در مورد آسیب پذیر و یا محافظ گروه, تناسب اندام برای کار ارزیابی و مشاوره در کار از خانه (از جمله تنظیمات مناسب) پشتیبانی با نظارت بهداشتی و ایمنی و بهداشت ارزیابی. مشاوره برای والدین در اثر تعطیلی مدارس در کار تلقی می شد حداقل مشترک منطقه ای که در آن پشتیبانی می خواستم شد و یا مورد نیاز است.

اکثریت قریب به اتفاق کارکنان پشتیبانی در این دوره مشغول به کار بود از خانه (43%) و پس از آن در کار عادی خود را از محل کار (35%) و یا furloughed (19%).

دیگران شامل کسانی که در محل کار و در شرکت پرداخت بیمار (12%) بر قانونی بیمار پرداخت (3%) و یا کسانی که تا به حال ساخته شده است کار برکنار شده (2%).

هنگامی که آن را به حمایت از سلامت روان و تندرستی کارکنان بازگشت به محل کار ارائه دسترسی به مشاوره و کمک به کارمند برنامه های محبوب بود, پاسخ همراه با خدمات روانشناختی و کمک و راهنمایی آموزشی اشاره گر به دولت و یا عمومی مشاوره و ارزیابی ریسک.

به طور کلی اصلی بهداشت بازگشت-به-کار حمایت از مسائل مربوط به پاسخ دهندگان بودند مواجه شدند روانی اجتماعی فاصله و پزشکی ارزیابی پایان محافظ و مدیریت بی میلی به بازگشت به کار این بررسی نشان داد.

مدیریت ایمنی و بهداشت نظارت نیز برجسته به عنوان چالش های کلیدی در این زمینه است.

اوه فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر آه مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب