#FreeThemAll: هر مهاجر در یخ بازداشت باید منتشر شود برای کمک به توقف COVID-19

در ماه مارس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19, همچنین شناخته شده به عنوان کروناویروس یک بیماری همه گیر. ا

توسط AKHSHIJNEWS در 5 اردیبهشت 1399

در ماه مارس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19, همچنین شناخته شده به عنوان کروناویروس یک بیماری همه گیر. این ویروس به سرعت در حال گسترش است و "مؤثر عملا در هر کشور قلمرو و منطقه از جهان" با توجه به سازمان ملل متحد خبر داد. COVID-19 به سرعت گسترش می یابد و حتی از تنها بودن در نزدیکی به دیگران و یا آلوده و مثلا مردم دست زدن به همان دستگیره.

در موارد خفیف, مردم, نمایش flulike علائم. در موارد شدید این حملات ویروس بیماران ریه ها است که می تواند منجر به ذات الریه و مرگ است. ترسناکترین قسمت در مورد این ویروس این است که مردم می توانند بدون علامت و آلوده هر کسی تعامل آنها با حتی بدون دانستن آن.

تقریبا هر روز مردم از دست دادن شغل خود را به عنوان کسب و کار را تعطیل و بستگان در حال مرگ در بیمارستان به تنهایی و مراقبت های بهداشتی کارگران را مجبور به کار بدون حفاظت مناسب. نیز وجود دارد که کمی وضوح در چه مدت این بیماری همه گیر و همراه آن اجتماعی فاصله خواهد داشت. در عین حال ایالات متحده مهاجرت و گمرک و یا یخ است که هنوز هم انجام مهاجرت حملات و بازداشت مهاجران. این عمل غیر انسانی به دلیل آن قرار می دهد زندگی های بی شماری در خطر است. یخ حملات باید متوقف شود و مهاجران در حال حاضر در بازداشت باید منتشر شود به منظور صاف COVID-19 منحنی.

از ماه ژانویه تعداد موارد در حال رشد بوده است به طوری نگران کننده است که کارشناسان توصیه می کنند حفاظت از خود را از عفونت با جدا کردن خود و ماندن شش فوت دور از دیگران است. بسیاری از کشورهای در حال قرار دادن stay-at-home, سفارشات, است که اجازه می دهد مردم را به ترک خانه های خود را تنها برای "ضروری" دلایل مانند رفتن به محل کار یا خرید مواد غذایی در حالی که همچنین نیاز به آنها را به پوشیدن ماسک و حفظ فاصله شش فوت از دیگران است.

مردم در بازداشتگاه ندارد این لوکس ، شرایط این بازداشتگاه در حال حاضر موضوع محدود صدها نفر از مردم در یک مرکز با شرایط غیر بهداشتی. بازداشت شدگان هیچ فضای شخصی و تنها با دسترسی محدود به بهداشتی مواد — مانند آب و صابون و ضد عفونی کننده دست — برای محافظت از آنها را از ابتلا به ویروس. نیز وجود دارد یک اضافه شده خطر ابتلا به عفونت از نگهبانان آمدن و رفتن روزانه قرار دادن کارگران و زندانیان به طور یکسان در یک فوق العاده بالا خطر ابتلا به عفونت. این نوع از غفلت اساسی از اقدامات پیشگیرانه در اصل باعث می شود یخ بازداشتگاه مجازی پرورش زمینه را برای بیشتر COVID-19 شیوع است.

مراقبت های پزشکی در مراکز بازداشت در حال حاضر ناکافی و آنها را مجهز به حفاظت از سلامت مهاجران در بازداشت است. بسیاری از یخ امکانات محدود کرده اند دسترسی به مراقبت های بهداشتی مناسب و امکانات به دلیل آنها واقع در مناطق دور افتاده و تنها یک سایت ارائه دهنده خدمات پزشکی. در صورت شیوع زندانیان نیاز به حمل و نقل به نزدیک ترین بیمارستان خروج منابع کمتری برای اعضای واقعی آن جامعه. چندین یخ بازداشتگاه حتی نمی باید دسترسی به کیت های آزمایش. به عنوان یکی از بازداشت شدگان سابق که دچار حمله قلبی در حالی که در بازداشت قرار داده و آن را "دکتر مراقبت های وحشتناک وجود دارد. ... بدترین وجود دارد."

در مارس 19, دو, پزشکان شاغل توسط وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در نامه ای به کنگره خواسته است که آن را پیاده سازی "جایگزین بازداشت به منظور تسهیل در آنجا اجتماعی فاصله به عنوان امکان پذیر است." جان Sandweg مدیر سابق, یخ, اعلام کرد, مارس 23 به دموکراسی در حال حاضر! که "طبیعت از این امکانات به گونه ای است که این واقعا غیر ممکن است برای شرکت در اجتماعی فاصله است که همه ما در حال تمرین در حال حاضر." با وجود اقدامات این خبرچین یخ رهبری آهسته بوده است به اقدام در برابر گسترش COVID-19 در این امکانات. آژانس فدرال حتی استدلال در دادگاه که نگرانی بیش از بازداشت شدگان پیمانکاری COVID-19 است "بر اساس حدس و گمان صرف."

این است که چرا سازمان غیر انتفاعی اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و یا ترجمه شده است در زمینه های مختلف 15 پرونده های حقوقی به عنوان از آوریل 8 به انتشار آن مشتریان از یخ را بازداشت اجازه می دهد آنها خود را حق اساسی انسان برای سلامت اجتماعی از طریق فاصله در طول یک بیماری همه گیر. سی نفر آزاد شده اند از زندان با خیال راحت به قرنطینه در خوابگاه های خصوصی تا کنون, اما این کافی نیست. همه بازداشت شدگان باید آزاد شوند مطابق با حق اساسی بشر به سلامت. اگر شما به دنبال راه هایی برای کمک به صاف منحنی در طول این بی سابقه جهانی همه گیر لطفا اضافه کردن نام خود را به ACLU دادخواست به متوقف کردن گسترش COVID-19 آزاد مردم در مراکز بازداشت در طول این بحران بهداشتی و تماس با یخ خود را در اعداد موجود در #FlattenICE تماس در عمل راهنمای.

همانطور که همه ما را دیده اند در این چند هفته اخیر COVID-19 اهداف همه, و آن را نمی خواهد به راحتی از بین برود. در بالا از ترس از آلوده شدن مهاجران ترس بازداشت اگر آنها به دنبال توجه پزشکی. ICE القا خیلی ترس را در این مستند نشده, جامعه, قرار دادن زندگی بسیاری از مردم را در معرض خطر در این بیماری همه گیر. وقت آن است که ما به عنوان یک کشور زندگی می کنند تا ما ادعای وفاداری به برابری و اقدامات مشابه برای محافظت از زندگی این مهاجران به عنوان ما برای ما در کنار درب ، همه ما بخشی برای بازی به مبارزه با این بیماری همه گیر — اقدام به مبارزه برای ایمنی از کسانی که نمی توانند.

Darlene دیکینسون همکاری مدیر کال ACLU مهاجرت پاسخ کمیته. Minerva Arebalo است دستیار مدیر کال ACLU مهاجرت پاسخ کمیته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب