کردند تمدید برای ماه های اکتبر و پاره وقت مشغول به کار مجاز

مجلس عوام/PA سیم/PA تصاویر این طرح کردند تمدید شده است به پایان اکتبر اما کارکنان خواهد بود قادر به بازگشت به

توسط AKHSHIJNEWS در 23 اردیبهشت 1399

مجلس عوام/PA سیم/PA تصاویر

این طرح کردند تمدید شده است به پایان اکتبر اما کارکنان خواهد بود قادر به بازگشت به کار پاره وقت از ماه اوت است.

این تغییرات به کروناویروس کار احتباس طرح اعلام شد و در مجلس عوام توسط صدراعظم Rishi Sunak بعد از ظهر امروز پس از نگرانی های مطرح شده در مورد تاثیر حذف پشتیبانی خیلی زود می توانست در شغل.

Sunak گفت: حداقل 7.5 میلیون نفر در بریتانیا شده بود furloughed با حدود یک میلیون کسب و کار پشتیبانی می کند.

او گفت: "به اعتقاد ما در شأن و منزلت کار و ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای محافظت از مردم در حال حاضر قادر به کار.

"و ما به عنوان بازگشایی اقتصاد ما نیاز به حمایت مردم به کار و ما این کار را در یک راه اندازه گیری.

"من می تواند اعلام کند که امروز این کار احتباس طرح تمدید خواهد شد برای چهار ماه تا پایان ماه اکتبر. در آن نقطه ما ارائه خواهد شد که هشت ماه از پشتیبانی به مردم و کسب و کار.

"تا پایان ماه ژوئیه خواهد بود وجود دارد هیچ تغییری ندارند.سپس از اوت تا اکتبر این طرح را ادامه خواهد داد برای همه بخش ها و مناطق از بریتانیا, اما با انعطاف پذیری بیشتری برای حمایت از برگشت به کار; کارفرمایان در حال حاضر با استفاده از این طرح خواهد بود قادر به آوردن furloughed کارکنان پاره وقت."

او گفت: جزئیات کامل در مورد تغییر منتشر خواهد شد در پایان ماه مه. سطح حمایت باقی خواهد ماند و در 80 درصد از furloughed کارگران حقوق اما کارفرمایان خواسته خواهد شد که برای به اشتراک گذاشتن "هزینه پرداخت مردم حقوق" با دولت است.

خانم کارولین Fairbairn از ابتکارات مدیر کل گفت: "به عنوان فعالیت های اقتصادی به آرامی سرعت آن را ضروری است که حمایت از طرح انطباق در موازی. گسترش کردند برای جلوگیری از یک ماه ژوئن صخره لبه در ادامه تلاش های قابل توجهی ساخته شده در حال حاضر و محافظت از میلیون ها شغل.

"معرفی بسیار مورد نیاز انعطاف پذیری بسیار خوش آمدید. آن را آماده سازی زمین برای شرکت هایی که در حال آمدن در حالی که کمک به کسانی که هنوز در خواب زمستانی است. که ضروری است به عنوان اقتصاد بریتانیا زنده گام به گام در حالی که حمایت از معیشت."

خانم کارولین تاکید کرد که شرکت می خواهید جزئیات بیشتر در مورد چگونه آنها را به کمک این طرح در آینده است. "دولت باید همچنان به نگه داشتن یک چشم ناظر در آن صنایع و کارکنان است که باقی می ماند در خطر است. تمام طرح نیاز به نگهداری می شود و تحت بررسی برای کمک به حداقل رساندن تاثیر بر معیشت مردم و حفظ کسب و کار پر رونق," او اضافه شده است.

مایک گیلاس ملی رئیس فدراسیون کسب و کارهای کوچک استقبال کردند پسوند اضافه کرد: "کارفرمایان کوچک به ما گفته اند که بخشی-زمان furloughing کمک خواهد کرد آنها را بهبود می یابند از این بحران و این خوش است که انعطاف پذیری است امروز اعلام کرد".

دولت اضافه شده است که آن را کشف راه هایی که از طریق آن furloughed که کارگران مایل به انجام آموزش های اضافی و یا یادگیری مهارت های جدید پشتیبانی می شوند در طول این دوره است.

اتاق بازرگانی مدیر کل آدم مارشال گفت: "تغییرات برنامه ریزی شده کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را به مردم به کار را از طریق معرفی یک طرح کردند. ما در تعامل با وزارت خزانه داری و HMRC در جزئیات به اطمینان حاصل شود که این شرکت ها انعطاف پذیری آنها نیاز به بازگشایی با خیال راحت.

"در ماه های آینده دولت باید همچنان به گوش دادن به کسب و کار و تکامل این طرح در خط با آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین است. حمایت بیشتر ممکن است در عین حال لازم است برای شرکت هایی که قادر به کار برای یک دوره طولانی و یا کسانی که به صورت کاهش ظرفیت و یا تقاضا به علت فقر و محدودیت."

روز یکشنبه نخست وزیر گفت که دولت می خواهم افرادی که قادر به کار از خانه شروع به بازگشت به محل کار خود را از روز شنبه. راهنمایی در چگونه هشت محل از رستوران های غذای آماده ارائه به ادارات و مراکز تماس منتشر شد دیروز.

Torsten بل, مدیر اجرایی این قطعنامه بنیاد اتاق فکر گفت: Coronavirus کار احتباس طرح باید از رده خارج به تدریج.

"حرکت بیش از حد به سرعت می تواند جرقه یک دوم افزایش زیان کار در زمانی که بیکاری در حال حاضر به نظر می رسد مجموعه ای را در بالاترین سطح برای یک چهارم از یک قرن," او گفت:.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب