کردند در عمل: BDO رنو, برنج, قدرت, Hogan Lovells و بیشتر

تصویر: JHVEPhoto / Shutterstock.com کارفرمایان در حال قرار دادن هزاران نفر از کارکنان در کردند به کاهش هزینه ه

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

تصویر: JHVEPhoto / Shutterstock.com

کارفرمایان در حال قرار دادن هزاران نفر از کارکنان در کردند به کاهش هزینه های خود را و به دنبال حفاظت از اشتغال آنها در طول زمان به چالش کشیدن با استفاده از دولت Coronavirus کار احتباس طرح. در اینجا ما دور کردن برخی از اطلاعیه های ساخته شده توسط چند عمده کارفرمایان.

سرپرست گروه رسانه

نگهبان و ناظر شرکت مادر سرپرست گروه رسانه انتظار دارد به کردند 100 غیر تحریریه در پاسخ به صنعت گسترده می افتد در درآمد حاصل از تبلیغات. این شرکت ادعا می کنند برای 80 درصد از دستمزد خود را در دولت طرح, اما آن را به بالا تا دستمزد خود را به کامل خود را از نرخ طبیعی.

آن را نیز معرفی تعدادی از دیگر اقدامات برای کاهش هزینه های نیروی انسانی از جمله به تعویق انداختن افزایش پرداخت برای همه, انگلستان کارکنان و کاهش مدیریت تیم را پرداخت 20 درصد برای شش ماه.

Hogan Lovells

قانون شرکت Hogan Lovells است furloughing کارکنان در تمام آن دفاتر اروپایی از جمله کسانی که در انگلستان و بلژیک و فرانسه و لوکزامبورگ.

کمتر از 30 UK کارکنان از جمله receptionists پاس و حوادث کارکنان خواهد بود بر قرار کردند. آن را به بالا تا حقوق خود را به طور معمول نرخ بالای 80% ارائه از دولت است. پاداش و سود توزیع شده نیز به تعویق افتاد.

BDO

حدود 700 نفر از کارکنان از جمله 470 سال اول کارآموزان و 230 کارکنان پشتیبانی در حسابداری شرکت BDO که قرار است در کردند. این انتظار به بالا دستمزد به 100 ٪ در حالی که کارکنان در حال کار نمی کند. شرکای اما تا به حال خود را ماهانه پرداخت 25 ٪ کاهش می یابد.

این شرکت همچنین منجمد همه پرداخت افزایش تبلیغات و استخدام هر چند ارائه می دهد در حال حاضر ساخته شده به 400 نفر از کارآموزان که انتظار می رود برای پیوستن به این شرکت بعد از این سال در محل باقی می ماند.

BDO کارکنان ادامه کار همچنین می توانید درخواست یک کاهش موقت در ساعت به آنها کمک کند تعادل مهد کودک و مراقبت از دیگر مسئولیت های خود کار می کنند.

رنو

رنو قرار داده است "اکثریت" از کارکنان در انگلستان فرمول 1 پایه کردند حداقل تا پایان ماه مه. کارکنان را دریافت خواهد کرد 80 درصد از حقوق خود را حتی اگر آنها کسب درآمد بالا £2,500 در هر ماه حداکثر پوشش داده شده توسط دولت Coronavirus کار احتباس طرح. آن گفت: اکثریت قریب به اتفاق کارکنان آن در انگلستان بوده است در "خاموش کردن کل" از آغاز ماه آوریل است.

برنج قدرت و وئدیو را مشاهده کرد

با وجود ارسال آن 2,300 کارکنان فروشگاه, صفحه اصلی گروه تشکیل شده از bookmakers برنج قدرت و Betfair انتخاب است نه به استفاده از این طرح کردند و پرداخت کارکنان خود را کامل دستمزد.

فلوتر سرگرمی گفت: در مقررات بیانیه امروز (17 مارس): "ما به این نتیجه رسیده اند که تا زمانی که ممکن است ما تلاش خواهد کرد به صندوق حقوق همه کارکنان ما از طریق این گروه منابع مالی خود را. باید در این مدت از بحران بود به طوری که مصرف این پشتیبانی خواهد jeopardise شغل ما را بررسی موقعیت ما است."

Barratt تحولات

حدود 5,500 کارکنان در housebuilding غول Barratt تحولات شده اند furloughed. این رقم برابر با حدود 85 درصد از نیروی کار خود را.

کارکنان خواهد خود را دریافت کامل حقوق و دستمزد حداقل تا پایان ماه مه در حالی که هیئت مدیره این شرکت موافقت کرده است که 20% کاهش در حقوق و دستمزد پایه و هزینه تا سایت کار از سر گرفته شد.

بریتیش ایرویز

بریتیش ایرویز است furloughed 80 درصد از نیروی کار خود را در اطراف 36,000 کارکنان. کارکنان از جمله خدمه کابین زمین کارکنان و مهندسین و کسانی که در دفتر مرکزی آن – ارائه خواهد شد 80 درصد از دستمزد خود را از طریق Coronavirus کار احتباس طرح. هیچ یک از کارکنان انتظار می رود که برکنار می شود.

جولی Goodway یک استخدام وکیل در توماس منسفیلد گفت: "بریتیش ایرویز' اقدامات تعجب آور با توجه به تاثیر این بیماری همه گیر در خدمات خود را. کارکنان خواسته شده را ترک کردند که به این معنی است که آنها دریافت می کنند تا 80 درصد از حقوق خود را در پوش £2,500 در حالی که آنها کار نمی کند. آن ممکن است بهتر است برای کارکنان این را به عنوان جایگزین دیگر می تواند به رفع اشکالات. با این وجود این زمان دشوار برای کارکنان."

Marks & Spencer

Furloughed کارکنان در Marks & Spencer دریافت پرداخت کامل خرده فروش اعلام کرده است آن را به عنوان نشان داد که 15 درصد پرداخت افزایش برای مغازه طبقه کارکنان هنوز هم مشغول به کار در آن فروشگاه های مواد غذایی. M&S به طور موقت به حالت تعلیق در لباس و خانه عملیات ذخیره و بسته فروشگاه های خروجی در هفته گذشته در حالی که مواد غذایی خود را و کسب و کار آنلاین باز باقی می ماند.

کردند در پرداخت کامل نیز ارائه شده به فروشگاه مواد غذایی کارکنان که آسیب پذیر هستند باردار یا کسانی که مسئولیت مراقبت از آنها باید به آنها مایل به داوطلب برای انتخاب.

M&C ساعتچی

بین المللی آژانس تبلیغاتی M&C ساعتچی اعلام کرد به سرمایه گذاران است که این امر می تواند امنیت دولت حمایت کردند کارکنان در بریتانیا و ایالات متحده و استرالیا است. نسبت های بسیار پرداخت کارکنان بودند که حفظ را به کاهش حقوق خود را در حالی که هیئت مدیره و مدیریت ارشد تیم توافق کرده اند که به 20% کاهش پرداخت.

آن گفت: این امر می تواند حمایت از کارکنان به عنوان آنجا که ممکن است و اشاره کرد که آن را به حال "متاسفانه شروع به مشورت با تعدادی از کارکنان در سراسر گروه در مورد امکان افزونگی قبل از تشدید اخیر در Covid-19 بحران".

سر رابرت McAlpine

شرکت ساخت و ساز Sir Robert McAlpine در حال آماده سازی برای کردند حدود 50 درصد از آن 2,000 کارکنان. با توجه به یک ایمیل دیده می شود با ساخت و ساز Enquirer این شرکت گفت که مگر اینکه آن عمل کرده و به سرعت آن ممکن است اجرا از پول نقد قبل از همه گیر است و بیش از قرار دادن کسب و کار در خطر سقوط.

آن گفت که کردند این بود که "بهترین فرصت" آن را به حال برای محافظت از شغل و کسب و کار. کسانی که حفظ به عنوان "فعال کارگران" نیاز به 20% کاهش پرداخت در حالی که هیئت اجرایی و تیم رهبری ارشد را 40 درصد کاهش در پرداخت ایمیل گفت.

"هدف ما این است که برای دریافت به عنوان بسیاری از شما که ممکن است پشت کار تمام وقت به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم" آن را ادامه داد. "ما خواهد شد به بررسی تمام تصمیم گیری های مربوط به کردند و پرداخت ماه به ماه بر اساس و به عنوان به زودی به عنوان ما می توانید برای باز کردن سایت های ما و بازگشت به طور کامل عملیاتی وضعیت ما خواهد شد."

دیزنی

کارگران در مجموعه ای از دیزنی پری دریایی کوچک بازسازی در انگلستان در حال حفظ تحت Coronavirus کار احتباس طرح. با توجه به صنعت فیلم در وب سایت های خبری TheWrap کارکنان مطلع شده است که آنها بدون کار باقی خواهد ماند تا پایان مارس مگر اینکه تولید رزومه قبل از آن و یا اقدام به عنوان برنامه ریزی شده.

پیش تولید این فیلم و چند تن دیگر Disney productions بود تعطیل در 13 مارس.

شب استاندارد

لندن ایونینگ استاندارد تحمیل 20% کاهش پرداخت در برخی از کارکنان و furloughed دیگران, در پاسخ به کاهش درآمد حاصل از تبلیغات به دلیل coronavirus. آن است که توقف انتشار آن مجله هفتگی, ES, که سردبیر سابق صدراعظم از خزانه جورج آزبورن گفت: بخشی از "سخت گیری" از آن گرفته شده بود به "نگه داشتن مردم ما در شغل و در آوردن کاغذ به شما در طول این بحران".

آن است که هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از کارکنان شده است furloughed و چگونه بسیاری از آنها خواسته شده است به قطع پرداخت.

این مقاله در اصل منتشر شده در 2 مارس سال 2020 و به روز شده در 17 مارس سال 2020 است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن