کردند: والدین پرداخت می شود محاسبه درآمد معمول

شاتر Furloughed کارگران در نظر گرفتن والدین و یا تصویب مرخصی را دریافت والدین و یا پذیرش پرداخت خود را بر اساس

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

شاتر

Furloughed کارگران در نظر گرفتن والدین و یا تصویب مرخصی را دریافت والدین و یا پذیرش پرداخت خود را بر اساس درآمد معمول و نه نرخ پایین تر دریافت می کنند در حالی که در کردند ،

حق قانونی والدین و یا پذیرش پرداخت است که معمولا بر اساس یک کارگر متوسط درآمد بیش از یک دوره هشت هفته. به عنوان کارگران furloughed تحت Coronavirus کار حفظ و نگهداری طرح ها تنها مجاز به 80 درصد از معمول خود را حقوق و دستمزد متوسط این است که به احتمال زیاد پایین تر از آنچه کارمند را دریافت کرده اند تا به حال آنها نشده است furloughed.

پدر و مادر که شروع دوره خود را از خانواده را ترک و یا پس از 25 مارس خواهد شد که حق خود را در ارزیابی های معمول خود را کامل پرداخت دولت تایید کرده است. آن اعمال خواهد شد به کسانی که در نظر گرفتن والدین تصویب یا والدین سوگ را ترک کنند.

"زنان و زایمان و سایر اشکال از مرخصی والدین هستند محوری بار در زندگی مردم است و آنها باید کاملا حفاظت شده از اثرات Covid-19" گفت: کسب و کار وزیر Paul Scully.

"ما در حال حمایت از کارگران و کسب و کار در یک راه هرگز قبل از دیده می شود در پاسخ به بی سابقه ای اثرات Covid-19. این اقدامات اطمینان حاصل شود کسانی که در Coronavirus کار احتباس طرح همچنان به دریافت مرخصی والدین و پرداخت آنها به حق است."

اعیان وزیر برای وزارت کار و بازنشستگی بارونس Stedman-اسکات گفت: "در حال حاضر به چالش کشیدن زمان برای خانواده و صلح از ذهن است که آنها می توانند به درستی زمان و دریافت کامل خود حق را ارائه بسیار مورد نیاز اطمینان.

"در طول این بهداشت و درمان اضطراری گرفته ایم اقدامات بی سابقه ای برای کمک به کسانی که تحت تاثیر پایان می رسد دیدار و جدید امروز اقدامات بیشتر گسترش حیاتی حمایت مالی."

در اوایل این ماه معرفی دولت جدید حق تا دو هفته مرخصی با حقوق برای پدر و مادر که از دست دادن یک کودک زیر سن 18. قوانین جدید در زمان اثر در 6 مارس سال 2020 است.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن