کردند طرح می تواند شروع به باد کردن از جولای

صدراعظم Rishi Sunak گفت: کارفرمایان قادر خواهد بود به راحتی مردم را به کار در یک "راه اندازه گیری"خواهد الیور/

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

صدراعظم Rishi Sunak گفت: کارفرمایان قادر خواهد بود به راحتی مردم را به کار در یک "راه اندازه گیری"
خواهد الیور/سازمان حفاظت محیط زیست-EFE/شاتر

دولت Coronavirus کار احتباس طرح می تواند شروع به باد کردن از جولای به عنوان مستند اقدامات کاسته.

صدراعظم Rishi Sunak است که انتظار می رود به طور رسمی طرح قصد دارد در پایان کردند طرح قبل از اواسط ماه مه به عنوان این خواهد بود که نقطه کارفرمایان با بیش از 100 کارکنان باید شروع 45 روز دوره مشاوره قبل از ساخت هر گونه بررسی قرار گرفته است.

یک مصاحبه تلویزیونی با Sunak این هفته نشان داده می شود وجود ندارد "لبه صخره" در پایان این طرح است. او به ITV گفت: "من کار به عنوان ما صحبت می کنند به شکل موثر ترین راه برای باد کردن این طرح و به سهولت مردم را به کار در یک راه اندازه گیری."

گزارش ها نشان می دهد گزینه های به صورت تدریجی بسته شدن این طرح می تواند برش 80 درصد یارانه که دولت را پوشش میدهد به 60 درصد کاهش £2,500 کلاه در پرداخت های ماهانه. خزانه داری گزارش شده است با توجه به گزینه های متعدد.

صنعت بدن مانند CIPD باید لابی برای تمدید و بیشتر انعطاف پذیر طرح کردند که در آن کارکنان مجاز به کار پاره وقت با کوچکتر یارانه دولت است.

HMRC نشان داد ارقام این هفته نشان می دهد که در مجموع 6.3 میلیون شغل شده اند furloughed از این طرح راه اندازی شد در ماه آوریل معادل به دولت یارانه دستمزد از 23 درصد از مشاغل است.

این طرح کردند در حال حاضر تمدید شده است یک بار تا پایان ماه ژوئن است. هزینه های ناظر دفتر بودجه مسئولیت برآورد کرده است که این طرح می تواند هزینه £42bn بیش از سه ماه اگر تعداد زیادی از مردم furloughed می رسد 8.3 میلیون نفر است.

آلن Lockey رئیس آینده کار مرکز در انجمن سلطنتی برای تشویق هنر تولید و تجارت (RSA) گفت: در اوایل این هفته است که ساخت آن در کردند به طور دائم کار برکنار شده و به معنی بیکاری "خواهد موشک به سطح دیده نمی شود پس از رکود بزرگ."

موسسه مدیران نیز هشدار داده بود که علیه دولت پایان دادن به حمایت از ناگهان. Tej Parikh اقتصاددان ارشد در IoD گفت: "گرفتن اقتصاد در حال اجرا دوباره نمی خواهد مانند flicking سوئیچ. حتی اگر مستند اقدامات به طور کامل برداشته بسیاری از شرکت ها انتظار می رود تقاضا برای آسانسور به سطح نرمال بلافاصله."

پیش نویس راهنمایی در مورد چگونه کارفرمایان با خیال راحت می تواند بازگشت به کار به بیرون درز شد در آخر هفته. آن را در نظر هفت های مختلف محیط کار از جمله کارخانه ها و هتل ها و دفاتر و اقدامات آنها باید در مورد تمیز کردن تجهیزات حفاظتی و اجتماعی فاصله.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن