کردند طرح eligiblity تاریخ به تغییر 19 مارس

بسیاری از سازمانها را مجبور به بستن و قرار دادن کارکنان در کردند. شاتر کارکنان که شروع شغل جدید تا 19 مارس در

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399

بسیاری از سازمانها را مجبور به بستن و قرار دادن کارکنان در کردند. شاتر

کارکنان که شروع شغل جدید تا 19 مارس در حال حاضر آورده شده است به دامنه Coronavirus کار حفظ طرح و کارفرمایان خود را می توانید ادعا می کنند برای 80 درصد از دستمزد خود را.

تغییر داد در HM مالیات و گمرک' چهارم تکرار آن کردند طرح راهنمایی که منتشر شده است امروز (15 آوریل).

آن را به دنبال گسترده انتقاد کردند که طرح چپ افرادی که تغییر کارفرمایان پس از گذشته 28 مارس برش تاریخ بدون هیچ گونه درآمد.

جدید واجد شرایط بودن برش تاریخ نیز به کارکنان منتقل شده اند که از یک سازمان دیگر تحت TUPE.

هدایت می گوید: "شما فقط می توانید ادعا می کنند برای furloughed کارکنان است که خود را در حقوق و دستمزد پایه و یا قبل از 19 مارس سال 2020 که اطلاع داده شد به HMRC در یک RTI ارسال و یا قبل از 19 مارس سال 2020 است.این به این معنی یک RTI تسلیم اطلاع پرداخت و در رابطه با آن کارمند به HMRC باید ساخته شده در و یا قبل از 19 مارس سال 2020 است."

دولت قبلا اقدام به نشانی گریز که در سمت چپ هزاران نفر بدون پرداخت و با بیان این که کارفرمایان می تواند دوباره استخدام کارکنان که ترک کرده بود پس از 28 فوریه کردند و آنها را به منظور ارائه آنها را با برخی از درآمد.

به روز شده در ارشاد نیز روشن است که افراد شاغل در 28 فوریه, اما چه کسی ساخته شد کار برکنار شده و قبل از 19 مارس نیز واجد شرایط برای این طرح اگر کارفرما re-استخدام آنها قرار می دهد و آنها را بر روی کردند.

در ضمن جهت صادر شده توسط وزارت خزانه داری به HMRC امروز متحده است که یک کارفرما باید دستور یک کارمند در نوشتن به توقف همه کار که برای کارکنان واجد شرایط تحت این طرح است. قبلا HMRC هدایت گفت: کارکنان تنها نیاز به مطلع می شود که آنها نیاز به توقف کار.

کارفرمایان قادر خواهد بود را به یک ادعا برای 80 درصد از کارکنان دستمزد تا £2,500 در هر ماه تحت Coronavirus کار احتباس طرح زمانی که آن ادعا پورتال باز می شود در روز دوشنبه 20 آوریل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب