کسب و کار جهانی در آغوش Black Lives Matter جنبش

اعتراض در لندن سفارت ایالات متحده در هفته گذشته. عکس: شاتر جهانی شرکت را تغییر داده خود را بازاریابی نام تجاری

توسط AKHSHIJNEWS در 20 خرداد 1399

اعتراض در لندن سفارت ایالات متحده در هفته گذشته.
عکس: شاتر

جهانی شرکت را تغییر داده خود را بازاریابی نام تجاری و محصولات خود را به منعکس کننده در سراسر جهان نفرت پلیس قتل جورج فلوید در مینیاپولیس توسط پلیس درک چوین ماه گذشته. آدم McCulloch بررسی کارفرمایان پاسخ در ایالات متحده و فراتر از آن.

کسب و کار' در واکنش به سیاه و سفید زندگی مسائل تظاهرات شده اند در نظر گرفته می شود در مقابل علامت گذاری به نزدیک سکوت از شرکت ها در پی از نمونه های قبلی از خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید.

مرگ فلوید بود آخرین کشته شدن یک فرد سیاه و سفید در ایالات متحده وجود دارد مقدار زیادی از دیگر شناخته شده مواردی که تحریک بزرگ خشم بیش از دهه گذشته از جمله Breonna تیلور Ahmaud Arbery و Trayvon Martin.

اما برای بسیاری از فلوید کشتن اسیر در ویدئو نهایی نی. نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان است.

با بیکاری رو به رشد اقتصاد و رنج و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری زیر آتش زن کسب و شاید احساس می کند قادر به صحبت می کنند ذهن خود را. امثال خارج, Disney, Facebook و Glossier در میان صدها نفر از کسب و کار است که متعهد شده اند کمک های مالی به سازمان های مانند انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوست (NAACP) و یا راه اندازی جدید و تنوع و تلاش و ارتباط خود را با نام تجاری و نام تجاری کارفرما – با مبارزه است.

لوازم آرایشی و بهداشتی با نام تجاری Glossier نوشته شده "ما از دیدن شما و با شما هستند" در توییتر. سر از سرمایه گذاری غول بلکراک نوشت: در LinkedIn "من وحشت زده هستم." جنرال موتورز رئیس مری بارا گفت که او "بی تاب و منزجر".

به مدیران عامل بانک های مختلف از جمله ولز فارگو و جی پی مورگان چیس اند ابراز خشم و تمایل خود را برای تغییر در حالی که سیتی گروپ مارک میسون یکی از بخش چند سیاه CFO نوشت پرشوری وبلاگ خواستار تغییر و محکوم کردن نابرابری و نژادپرستی.

میسون مشاهده است که مردم سیاه و سفید بودند در معرض خطر از دست دادن زندگی خود را به سادگی با رفتن برای تنه زدن (به عنوان در مورد Ahmaud Arbery) بود به خصوص قدرتمند به عنوان شهادت یکی دیگر از سیاه و اجرایی رابرت اسمیت رئیس ویستا سهام همکاران که اطلاع همکاران خود را در مورد قتل عموی خود را در دست یک ایستگاه گاز همراه: "این تقریبا 50 سال پیش و درد هنوز هم مردد است," او نوشت.

هفته گذشته اپل بسته های رادیویی در آن برنامه موسیقی در روز سه شنبه به شنوندگان یک جریان است که بازی یک NWA آهنگ را تهدید می کند که یک "حمام خون از پلیس". از بنیانگذاران سایت های رسانه های اجتماعی Reddit استعفا از هیئت مدیره خود را و گفت او باید به جای یک نامزد و آمازون قرار داده شده برجسته Black Lives Matter بنر در بالای صفحه اصلی آن لینک دادن به وبلاگ جزئیات اقدام غول آنلاین است که مصرف به پشتیبانی سیاه جوامع است.

یکی از مشتریان آمازون در زمان استثنا به این شکایت شعار آزاردهنده بود و تمام زندگی اهمیت. Amazon co-founder جف بزوس پاسخ داد: "'Black lives matter' معنا نیست که دیگر زندگی مهم نیست. Black lives matter صحبت می کند به نژاد پرستی و نامتناسب خطر که مردم ما در اجرای قانون و سیستم قضایی."

در ضمن لگو گفت: آنلاین وابسته به حذف لینک به 31 عمدتا پلیس با مضمون محصولات به عنوان بخشی از خود ایستادگی "در برابر نژاد پرستی و نابرابری".

واقعی زنگ شخصی است که البته یکی از رانندگان از خشم اما شرکت هایی نیز به دنبال محافظت از مارک های' شهرت در میان کارکنان و استخدام بالقوه Brayden پادشاه یک استاد در شمال غربی دانشگاه دانشکده مدیریت کلاگ به بی بی سی گفت. او افزود که کار داخلی گروه اغلب نقش مهمی در تبدیل شرکت های بزرگ کشت.

این ممکن است در حال وقوع در Facebook جایی که مارک زوکربرگ بنیانگذار پیدا کرده است که سیاست خود را در چاپ و نشر نژادپرستانه و نادرست بیانیه آمده است تحت فشار شدید از برخی از کارکنان که رفته اند در مخالفت خود را از موضع خود. هفته گذشته زوکربرگ نوشت: در یک ایمیل: "به اعضای ما جامعه سیاه و سفید: من با شما ایستاده. زندگی شما مهم است. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

پروفسور کینگ اضافه شده بود که حرکت پروانه کسب و کار به مصرف بیشتر آشکار مواضع بیش از نژادپرستی و گفت که به عنوان شرکت های بیشتری جلو آمد, آن, افزایش خطر سکوت.

وی افزود: "بسیاری از رهبران شرکت های بزرگ که واقعا دلسوز. نیز وجود دارد یک نگرانی از بودن در طرف اشتباه از موضوع و داشتن شهرت خود را آسیب دیده. در این نقطه وجود دارد بیشتر در معرض خطر در صحبت کردن از در صحبت کردن."

فعالان می گویند که شرکت های بزرگ, فوران یک تغییر خوشایند از اوایل دوره زمانی که دنیای کسب و کار تمایل به خاموش ماندن.

"این بسیار مهم" گفت: جید مگنوس Ogunnaike یک معاون ارشد مدیر مبارزات انتخاباتی در, رنگ, تغییر, یک نژادی عدالت سازمان تاسیس شده در سال 2005. "وجود دارد یک زمان پنج سال پیش زمانی که شرکت های... نمی گویند 'black lives matter' به صورت یک میلیارد دلار است."

وجود دارد بسیاری از رهبران شرکت های بزرگ که واقعا دلسوز. نیز وجود دارد یک نگرانی از بودن در طرف اشتباه از موضوع و داشتن شهرت خود را آسیب دیده. در این نقطه وجود دارد بیشتر در معرض خطر در صحبت کردن از در صحبت کردن" – Brayden پادشاه شمال غربی دانشگاه دانشکده مدیریت کلاگ

شاید بیشتر, مدرن, دیجیتال کسب و کار با مشتریان جوانتر زنده بودند به نیاز رو به رشد برای پایین آمدن در کنار نژادی انصاف و عدالت زودتر از شرکت های سنتی. در سال 2017 پس از Charlottesville خشونت است که در آن رئیس جمهور تهمت و گفت: در جهان وجود دارد "برخی از خوب مردم در هر دو طرف" Airbnb بنیانگذاران برایان Chesky گفت: افرادی که در شرکت سفید ملی, تظاهرات می توان از Airbnb واحد است.

Chesky گفت: او آموخته بود که supremacists بودند با استفاده از Airbnb به ترتیب اسکان و هماهنگی مراسم در شارلوتزویل.

اما با در نظر گرفتن اخلاقی در این راه بدون خطر نیست که بار مالی هشدار داد به ما نظر سنجی هایی که رتبه پلیس بالاتر از دین و کسب و کار. آن اشاره کرد که زمانی که نایک راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی شامل NFL quarterback khezri که معروف "در زمان زانو" در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس سهام این شرکت در ابتدا کاهش یافت و 3 درصد است.

صحبت کردن را تبدیل به یک "کسب و کار ضروری" Dwayna هیلی معاون ارشد رئیس جمهور در پورتر Novelli ارتباطات شرکت است که مشغول به کار با مک دونالد و پپسی گفت FT.

بریتانیا در واکنش به آخرین خشونت شده است گنگ و مبهم از راه دور و مشاهده آن نیست چنین آشکار پلیس مشکل با پلیس-با-رضایت اخلاق به عنوان مخالف به پلیس با یک انگشت بر روی ماشه. اما تظاهرات در سراسر بریتانیا بیش از آخر هفته نشان داده اند که با وجود تفاوت های ما با ما مشابه نابرابری در اینجا باقی بماند.

شاید مناسب ترین عمل است که می تواند گرفته شده توسط کسب و کار انگلستان گذشته از صحبت کردن می تواند دو برابر کردن تلاش ها برای مقابله با ناخودآگاه تمایل به تقویت تعدادی از مردم سیاه و سفید در اتاق و به عنوان تلاش زیادی به اقلیت های قومی پرداخت شکاف به عنوان آنها شروع به کار با این مسابقۀ. آشکار برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, کمپین نه به عنوان اولویت فوری برای انگلستان شرکت به عنوان آن را برای کسانی که در ایالات متحده, اما هر دو ایالت یورکشایر درشمال انگلستان چای و PG Tips را نشانه حمایت کردند.

ایالت یورکشایر درشمال انگلستان چای بخشی از Bettys & تیلور گروه تا آنجا پیش رفت که به مردم به خرید محصولات خود را اگر آنها نمی, ضد نژادپرستانه و اضافه کرد "لطفا همین حالا خرید چای ما دوباره. ما در حال گرفتن برخی از زمان به خودمان آموزش و برنامه ریزی مناسب قبل از اقدام ما ارسال. ما ایستادگی در برابر نژادپرستی است."

آن را بعید است که این شرکت به تنهایی است. انگلیسی کسب و کار منتقل شده است در قابل ملاحظه ای از روز از ادوارد Colston تاجر و معامله گر که مجسمه تخریب شده توسط معترضان در بریستول اما عمل مورد نیاز است برای حفاظت از نام تجاری کارفرما و رسیدن به گسترده تر پیشرفت در جامعه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب