تاثیر جهانی جدید کرونا ویروس و مسائل جمعیت

آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی فقر & SDGs نظر توکیو, آوری

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399
آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی فقر & SDGs

نظر

توکیو, آوریل 5 سال 2020 (IPS) - جدید کروناویروس (COVID-19) در ادامه به انتقام ویران در سراسر جهان به عنوان تعدادی از عفونت ها و مرگ و میر به سرعت در حال افزایش است. این پتانسیل را آلوده هر کسی بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیت. وجود دارد ابراز نگرانی کردند که اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 مارس بود که قابل مقایسه با رکود بزرگ. با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع وجود دارد 2,064,668 تایید موارد COVID-19 و 137,124 مرگ و میر با توجه به SARS-CoV-2 (ویروس باعث COVID-19) در ژاپن به عنوان از آوریل 16th. PRC گزارش شده است که در آوریل 15, وجود دارد, 8,100 تایید موارد COVID-19, 119 مرگ و میر و 901 بيمار ترخيص شده از بيمارستان ،

اسامو Kusumoto

در پاسخ به موارد نشان حاد علائم ناشی از این ویروس نیاز به سطح بسیار بالایی از مراقبت های اضطراری پزشکی. رعایت اساسی اقدامات پیشگیرانه مانند پوشیدن ماسک و شستن دست و غرغره کردن و تمرین فیزیکی فاصله است اثبات می شود موثر است. در حالی که پیشرفت سریع است که ساخته شده در توسعه یک واکسن ما سیستم بهداشت و درمان در آستانه سقوط به عنوان تعدادی از بیماران را افزایش می دهد.

این وضعیت مربوط به مسائل جمعیت به دلیل گسترش عفونت را افزایش می دهد نمایی نسبت به تراکم جمعیت. شیوع بیماری در ووهان به سرعت گسترش یافته و به دلیل آن است که یک شهر از 11 میلیون نفر است.

این تب هموراژیک ابولا یکی دیگر از بیماری های عفونی که باعث جهانی به دلیل ترس آن گریبانگیر مناطق آفریقا به طور متناوب از سال 1976 تا مارس 2019 با 30 منطقه ای شیوع است. تا زمانی که شیوع این بیماری در غرب آفریقا در سال 2014 اکثر رخ داده در مناطق روستایی نسبتا کوچک با جمعیت.

فعلی COVID-19 همه گیر است که به مراتب بیشتر در مقیاس. جهانی شدن نقض فیزیکی شکاف به این معنی که هر چه رخ می دهد در جای دیگر ناچار می شود خود ما مشکل است. اما همراه با چالش های مانند بهداشت باروری (ره) و خانواده برنامه ریزی جذب و توجه کمی به رغم آن سهم عظیم برای گسترش Covid-19.

اگر چه آن ممکن است ممکن است به منظور بررسی زیر سال 1994 به ما داده (پس هیچ نتایج حاصل از دیگر مطالعات مشابه مقیاس در دسترس هستند) نشان دهنده آن زمان جهان به طور متوسط. این نشان می دهد که نرخ زاد و ولد از برنامه ریزی و حاملگی های ناخواسته و نرخ سقط جنین که 50.4%, 23.0% و 26.6 درصد بوده است. این نشان می دهد که حدود نیمی از این تعداد از زندگی دنیا به جهان برنامه ریزی شده بود نیم دیگر بدون برنامه ریزی قبلی و در حدود همین تعداد از زندگی به عنوان شماره تولد از دست داده بودند به سقط جنین.

با استفاده از این نسبت یک برآورد ساده می تواند استفاده از داده های آماری سازمان ملل متحد جمعیت را بدست آورد. اگر به طور متوسط سالانه تعداد تولد است 139.53 میلیون دلار از 2020 تا 2025 سپس 95.81 میلیون نفر از این تولد خواهد بود برنامه ریزی شده 43.72 میلیون ناخواسته و 50.57 میلیون به پایان خواهد رسید تا در سقط جنین. تراژدی مثل این هر سال رخ می دهد. از آن خواهد شد که تاثیر تجمعی که در ادامه به تاثیر بسیار مبانی جامعه است.

COVID-19 القا واقعی ترس در جامعه از آنجا که ما هیچ وقت نمی دانید زمانی که ما قربانی این بیماری است. از سوی دیگر ذکر مسائل بیرون کشیدن تنها یک حس بی تفاوتی به دلیل این تصور که "این هیچ ربطی به با من." این اطلاعات به منظور بالا بردن حس نگرانی های اجتماعی.

پس از COVID-19 جهان را درک مطلب است که وقتی که می آید به بیماری های عفونی وجود دارد چنین چیزی به عنوان "شخص دیگری مشکل". اصل باید همین کار را برای مشکلات مربوط به محیط زیست و مردم است. ممکن است دشوار برای مردم برای تحقق این حال اما از یک چشم انداز دراز مدت آنها خواهد شد که تاثیر تعیین کننده در جهان ما. اهداف توسعه پایدار (SDGs) به وضوح نشان می دهد آگاهی زیادی در بین وابستگی در جهان امروز است.

تکینگی از هوش مصنوعی است که به احتمال زیاد برای سرعت بخشیدن به جدایی در تولید و کار و رسوب تغییراتی که گسترده تر از سرمایه داری انقلاب است. در بازار آزاد آورده اطلاعات انقلاب oligopoly ثروت نمایندگی GAFA (Google, Apple, Facebook و آمازون) پدید آمده است اما مصرف کنندگان با قدرت خرید ممکن است ناپدید می شوند. اگر هنجارهای اجتماعی که بیمه های جامعه ما تا زمانی که به تازگی از دست داده و با وجود مفهوم "قادر بودن به پاداش زندگی با کار مجدانه" اجتماعی, اختلال ممکن است پدیدار شود.

COVID-19 مجبور است جامعه ما را تغییر دهید. ما باید این را به عنوان یک فرصت به افزایش به مناسبت و ساخت یک جامعه جدید برای رسیدن به SDGs.

(نویسنده است دبیر کل و مدیر اجرایی, آسیایی, جمعیت و توسعه ارتباط (APDA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن