جهانی در تحرک رهبران: 'خود'

هیلاری جین مورگان/زوما پرس/PA تصاویر یکی از بهترین و شناخته شده تصاویری از جنگ جهانی اول است فرمانده چهره لرد

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

هیلاری جین مورگان/زوما پرس/PA تصاویر

یکی از بهترین و شناخته شده تصاویری از جنگ جهانی اول است فرمانده چهره لرد کیچنر او انگشت اشاره مقتدرانه بازگشت به خواننده و دفاع, 'کشور خود را به شما نیاز دارد'. جولیا Onslow-کول بررسی جهانی در تحرک ما به عنوان انطباق با هنجار جدید.

این Covid-19 همه گیر شده است به طور چشمگیری تغییر مهاجرت چشم انداز ایجاد چالش های پیچیده ای هرگز دیده می شود در صنعت ما. از همه مهمتر به عنوان کسب و کار از ظهور مستند و در نتیجه از این در سراسر جهان بسیاری از نیروی کار برنامه ریزی جلسات ما را به تمرکز بر روی مهاجرت و تحرک است. این را باید صادقانه و با جدیت تمام بحث های که در آن جهانی در تحرک حرفه ای نقش مهمی به عنوان دخالت میباشد در موفقیت هر شرکت remobilisation استراتژی است.

فروم برای مهاجرت مدیریت: رویدادهای نزدیک

آمریکا: چهار شنبه 6 مارس – ثبت نام
EMEA: چهارشنبه 20 May – ثبت نام

FEM را در سال 2020 آنلاین, آمریکا, اجلاس سران در حال حاضر محل در همان دو روز به عنوان اصل برنامه ریزی شده (ژوئن 10-11) و شما قادر خواهید بود برای شرکت در مطالعه موردی جلسات تحرک مستر پانل بحث نظرسنجی و پرسش و پاسخ به عنوان.

از لحاظ تاریخی این استعداد و حیاتی اعضای شرکت های اغلب نادیده گرفته شده زمانی که اجرای نیروی کار حرکت می کند – اغلب با کمی و یا بدون مشاوره در مهم عوامل استراتژيک مانند امکان سنجی و زمان, در میان دیگران. در مورد این تازه ترین بحران این است که تنها زمانی که تحرک جهانی رهبران قرار می گیرد در قلب بهبود برنامه ریزی و از طریق هماهنگی نزدیک با C-suite که کسب و کار شما را به موفقیت مسیر رشد.

این Covid-19 بحران غیر قابل پیش بینی بود و ثابت کرد که بی سابقه راننده از رکود اقتصادی جهانی بهداشت اضطراری است که باعث شده تا دولتها در سراسر جهان به تعطیل کردن اقتصاد خود و در بسیاری از موارد مهاجرت خود را بخش. به عنوان ما بازگشت به حالت عادی سه چیز تقریبا خاص:

  • وجود خواهد داشت شدید انباشت پرونده ها در سراسر جهان در زمان پردازش
  • بسیاری از حق بیمه خدمات خارج شده است و ممکن است بازگشت در اشکال قبلی
  • وجود خواهد داشت یک نیاز برای اسناد جدید مانند گواهی سلامت.

کسب و کار است که به شدت بی رحم مورد منجر بار اما جهانی در تحرک رهبران را مجبور به طلسم از پیامدهای این تغییرات به منظور تنظیم و مدیریت انتظارات کسب و کار. به عنوان مثال آن دسته از دولت هایی که تا حد زیادی سیستم های مبتنی بر کاغذ از جمله ما نه شانس و همچنین کشورهایی که در حال حاضر بر اساس (امارات متحده عربی به عنوان مثال) و زمان پردازش به احتمال زیاد دیگر.

علاوه بر این در طول بحران وجود دارد چند نمونه از چگونه سختگیرانه قرنطینه و بهداشت و سلامت دیگر اقدامات بوده است اجرا گذاشته است. ما را دیده اند assignees اخراج از چین برای دویدن بدون ماسک صورت و در نقض شده است.

در سنگاپور اند و بسیاری از مردم کار خود را عبور می کند خارج شده و قرار داده شده در زیر یک عمر ممنوعیت از کار در سنگاپور برای نقض اقامت در خانه استفاده نمي نماييد. در چین هر کس باید با استفاده از برنامه بهداشت که نشان می دهد باید یک کد سبز (یا سالم امن/کد) توسط کاربر قبل از او/او می تواند وارد اکثر مکان های عمومی. Assignees در چین تا به حال مشکل آپلود برنامه بهداشت و شده است وجود دارد برخی از سردرگمی در مورد قرنطینه قوانین و زمانی که یکی می تواند در خدمت کردن قرنطینه در خانه و نه در دولت منصوب سایت. مشاوره در بسیاری از این مقررات جدید نیز سقوط خواهد کرد به جهانی در تحرک رهبران.

ما همچنین شاهد یک سفت جهانی سیاست های مهاجرتی. رئیس جمهور تهمت های اعلام شده توسط جیر او با امضای یک فرمان اجرایی تعلیق ورود مهاجران خاص به مدت 60 روز از 23 مارس. با توجه به ایالات متحده سفر بان کی مون و این واقعیت است که ما کنسولی پست بسته شده به جز موارد استثنایی این بعید است که تاثیر فوری.

کسب و کار است که به شدت بی رحم مورد منجر بار اما جهانی در تحرک رهبران را مجبور به طلسم از پیامدهای این تغییرات به منظور تنظیم و مدیریت انتظارات کسب و کار"

اما ممکن است که در آینده وجود خواهد داشت محدودیت در غیر مهاجرتی برنامه های. در واقع وجود دارد یک دولت مطالعه جریان به نگاهی به تاثیر از کارگران موقت خارجی بر ما کارگران است.

در میان دیگر تحولات مهم:

  • چین معرفی جدید نیاز به ویزا و روادید برای آن دسته از بازگشت در ویزای کار این ویزا دیگر اجازه ورود مجدد و نیاز به یک جدید اضافی ویزا
  • در آفریقای جنوبی و بسیاری از ویزای کار شده اند لغو
  • علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با Covid-19 بحران بریتانیا جهانی در تحرک رهبران خواهد بود مشاوره در امور مهاجرت و اثرات Brexit و جدید انگلستان مهاجرت به سیستم پست-2021.

وجود خواهد داشت پیچیده جهانی رعایت مسائل به مرتب کردن بر اساس هر دو از بحران و به عنوان یک نتیجه از مقررات جدید. افزایش احتمال زیاد در کنترل از راه دور کار را به ارمغان می آورد با آن انطباق موضوع حق کار به چک و دیگر غیر-مهاجرت به رعایت مسائلی مانند مالیات. ما را دیده اند, به خصوص در ایالات متحده است که چشم انداز جدید پس از بحران است که به احتمال زیاد شامل سختگیرانه تر در پذیرش به عنوان وجود دارد به احتمال زیاد شده است انطباق نقض دوران بحران خود را.

برای مثال بسیاری از مردم رفت و از محل کار به کار از خانه شرایط – گاهی اوقات بدون اجازه و دستورالعمل های جدید در سمت راست-به-کار چک ممکن است فراموش شده اند. در ایالات متحده این می تواند یک مسئله به عنوان برخی از شرکت ها فراموش کرده اند که مهاجرت انطباق اثرات مانند درست محل کار برای ویزای H-1B دارنده هنگام برخورد با د-بسیج مهم است.

در اروپا و کسب و کار باید متوجه ارسال شده کارگر اطلاع رسانی تعهدات آن ضروری خواهد بود برای اطمینان از قوی انطباق. کل از موضوع های ارسال شده کارگر اطلاع رسانی من به ارمغان می آورد به نقطه نهایی.

عالی وجود دارد ثابت استراتژیک مهاجرت راه حل برای به حداقل رساندن هزینه ها و به دست آوردن سرعت به بازار است. این متفاوت خواهد بود از منطقه ای به منطقه اما با در نظر گرفتن اروپا به عنوان مثال ممکن است که به استفاده از Intracompany Transferee بخشنامه به حرکت مردم به یک کسب و کار اروپا مرکز (مثلا هلند) و سپس حرکت مردم از آنجا به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا در کوتاه مدت اجازه در حالی که دیگر مدت مجوز برای که دوم کشور به دست آمده است.

همچنین ممکن است به استخدام یک استراتژی در نظر گرفتن سود از کشورهای اروپایی هستند که برای اولین بار به بسیج و بازگرداندن پروسه مهاجرت و یا با استفاده از کشورهایی مانند هلند (که موفق به نگه داشتن برنامه های کاربردی پردازش) چرا که از یک سیستم که در آن قبل از بحران بسیاری از دولت تا به حال کار از خانه سیاست. علاوه بر این با نگاه به سطح دستمزد ممکن است به حرکت مردم به اتحادیه اروپا در راه است که اجتناب ارسال شده کارگر اطلاع رسانی و به طور بالقوه قادر می سازد کاهش سطح حقوق و دستمزد.

در کوتاه مدت وجود دارد هزاران راه جهانی در تحرک رهبران می تواند منجر راه در remobilisation و نیروی کار و برنامه ریزی است. نیازهای کسب و کار شما!

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب