گوگل 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری در هند باید شامل افراد معلول

آسیا-اقیانوس آرام, آموزش و پرورش, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد نظر مگر اینکه تنو

توسط AKHSHIJNEWS در 9 مرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام, آموزش و پرورش, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Investments in the Indian economy must be all-inclusive, including persons living with disabilities, particularly women and children

مگر اینکه تنوع پذیرفته شده است و گنجاندن می شود همه کسب و کار, از آن خواهد شد غیر ممکن است برای رسیدن به هدف جهانی بهداشت به دلیل پوشش 15 درصد از جمعیت جهان که به نوعی از ناتوانی خواهد بود پشت سر گذاشت. اعتبار: Bigstock.

Jul 30 سال 2020 (IPS) - بیش از هفت سال آینده گوگل را سرمایه گذاری عظیم 10 میلیارد دلار در هند به بهبود فن آوری و بهداشت و آموزش و پرورش, به گفته مدیر عامل سوندار پیچای. این بی سابقه است و می تواند یک تعویض بازی است که می تواند به بهبود سلامت آموزش و توانمندسازی اقتصادی.

در حالی که گوگل باید تقدیر برای چنین پیش بینی آن نیز مربوط به توجه داشته باشید که هیچ اشاره ای به چگونگی این سرمایه گذاری به نفع هند 26 میلیون نفر زندگی با معلولیت. بدون شک سرمایه گذاری در اقتصاد هند باید فراگیر. این به این معنی از جمله افراد مبتلا به معلولیت به ویژه زنان و کودکان است.

برای مدت طولانی از کار افتادگی نادیده گرفته شده به ضرر میلیون ها نفر از سرخپوستان زندگی می کنند که با اشکال مختلف آن است. گرفتاری های زندگی افراد معلول در هند منحصر به فرد نیست. در جنوب جهانی تلاش برای بهبود سلامت و رفاه افراد معلول معمولا به رهبری افراد معلول جامعه مدنی و معلولان در سازمان.

در جنوب جهانی تلاش برای بهبود سلامت و رفاه افراد معلول معمولا به رهبری افراد معلول جامعه مدنی و معلولان در سازمان
مگر اینکه تنوع پذیرفته شده است و گنجاندن می شود همه کسب و کار, از آن خواهد شد غیر ممکن است برای رسیدن به هدف جهانی بهداشت به دلیل پوشش 15 درصد از جمعیت جهان که به نوعی از ناتوانی خواهد بود پشت سر گذاشت.

در واقع بی عدالتی در مواجهه با افراد مبتلا به معلولیت شده اند و بزرگ شده در این زمان از COVID-19. این چالش ها شامل تعداد بی سابقه ای از مرگ و میر و عدم دسترسی به منابع مالی مردم محور, بهداشت و درمان صفحه اصلیبر اساس مراقبان ، بعلاوه بسته شدن از مداخله و مراکز ویژه مدارس به تعویق افتاد ارزیابی و جلسات درمانی برای کودکان معلول.

آموزش و پرورش نیز عمده چال ، به عنوان بسیاری از مدارس تبدیل آنلاین بدون کار بر روی قابلیت دسترسی و موانع ورود به مطالعه و پس از چپ کردن هزاران نفر از کودکان.

وجود دارد بسیاری از غیر انتفاعی و دولتی و سازمان ها در هند است که ارائه خدمات به افراد معلول و بیشتر بسته شده اند و از ماه آوریل سال 2020 اما کارکنان در حال کار اضافه کاری برای ارائه بهترین خدمات از طریق رسانه های آنلاین در نتیجه اجتناب از اختلال در خدمات و حصول اطمینان از ادامه پیشرفت رشد و نمو در کودکان است.

تا کنون بازخورد از خانواده های متنوع: از افزایش دخالت والدین به هیچ پیشرفت زیرا چنین پدر و مادر لازم نیست که دسترسی به فن آوری دیجیتال.

این زمان برای ساخت یک عصر جدید با دسترسی به ویژگی های کلیدی آن در هند است. اما برای تحقق بخشیدن به این بخش خصوصی باید نقش کلیدی به عنوان یک حامی مالی و رشد ایده ها.

این پنج راه گوگل می تواند اطمینان حاصل شود که آن 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری در هند است که شامل زندگی افراد معلول است.

اولشامل افراد مبتلا به معلولیت در هر برنامه به بحث در مورد سرمایه گذاری. این مشارکت باید از ابتدا زمانی که برنامه در حال توسعه به زمانی که تاثیر قرار داده است. طرح های جدید باید به طور فعال به دنبال ورودی از زندگی افراد معلول با انواع مختلف اختلال. اگر این متنوع نمایندگی دنبال ورودی خواهد بود را شامل و می تواند به کاهش برخی از چالش هایی که ممکن است بوجود می آیند.

دوماطمینان حاصل شود حداقل 20 درصد از تمام نقش ها محفوظ است برای افراد مبتلا به معلولیت های, به خوبی توزیع شده همراه گروه های سنی. زنان مورد نیاز در موقعیت های رهبری به عنوان تاثیر آنها را فوق العاده با ارزش شاخص مانند همدلی تندرستی و شادی. همچنین کودکان معلول باید از سمت چپ.

سومبهبود بهداشت و درمان تحویل آموزش بهورزان در ارائه مراقبت است که با رعایت احترام و نیازهای زندگی افراد معلول است. امکانات بهداشتی باید موظف به ارائه خدمات بدون تبعیض است.

برای رسیدن به این هدف سرمایه گذاری باید شامل همکاری با مدارس که در آن کارکنان بهداشتی آموزش دیده برای ایجاد برنامه درسی ناتوانی پسند. سلامت کارگران در حال حاضر در خدمات نیز باید آموزش و باز آموزی در ناتوانی محور مراقبت. ناتوانی شایستگی برای حرفه ای بهداشت و درمان به تصویب رسید و توسط دانشکده های پزشکی در هند استفاده می شود باید به آموزش دانش آموزان و همچنین آموزش و آموزش مجدد بهداشت حرفه ای.

چهارماطمینان از ارائه عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت از جمله دسترسی به آموزش و پرورش توانمندسازی اقتصادی, دسترسی به آب تمیز و بهداشت برای زندگی افراد معلول است. برای مثال دسترسی به آب تمیز و بهداشت کمک می کند تا کاهش بروز بیماری های عفونی.

در واقع یکی از مهم ترین مداخلات بهداشت عمومی به منظور کاهش گسترش COVID-19 شستن مکرر دست ها با صابون در زیر آب در حال اجرا. ضمن اینکه بیشتر افراد تحصیل کرده هستند بهتر سلامت خود را-به دنبال رفتارهای.

همچنین ارائه توانمندسازی اقتصادی مداخلات خواهد توانمندسازی افراد زندگی با معلولیت به پرداخت برای مراقبت های بهداشتی خود را خود را هنگامی که نیاز ناشی میشود.

در نهایتمانند یک سرمایه گذاری بزرگ نیاز به طور منظم نظارت و ارزیابی است. افراد مبتلا به معلولیت باید شامل نظارت بر تیم است. هیچ کس بهتر از زندگی افراد معلول می تواند ارزیابی تاثیر و نفوذ برنامه های که ایجاد تغییر و تحول برای بهبود کیفیت زندگی اعضای جامعه است. همچنین درس های آموخته می تواند کمک به دیگران می دانید که چگونه برای تهیه نیازهای زندگی افراد معلول است.

تا مطمئن شوید که گوگل یک کسب و کار خصوصی است و حق استقرار آن مسئولیت اجتماعی شرکت ها با این حال آن را مناسب بداند. اما به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای هند است که مستحق این سرمایه گذاری است.

آن را به مقدار تداوم ناخالص نابرابری در هند اگر افراد زندگی با معلولیت را پشت سر گذاشت و دوباره.

Dr Shubha Nagesh یک دکتر پزشکی کار می کند و با Latika روی پایه دهرادون هند

دکتر Ifeanyi M. Nsoforیک پزشک فارغ التحصیل از لیورپول دانشکده طب گرمسیری, مدیر عامل شرکت EpiAFRIC و مدیر سیاست و دفاع در نیجریه سلامت سازمان دیده بان. او یک ارشد اطلس همکار برای عدالت در سلامت در دانشگاه جورج واشنگتن رییس جدید صدای همکار در موسسه آسپن و یک سال 2006 بین المللی فورد همکار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن