دولت در نظر اضافی بانک تعطیلات در ماه اکتبر

پاتریشیا یاتس اقدام اجرایی VisitBritain زبان از طریق فیلم به DCMS کمیته دیروز.عکس: مجلس عوام/PA سیم/PA تصاویر

توسط AKHSHIJNEWS در 31 اردیبهشت 1399

پاتریشیا یاتس اقدام اجرایی VisitBritain زبان از طریق فیلم به DCMS کمیته دیروز.
عکس: مجلس عوام/PA سیم/PA تصاویر

دولت در نظر دارد یک اضافی تعطیلات عمومی برای کمک به جبران صنعت گردشگری را از دست داده و درآمد برای بانک در تعطیلات از دست رفته " به مستند در طول Covid-19 بحران است.

صحبت به نمایندگان مجلس در, دیجیتال, فرهنگ, رسانه و ورزش, کمیته, پاتریشیا یاتس اقدام اجرایی VisitBritain گفت: بخش گردشگری انتظار می رود برای از دست دادن £37bn از تاثیر coronavirus مستند.

او گفت: یک روز اضافی برای سال 2020 خواهد "تحریک تقاضا هنگامی که آن را ممکن است به سفر".

یک خیابان داونینگ سخنگوی دولت "حمایت از صنعت گردشگری در طول این زمان به چالش کشیدن" و در پاسخ به این پیشنهاد در دوره به دلیل.

اما بخش های دیگر می تواند از دست دادن. وی افزود: "این است که ارزش تصدیق کرد که فوق العاده بانک تعطیلات همراه با هزینه های اقتصادی."

به احتمال زیاد تاریخ خواهد شنبه 26 اکتبر سال 2020 در شروع بسیاری از مدارس نیمه اصطلاح شکستن.

کارفرمایان – به خصوص که کارمندان معمولا کار در تعطیلات عمومی – نیاز به در نظر گرفتن چگونه اضافی بانک تعطیلات تحت تاثیر قرار خواهد پرداخت و تعطیلات استحقاق.

هیچ حق قانونی برای کارکنان به بانک تعطیلات در محل کار -- آن بستگی به شرایط کارکنان قرارداد.

استیون سیمپسون اصلی قانون استخدام سردبیر در XpertHR گفت: "اگر این قرارداد آمده است که کارمند است که به عنوان یک تعداد معینی از روز مرخصی سالانه به علاوه بانک تعطیلات', آنها خواهد شد تحت عنوان به روز اضافی خاموش. این نمی خواهد در این مورد اگر قرارداد را فراهم می کند برای تنظیم تعداد روز تعطیلات است اما سکوت در موضوع تعطیلات و یا فراهم می کند برای تنظیم تعداد روز' تعطیلات 'به علاوه هشت بانک تعطیلات و یا کشورهای که تعطیلات را شامل می شوند.

"کارفرمایان ممکن است مایل به ارائه و کارگران روز به عنوان یک ژست حسن نیت و یا به عنوان یک "متشکرم" به کارگران که از طریق آسیاب به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در بخش های که در آن کارفرمایان می خواهند برای باز کردن کسب و کار در بانک تعطیلات برای مثال خرده فروشی آنها می تواند یک روز اضافی به عنوان زمان در ازای اگر کارکنان مورد نیاز به کار در آن روز."

خداوند اندرو آدونیس کار نظیر توصیف یک روز اضافی به عنوان یک ایده بسیار بد است. او گفت در توییتر: "چرا ما می خواهیم یکی دیگر از بانک تعطیلات این سال ؟ کمی بیش از حد بی تحرکی نیست, این سال مشکل است."

انگلستان و مهمان نوازی و اوقات فراغت کسب و کار تجارت بدن صحبت مثبت فوق العاده بانک تعطیلات اما همچنین ابراز احتیاط.

"تعطیلات بانکی در ماه اکتبر ارائه ممکن است افزایش خوش آمدید برای کسب و کار مهمان نوازی نیست حداقل در زمانی که مصرف کننده اعتماد به نفس امیدوارم در بازگشت به سطوح سالم" رئیس اجرایی کیت Nicholls به بی بی سی گفت.

"با این حال ما هنوز هم برخی از راه از دانستن آنچه در این بخش خواهد بود. بسیاری بستگی دارد که آیا کسب و کار قادر به باز کردن با خیال راحت و اینکه آیا دولت همچنان به حمایت از کسب و کار که به آن نیاز دارید."

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن