دولت می تواند به عقب دادگاه, هزینه ها, گزارش ها نشان می دهد

دیوان عالی کشور تلقی دادگاه هزینه های غیر قانونی در سال 2017عکاس جیمز Veysey/شاتر وزارت دادگستری می تواند به د

توسط AKHSHIJNEWS در 26 خرداد 1399

دیوان عالی کشور تلقی دادگاه هزینه های غیر قانونی در سال 2017
عکاس جیمز Veysey/شاتر

وزارت دادگستری می تواند به دنبال بازگرداندن دادگاه هزینه برای کارگران آوردن ادعا می کند با توجه به گزارش امروز روزنامه تایمز.

این بار گفت: آن را دیده محرمانه مکاتبات بین کلمبوس مقامات و قانون کمیسیون درخواست این کمیسیون برای "ارائه توصیه هایی برای ایجاد یک سیستم منسجم برای شارژ و هزینه های به روز رسانی در آینده".

دادگاه هزینه لغو شد در جولای سال 2017 زمانی که دیوان عالی کشور حکم آنها را به طور غیر قانونی چرا که آنها مانع از دسترسی به عدالت است.

آنها تا به حال معرفی شده در سال 2013 و هماهنگ دنبال دو دادگاه عالی به چالش و یک دادگاه تجدید نظر به چالش قبل از آن نهایی موفق تجدید نظر به دیوان عالی کشور به آنها را حذف.

وزارت دادگستری پس از آن تا به حال برای مقابله با هزاران ادعا می کند برای بازپرداخت پس از آنها غیر قانونی تلقی می شد.

با توجه به بار ایمیل به فیلیپ گولدینگ, مدیر اجرایی قانون کمیسیون یک نهاد مستقل است که هدف آن به نقد و بررسی قانون در انگلستان و ولز – نشان می دهد که MoJ می خواستم یک نقد و بررسی از هزینه ها را برای چند ماه.

در مکاتبات رسمی استدلال می کند که ساختار هزینه شد "پیچیده و مسلما متناقض" و "هزینه های وجود دارد برای [برخی از] همه چیز اما نه دیگران". دیو Prentis دبیر کل صدا گفت: هر گونه تلاش برای بازگرداندن هزینه های "پرواز در چهره" از حکم دادگاه عالی در سال 2017.

در مورد صدایی استدلال کرد که هزینه آن را "تقریبا غیر ممکن است و یا بیش از حد دشوار" برای گروه های خاصی به ورزش اشتغال حقوق. آن را در بر داشت که کسانی که نیاز به پرداخت بالاترین هزینه ها – به عنوان بالا به عنوان 1200 پوند به یک تبعیض ادعا می کنند که رفت و به یک شنوایی شدند نامتناسب ،

دیوان عالی کشور موافقت کردند که هزینه نمی شد منطقی و مقرون به صرفه برای خانواده ها در پایین به متوسط درآمد و آنها که به طور غیر مستقیم تبعیض آمیز علیه زنان است. معرفی هزینه ها نیز منجر به کاهش چشمگیری در تعداد مدعیان دادگاه گفت.

دانیل بارنت قانون استخدام وکیل مدافع در بیرونی معبد مجلس گفت که اگر دولت "مشخص" برای بازگرداندن یک هزینه رژیم آن اتفاق می افتد می تواند به عنوان به زودی به عنوان آینده 18 تا 24 ماه.

او گفت: "کلبی ممکن است نشان می دهد دولت به دنبال توصیه از قانون کمیسیون به ارائه یک تور ایمنی قبل از دادگاه در صورت هر گونه چالش آینده به قانونی بودن هزینه اگر آنها دوباره به راه افتادند و از راه قانونی ابزار.

"البته با آن قابل توجهی اکثریت دولت می تواند به شما معرفی هزینه های راه اصلی قانون و در نتیجه جلوگیری از بررسی توسط دادگاه است."

یک قانون سخنگوی کمیسیون گفت: بار است که مقامات "به طور معمول در دیدار با دولت به بحث در مورد آینده قانون اصلاحات" در حالی که MoJ اصرار داشت که هیچ تصمیم گیری ساخته شده بود در reintroducing هزینه رژیم است.

در ماه آوریل این کمیسیون پیشنهاد گسترش محدودیت زمانی است که در آن یک فرد می تواند یک ادعا از سه تا شش ماه در حالی که Covid-19 همه گیر نیز منجر به تاخیر در شنیدن ادعا می کند.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب