دولت انجام داده است به اندازه کافی به ما را از طریق COVID-19 بحران" می گویند بریتانیا کارگران موقت

بیش از دو سوم (69%) از کسانی بودند که کارگران موقت قبل از COVID-19 بحران معتقدند که دولت انجام داده است به اند

توسط AKHSHIJNEWS در 6 مرداد 1399

بیش از دو سوم (69%) از کسانی بودند که کارگران موقت قبل از COVID-19 بحران معتقدند که دولت انجام داده است به اندازه کافی برای حمایت از آنها در طول همه گیر با توجه به تحقیقات جدید.

این مطالعه از 500 بر اساس دفتر موقت کارگران انجام شده توسط دفتر فرشتگان بخشی از Adecco گروه UK&I, برجسته که اقدامات انجام شده توسط دولت برای حمایت از کارگران موقت باید به طور کلی موفق بوده است.

وجود دارد قابل توجه نسل تقسیم – با تقریبا همه (80%) از نسل Z کارگران موقت گزارش آنها فکر نمی کنم دولت ارائه پشتیبانی به اندازه کافی در طول بحران. در تضاد کامل با سه چهارم (75%) از کسانی که سن 35 تا 44 و 86 درصد از کسانی که سن بیش از 55 معتقدم که دولت انجام داده است به اندازه کافی به آنها را از طریق مستند دوره است.

این یافته ها مشخص است که دولت باید مطمئن شوید که این است که به ارائه اقدامات است که حمایت از کارگران موقت نه تنها نسل های قدیمی تر.

تحقیقات بیشتر نشان داد که نسبت بالاتر از مردان (72 درصد) نسبت به زنان (56 درصد) احساس آنها شده اند به اندازه کافی می تواند به عنوان یک کارگر موقت توسط دولت اقدامات است.

جالب توجه است وجود ندارد و واضح شمال و جنوب تقسیم بر این موضوع است. تقریبا همه (82%) از کسانی که پاسخ دهندگان در شرق انگلستان موافق این اقدامات حمایت شده اند به اندازه کافی همراه با 71 درصد از شمال شرق با 89 درصد و از شمال غرب و 90 درصد از کسانی که در جنوب غرب – به علاوه 71 درصد از کسانی که در لندن بزرگ. تنها اختلاف قابل توجه دیده می شد در میدلندز غربی با 42 درصد گزارش آنها فکر نمی کنم که دولت تا به حال انجام یک کار خوب.

وقتی پرسیده شد که در مورد چالش هایی که یک کارگر موقت در طول مستند دوره تنها 16 ٪ از پاسخ دهندگان اشاره به عدم قطعیت در اطراف این که آیا این طرح کردند به آنها اعمال می شود. این نشان می دهد که اکثریت کارگران موقت احساس شرکت ها و دولت انجام یک کار خوب در برقراری ارتباط پارامترهای طرح کردند.

کیت Garbett, رئیس, اتاق کار فرشتگان اظهار نظر در یافته های "آن را تشویق کنید که اکثریت کارگران موقت آیا احساس می کنید آنها شده اند پشتیبانی شده توسط دولت در طول COVID-19 بحران است. اما سیاستگذاران نمی تواند استراحت در laurels خود را. آنها هنوز هم نیاز به ارائه ملموس پشتیبانی و راهنمایی برای کسانی که به دنبال هر دو صورت موقت و دائم نقش ما به عنوان حرکت از مستند به بهتر عادی.

"به عنوان بازار در حال تغییر در طول ماه های آینده این مهم برای کارگران موقت که می خواهند به هر دو به یک حرکت دائمی نقش یا افزایش حقوق خود و/یا مسئولیت های خود را در حالی که باقی مانده کارگران موقت به طور مداوم upskill خود را. در حالی که کارگران موقت باید مسئولیت این دولت و شرکت ها نیاز به ارائه منابع کافی برای فعال کردن و حمایت از آنها در انجام این کار است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن