دولت هشدار به استفاده از COVID-19 مستند به علت آسیب

جرم و جنایت و عدالت, دموکراسی, برجسته, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, چند رسانه ای, تصاویر به صورت خودکار Ter

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399
جرم و جنایت و عدالت, دموکراسی, برجسته, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, چند رسانه ای, تصاویر به صورت خودکار TerraViva سازمان ملل متحد

حقوق بشر

سازمان ملل متحد, آوریل 29 2020 (IPS) - کمیساریای عالی سازمان ملل برای حقوق بشر خواستار دولتها و رهبران در سراسر جهان به اطمینان حاصل شود که مربوطه خود را مستند اندازه گیری نیست در نهایت باعث آسیب به مردم توسط کسانی که اجرای مستندات.

"اورژانس قدرت باید سلاح دولت می گردانیدن به سرکوب مخالفان کنترل جمعیت و حتی تداوم وقت خود را در قدرت" کمیسر میشل باشله گفت: در روز دوشنبه. "آنها باید مورد استفاده قرار گیرد به طور موثر مقابله با این بیماری همه گیر – نه چیزی بیشتر."

او تماس می آید در میان گزارش ها از سراسر جهان در مورد پلیس و یا دیگر اعضای اجرای قانون با توسل به وحشیانه اقدامات لازم برای اجرای مستند در جوامع مربوطه خود.

کشورهایی که موارد مستند نقض حقوق بشر توسط مجریان قانون به نام اجرای مستند شامل کنیا و هند و بنگلادش, در میان دیگران. IPS روزنامه نگاران Aimable Twahirwa در رواندا و Wambi مایکل در اوگاندا نیز شناسایی مشابه سوء استفاده.

در بیانیه هفته گذشته دیده بان حقوق بشر (HRW) را محکوم کرد مقامات رواندا به صورت "خودسرانه" دستگیری شهروندان در تلاش خود را برای مهار این ویروس. در اوگاندا پلیس هستند و حتی با استفاده از lockdown اجرای اقدامات به عنوان دلیلی برای هدف قرار دادن این کشور در تجاوز اقلیتگاردین گزارش داد اوایل این ماه.

تقریبا یک ماه پیش مقامات هند دریافت عظیم واکنش پس از ویدئوها رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی نشان دادن مقامات بهداشتی اسپری مهاجران با hosepipes و شستن آنها را با مواد ضد عفونی کننده.

در همین حال مقامات در بنگلادش باید ramped تا دستگیری به سکوت هر کسی اظهار نظر در مورد وضعیت در کشور: از مخالفت فعالان بهداشت و درمان کارگران است. این اقدام در آن در حال حاضر موجود امنیت دیجیتال قانون است که ثابت کرده است که مضر به سمت این کشور را به روزنامه نگاران.

در بسیاری از این موارد به نظر می رسد که مستندات — و افزایش حضور از اجرای قانون به عنوان یک نتیجه — هستند و در نتیجه به حاشیه رانده جوامع در کشورهای مربوطه تحت تاثیر قرار است.

همانطور که از چهارشنبه بیش از 202,000 مردم فوت کرده اند از این ویروس در سطح جهانی با تقریبا سه میلیون موارد مثبت. در حالی که اقدامات اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست و کلیدی هستند و باید حفظ شود حاوی ویروس, اجتماعی, قضات, طرفداران حق به نگرانی در مورد بیش از حد نیروهای در حال استفاده توسط مجریان قانون به عنوان دقیق بالا.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر نیز با صدور مجموعه ای از دستورالعمل ها برای کشور به دنبال در حالی که حفظ خود را مستند مانند ساخت مطمئن شوید که محدودیت های متناسب با ضرورت و بدون محدودیت باید تبعیض نسبت به هر جمعیتی است.

در اینجا یک نگاه اجمالی برخی از این مستند در نقاط مختلف جهان:


EndLockdownViolence توسط اینتر پرس سرویس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب