جزئیات آگهی نشده به هپی چیر که بیشتر مردم از آن اطلاعی ندارند

با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی بین بگ ر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی بین بگ را تکمیل و با خیالی راحت درب منزل تحویل بگیرید. هپی چیر های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی رویابان از جنس چرم مصنوعی قابل شستشو بوده، که از دوام بالایی برخوردارند و در صورت کثیف شدن میتوان به راحتی آنها را به صورت دستی و در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شست. هم چنین چرم مصنوعی هم مدل دیگری از یک هپی چیر به شمار می رود که با بهره گیری از ساختاری شبیه به محصولات چرم طراحی و تولید شده است. برخلاف اینکه آن ها را صندلی شنی می نامند، بیشتر آن ها با الیاف مصنوعی یا یونولیت پر شده اند. یا به صورت یکپارچه روی بدنه مبل شما دوخته می شود که در این صورت باید محصول را با استفاده از مواد شوینده مناسب، شستشو و تمیز کنید. Art ic le was g᠎enerated ᠎with GSA Conte nt Gen erat​or  Demov ersi on᠎!

اینکه بین بگ از چه موادی پر شده، قطعاً روی قیمت تأثیر می گذارد. بین بگ ها به دلیل داشتن وزنی کم و راحتی فراون مورد استقبال خیل عظیمی از مردم قرار گرفته و انواع مختلفی از آن نیز روانه بازار شده است. بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس گرفتن در حالت نشسته نیاز به یک مبل متفاوت دارند که ما انواع مبل های شنی را معرفی میکنیم . مواد بکار رفته برای پر کردن این مبلهای راحتی به قدری انعطاف پذیر است که هنگام نشستن بر روی آن حس میکنید روی شنهای نرم ساحل لم دادهاید. اما در بخش پشتی این محصول می توان تکیه گاهی بلند را مشاهده کرد که به خوبی قسمت های زیادی از کمر را در بر می گیرد و باعث می شود تا بتوانید ساعت ها بدون خستگی و کمر درد از این محصول استفاده کنید . از جمله طرح های پرطرفدار، می توان به مدل های گلابی یا شمعی بین بگ اشاره کرد. مهمترین نکته در زمان خرید و انتخاب هپیچیر آن است که مبلی را انتخاب کنید که دارای کیفیت بالای ساخت و پارچه مرغوب باشد، در صورتی که به مرور زمان حجم یونولیتهای موجود در هپی چیر کاهش پیدا کرد می توانید به راحتی با یونولیت جدید آن را جایگزین کنید تا به شکل اول درآید.

توصیه می شود که مبل هپی چیر را پرتاب نکرده و بر روی آن نپرید زیرا اینکار نیز می تواند به مبل هپی چیر آسیب وارد کند . وزن یک مبل شنی یا هپی چیر، به محتویات آن و همچنین مواد داخل آن بستگی دارد.در نظر داشته باشید که وزن این نوع محصولات در مقایسه با مبلمان معمولی، بهتر است زیرا جا به جایی راحت تر صورت می گیرد. همچنین بهتر است که از هپی چیریک نفره چرمی بست وی دور از نور خورشید استفاده کنید زیرا بهتر است به پارچه های چرمی نور آفتاب نتابد تا طول عمر بالایی را از هپی چیر شاهد باشیم . این دو ویژگی در کنار یک دیگر موجب ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر شده و مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . مراقبت و نگهداری از هپی چیر ها بسیار مهم بوده و نیاز است تا از آن ها نیز به مانند بسیاری از مبل ها نگهداری و مراقبت شود ، توصیه می شود که از مبل هپی چیر چرمی خود در خانه استفاده کنید و در صورتی که قصد استفاده از آن در فضاهای باز همچون حیاط دارید با استفاده از یک زیرانداز از آسیب دیدن بخش کف هپی چیر جلوگیری کنید ، به خصوص که هپی چیر یک نفره چرمی بست وی از بدنه چرمی ساخته شده است .

برای جلوگیری از کثیف شدن و چرک مردگی توصیه می شود که هر چند وقت یکبار از یک پارچه نمناک استفاده کرده و بر روی مبل هپی چیر بکشید و کمتر این پارچه را بشویید . اما نکته قابل توجه این هپی چیر را می توان تحمل وزن بالای آن دانست که از این رو می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و ضروری را در رابطه با خرید این مبل ها به خاطر داشته باشید. هپی چیر مد نظر از جنس پارچه با کیفیت بوده است که دوام و طول عمر بالا دارد. با یک جستجوی ساده می توانید نمونه الگو های برش زنی هپی چیر ها را مشاهده کنید و از آن ها استفاده کنید ، پس از آن نیاز است تا یک شابلونی را در همان ابعاد الگو طراحی کنید . تمامی موارد فوق، عوامل موثر بر قیمت بین بگ در نظر گرفته می شوند. در ادامه لیستی از منتخب بهترین مدل های بین بگ در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام از کیفیت و قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند. در لیست زیر انواع بین بگ در طرح ها و مدل های مختلف برای استفاده راحتی و گیمینگ وجود دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن