نیمی از کارکنان نگران افشای شرایط بهداشتی در طول همه گیر

شاتر تقریبا نیمی (47 درصد) از کارکنان احساس ناراحت کننده در مورد گفتن کارفرمای خود در مورد نگرانی های بهداشتی

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شاتر

تقریبا نیمی (47 درصد) از کارکنان احساس ناراحت کننده در مورد گفتن کارفرمای خود در مورد نگرانی های بهداشتی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس پژوهش پیدا کرده است.

بیش از یک در 10 از کسانی که در نظر سنجی YouGov برای بهداشت و درمان شرکت Reframe نگران آنها شغل خود را از دست اگر آنها را افشا یک وضعیت پزشکی جدی مانند سرطان یک بیماری مزمن و یا بهداشت روانی و نگرانی است. کسانی که با کودکان برای حمایت شد و به احتمال زیاد حداقل برای اطلاع رسانی به مدیر خود در مورد وضعیت سلامت در این زمان (17%).

به عنوان بسیاری به ادامه کار از خانه بیشتر از پنجم گفت: آنها احساس نمی به اندازه کافی نزدیک به مدیر به بحث در مورد نگرانی سلامت از طریق تلفن یا ایمیل.

"Coronavirus مؤثر است و مردم در بسیاری از راه و آن را فوق العاده نگران کننده برای دیدن بسیاری از احساس آنها باید پنهان کردن نگرانی های بهداشتی خود را از کارفرمایان خود را برای ترس از عواقب منفی" گفت: تیم وارن مدیر بازرگانی در Reframe.

"در طول چند سال گذشته اقتصاد ما شده است ساخت گام به منظور بهبود شفافیت بین کارفرمایان و کارکنان بیش از بیماری ها مانند سرطان و یا اضطراب است که می تواند کار کند. اما در شرایط فعلی از Covid-19 خطرات ما ارسال بسیاری از گام به عقب و مجددا بر آسیب رساندن به کلاله.

"ما می دانیم که بسیاری از کارفرمایان در حال مواجهه با عدم اطمینان در مورد کسب و کار خود را' آینده. با این حال ما درخواست آنها را برای بررسی در به طور منظم با کارکنان و اطمینان از باز و صادقانه گفت و گو نگهداری در طول این زمان. نگه داشتن بیماری پنهان می تواند باعث آسیب های روانی به سلامت مردم است و در زمانی که همه ما نیاز به حمایت دیگران به عنوان آنجا که ممکن است کارفرمایان وظیفه دارند برای حمایت از کارکنان خود را در راه بیش از فقط از نظر مالی."

کسانی که سن 25-34 شد بیشتر نگران امنیت شغلی شان با بسیاری از تلاش برای به دست آوردن اموال نردبان و یا شروع یک خانواده.

اما کسانی که سن 45-54 شد به احتمال زیاد به مراقبت از بستگان مسن که قادر به دریافت هر روز ملزومات زیرا آنها ترس از ابتلا به ویروس. حدود یک پنجم از کارکنان در همه گروههای سنی و گفت: آنها تا به حال تجربه فشار بیشتری برای مراقبت از دیگران در حالی که در ادامه به کار می کنند.

کسانی که با سه یا بیشتر از کودکان برای مراقبت از بالای کار و دیگر مراقبت از وظایف این احساس فشار بیشتر حاد (36 درصد).

در حدود 2000 نفر در این نظرسنجی YouGov سفارش بپرسید.



tinyurlis.gdv.gdv.htulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب