'High Fidelity': Hulu را unapologetic چرخش کلاسیک قدیمی

زمانی که Zoë Kravitz می شکند دیوار چهارم او باعث می شود مطمئن شوید که شما در حال تماشای. او تقریبا تهدید آمیز

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399

زمانی که Zoë Kravitz می شکند دیوار چهارم او باعث می شود مطمئن شوید که شما در حال تماشای. او تقریبا تهدید آمیز عین حال غیر ممکن است به چشم خود را خاموش است.

Hulu جدید سری "بالا وفاداری" به شرح زیر Kravitz او به عنوان نقش راب است و Robyn اما بدیهی است که به صورت مختصر به او فتنه و حتی بیشتر. راب صاحب قهرمانی وینیل در قلب بروکلین یک فروشگاه است که باعث می شود تا خود را برای عدم ترافیک پا را با یک رکورد انتخاب شده است. با دو رفقا Cherise (دا'Vine Joy Randolph) و سیمون (David H. هلمز) سه نفر اجرا می شود, فروشگاه به روز و مورد بحث موسیقی آینده آرمان و خود را "جزیره بالا-پنج میدارد" شب.

در حالی که خود را بر میدارد طیف وسیعی از تصنیف عشق آلبوم به ملکه از صحنه موسیقی راب روایت داستان این سریال بر پایه جزیره در تمام زمان بالا-پنج به یاد ماندنی ترین heartbreaks. این شروع با یک مدرسه ابتدایی له و پایان با جدید ترین فروپاشی با ظاهر مناسب سابق نامزد مک. ما شاهد فشار عاطفی از این فروپاشی حق کردن خفاش در قسمت اول.

"High Fidelity" مراکز در غارت که در غالب طرح و جذب همه توجه با اول شخص روایت. در زمان خالص اشباع Kravitz زمان روی صفحه نمایش می شود رنجور شیرین به عنوان اعتیاد به شخصیت او رشد می کند. آن است که او ایجاد کیش شخصیت هر چند که باعث می شود صحنه های مورد دیگران خیلی جذاب است. سیمون به خود قسمت است که با تمرکز بر روی خود احساسی سوء استفاده از ارتباط با او شریک دیرین است و تا کنون یکی از مهمترین و محکم بسته شده و روابط متضاد در کل سری. در حالی که راب بسیاری از در حال حاضر-کلیشه flings, Simon رابطه به بررسی دستکاری و اهانت آمیز طرف مشارکت با رنگ و لعاب ناسالم قدرت پویایی است.

به عنوان راب خود را بازگو heartbreaks هر قسمت را در یک نوع مایع موسیقی متن فیلم است که شامل خود او کثیف, شیوه زندگی. با Fleetwood Mac آهنگ های اوتیس قهوه ای, تصنیف و یاد John Cusack سرود "شما من را به بیمار" آهنگ نه تنها برجسته طرح هر قسمت اما همچنین اضافه کردن پیچیدگی و شخصیت ها به اتفاق می افتند ،

چیزی که در مورد "بالا وفاداری" است که آن را خود آگاه است. این سری است که یک بازسازی از اصلی 2000 فیلم که ستاره جان کیوساک به عنوان moping رکورد صاحب فروشگاه. با یک طرح مشابه خط و مقدار زیادی از اوایل 2000s سبکی و اسکریپت انتخاب Kravitz تصویر reimagines کیوساک شخصیت در دوران مدرن است. در آن باور نکردنی خود آگاهی و طرح تازه باقی می ماند اگر چه در زمان تیره و تار. سریع یک آستر ظاهر جذاب اما در نهایت این اهنگ از این سری می شود و همان: Kravitz traipses nonchalantly از طریق نیمه gentrified خیابان های بروکلین با یک تصنیف بازی شروع یک مونولوگ در مورد این یا آن شریک سابق.

در حالی که لحن تکراری می شود, با هر قسمت از آن است که دقیقا یک چیز بد است. "High Fidelity" ایجاد یک محیط البته یکنواخت, یکی, شدید توسعه شخصیت به باز کردن در سراسر 10 قسمت. راب نوسانات عاطفی باعث می شود برای یک ماشین-سقوط یک شخصیت — شما به سادگی نمی تواند از نگاه ها دور از او درونگرا و در عین حال تخریب را انتخاب کند. توضیحات از عدالت آشکار با هر دل شکستگی و در عین حال غارت همچنان ثابت قدم در تصمیم گیری او بازتاب درون با کنجکاو زل زل نگاه کردن. در حالی که او مشتاق برای او آخرین عاشق از دست رفته او را بسیار دلتنگ برای بقیه عاطفی او گذشته است.

"وفاداری بالا" نیست عذر خواهی برای ایجاد یک محیط که در مرز بین اسپایک لی "او باید آن را داشته باشد" و لوسیا Aniello را "Broad City." این ازدواج به شدت از راب آشفته روابط گذشته با lightheartedness از موسیقی حماسی انتخاب و برازنده nonchalance. در حالی که بیشتر می تواند به دست آمده از غارت شخصیت سوئیچ به زن با توجه به کیوساک اصلی تفسیر آن را سخت به درخواست بیشتر از یک نشان می دهد که در لبه های ساده در طراحی آن و تحویل. آن را نمی کند, سعی کنید به فشار بیشتر از آنچه که انتظار می رود, اما صرف نظر از این که "High Fidelity" هنوز هم باید merited خود را برای شیرجه رفتن به عمق درونی عملکرد روابط همه را به یک متن است که دارای بیش از آهنگ ها به اندازه کافی برای شکستن یک قلب است.

تماس با فرانسیسکا هاجز در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب