چگونه می توانید HR آدرس نگرانی های بیش از Covid-19 و تاثیر آن بر حقوق بازنشستگی ؟

بازارهای سهام شده اند فرار از این بیماری همه گیر ضربه باعث نگرانی ها در مورد حقوق بازنشستگی پس اندازشاتر Coron

توسط AKHSHIJNEWS در 11 تیر 1399

بازارهای سهام شده اند فرار از این بیماری همه گیر ضربه باعث نگرانی ها در مورد حقوق بازنشستگی پس انداز
شاتر

Coronavirus نهفته است نه فقط پرداخت اما در دراز مدت سرمایه گذاری از جمله حقوق بازنشستگی. به طور طبیعی کارکنان خواهد شد که نگرانی از سلامت خود را پس انداز, پس چگونه می تواند منابع انسانی و پاداش تیم های تعامل با نیروی کار در مورد حقوق بازنشستگی خود را نگران? Robert Cochran به نظر می رسد در برخی از مسائل.

این احتمال وجود دارد که در ماه های اخیر بسیاری از افراد تجربه کرده اند درجاتی از اختلال در زندگی کاری خود را. برای شروع شما و کارکنان خود را احتمالا مشغول به کار از راه دور از مستند در سراسر کشور آغاز شده و در ماه مارس است.

البته شده اند وجود دارد تغییرات قابل توجهی بیشتر بیش از حد. برخی از کارفرمایان را furloughed کارکنان در حالی که دیگران می تواند به کاهش پرداخت و یا حتی گذاشته کارگران است.

این Covid-19 بحران طبعا ایجاد بسیاری از عدم اطمینان و نگرانی در میان کارکنان به دنبال تاثیر بر امور مالی خود را با حقوق بازنشستگی ایفای نقش مرکزی در این ملاحظات.

پس چگونه می تواند HR آدرس سوالات کارکنان ممکن است در مورد خود را در دراز مدت پس انداز ؟

همه گیر و پانسیون

پس از معرفی دولت Coronavirus کار احتباس طرح (CJRS) وجود داشته است چند علامت سوال اطراف چگونه این تاثیر می گذارد محل کار حقوق بازنشستگی.

وجود دارد دو نکته کلیدی furloughed و یا کاهش پرداخت کارگران باید آگاه باشید در طول این زمان. اولین کارمندان و هنوز هم می تواند از خودکار-ثبت نام و سهم کارفرما. تحت CJRS حداقل کارفرما بازنشستگی سهم 3 درصد مورد نیاز است.

برخی از مردم ممکن است دیدن یک تغییر, اما, اگر یک کارفرما نمی دهند تفاوت بین حقوق و دستمزد و طرح به دولت.

این CJRS شامل پرداخت به کارفرما برای پرداخت حقوق بازنشستگی از 3 درصد از مقدماتی درآمد ساخته شده به کارکنان حقوق بازنشستگی و کارمند است که هنوز هم انتظار می رود به پرداخت حداقل فراتر از این است. بنابراین بسیاری از در کردند طرح را ببینید کاهش در کمک به طرح خود را. برخی از کارفرمایان تصمیم گرفته اند به را تشکیل می دهند تفاوت و برخی از قراردادها که معنی آنها باید حفظ سهم بالاتر.

در مرحله دوم این طرح نیز تحت پوشش بیمه ملی (NI) سهم. این به این معنی کارکنان را می توانید در ادامه کمک به خود را NI اعتبارات بدون نیاز به یک استراحت – این مهم است زیرا مردم نیاز به 35 سال از مقدماتی NI سهم به منظور دریافت کامل مبلغ حقوق بازنشستگی خود را در گلدان.

با توجه به وضعیت ما خودمان را پیدا کنید در این است که خیلی سریع در حال حرکت HMRC همچنین به طور منظم به روز رسانی وب سایت خود را با آخرین راهنمایی در CJRS.

شما باید آگاه باشید که تغییرات با توجه به محل از امروز (1 تیر 2020). اسکاتلندی زنان بیوه نیز همکاری با دولت و تنظیم کننده برای تعیین اینکه آیا هر گونه تغییر به زمان عمل صنعت مورد نیاز است.

در دراز مدت مشاهده

اخیر نوسانات بازار شده است یکی دیگر از منطقه از نگرانی. بازار سرمایه گذاری در زمان یک ضربه بزرگ با توجه به مستند های زیادی است که سقوط بازیافت شده است اما بازنشستگی ارزش تندرست در مورد سهام واکنش نشان می دهند به آخرین بیت از اخبار در مورد ویروس پس از آن یک واکنش طبیعی است که نگران یا نامشخص در مورد چه باید بکنید.

یکی از متداول ترین سوالات در مورد چگونه برای پاسخ به نگرانی کارکنان مایل به ایجاد تغییرات به حقوق بازنشستگی خود را.

در حالی که می توان آن را وسوسه انگیز در یک زمان مثل این برای جلوگیری از صرفه جویی در مصرف به یک حقوق بازنشستگی یا کاهش کمک به مقابله با کوتاه مدت و اولویت های آن را باید انجام شود تنها در صورتی گزینه های دیگر خسته شده اند.

برای شروع بازنشستگی به طبیعت خود باید به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت. کوتاه مدت فراز و نشیب هستند که انتظار می رود و یک صندوق بازنشستگی باید زمان برای سوار کردن و خیزها در بازار سهام است.

کمک به یک حقوق بازنشستگی در حال حاضر نیز تفاوت قابل توجهی در دراز مدت به دلیل بهره مرکب.

این را تصور کنید – برای رسیدن به یک درآمد بازنشستگی £18,000 25 سال نیاز خواهد بود برای قرار دادن دور £182 هر ماه £239 اگر آنها آغاز شده و در 35 و سن 45 این فراز به £450.

حتی شش ماه از کمک های اضافی می تواند یک تفاوت خیلی مهم است که کارکنان درک ارزش سرمایه گذاری های بلند مدت و حتی در طول دوره عدم قطعیت.

ارائه پشتیبانی

محل کار حقوق بازنشستگی می تواند پیچیده و حتی بیشتر از آن در آب و هوای فعلی. وجود دارد بسیاری از ابزارهای موجود برای حمایت از شما در کمک به کارکنان خود را برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی خود را یا از طریق بازنشستگی خود را ارائه دهنده و یا دولت-تنظیم بدن مانند بازنشستگی عاقلانه حقوق بازنشستگی خدمات مشاوره و یا پول خدمات مشاوره.

متخصصان منابع انسانی گاهی اوقات ممکن است با نزدیک شدن با ویژگی های بیشتر سوالات از جمله " آیا من حرکت بازنشستگی و یا سرمایه گذاری به کاهش خطر صندوق؟'.

در حالی که این است که کسی را برای اولین بار غریزه, مردم نیاز به در نظر بگیرید که این بودجه به طور کلی کاهش پتانسیل رشد در بلند مدت.

فروش سرمایه گذاری زمانی که بازار در حال کم نیز می تواند به طور بالقوه منجر شما قفل در از دست دادن است."

فروش سرمایه گذاری زمانی که بازار در حال کم نیز می تواند به طور بالقوه منجر شما قفل در از دست دادن. آن می تواند نسبت به فروش یک خانه: اگر شما در هنگام فروش قیمت پایین هستند نه تنها ممکن است شما را کمتر کنید اما شما همچنین ممکن است به پرداخت بیشتر برای یک اگر قیمت ها بالا برود.

متاسفانه وجود دارد و همچنین نصب نگرانی بیش از حقوق بازنشستگی کلاهبرداری است. این نوع از فعالیت های جعلی رو به افزایش است چرا که کلاهبرداران با استفاده از عدم اطمینان از coronavirus را به استفاده از مردم است.

وجود دارد برخی از روشن داستان بگویید نشانه برای برقراری ارتباط با کارکنان خود را برای جلوگیری از امکان از دست دادن عمر و پس انداز – مانند تماس از آبی بودن خواسته به انجام فوری اقدامات و یا فرصت های سرمایه گذاری که صدا بیش از حد خوب درست باشد'.

پیش از این توسط های ارتباطات داخلی خود را با کارکنان و رسیدن به نهادهای نظارتی ذکر شده در بالا اگر شما خود را باور استوار است که هدف قرار دادند.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن