چگونه می توانید HR کمک به کارکنان با تاثیر مالی از coronavirus?

بدهی های شخصی یک مشکل برای کارمندان قبل از coronavirus بحران آغاز شد و تاثیر این بیماری همه گیر است که به احت

توسط AKHSHIJNEWS در 19 خرداد 1399

بدهی های شخصی یک مشکل برای کارمندان قبل از coronavirus بحران آغاز شد و تاثیر این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به این بدتر است. چگونه می تواند به متخصصان منابع انسانی در حمایت از کارکنان در مواجهه با مشکلات مالی می پرسد استیو هربرت

کامل اقتصادی از coronavirus مستند هنوز به تاسیس شود اما سیگنال های فرستاده شده توسط کارشناسان تلخ هستند.

بانک مرکزی انگلیس پیشنهاد کرده است یک اقتصاد ملی انقباض "سریع تر و عمیق تر" از هر چیزی دیده می شود برای یک قرن در حالی که دفتر بودجه مسئولیت نشان می دهد 35 درصد اقتصاد انقباض بیش از حد.

بنابراین واقعیت این است که کارفرمایان باید به رزومه خود را ارسال-مستند فعالیت های کسب و کار در دندان بسیار تند و زننده رکود است. در عین حال هر سازمان می خواهد به گزاف گویی به بهره وری کامل فقط به عنوان به زودی آن را به عنوان احتمالا می تواند.

با استفاده از این در ذهن بسیاری از متخصصان منابع انسانی خواهد شد با تمرکز بر ارائه موثر ترین فرمت برای بازگشت امن به محل کار در حالی که همچنین منطبق با دولت Covid-19 محل کار راهنمایی. در عین حال فیزیکی محل کار تنها باید بخشی از آن به طور کلی برنامه ریزی است.

آن را فقط به عنوان مهم به ساعت نگاه دیگر مسائل کلیدی برای کمک به آنها بازگشت نیروی کار و یکی از بزرگترین چالش های نهان به خوبی ممکن است حواس پرتی شخصی نگرانی های مالی و چگونه این می تواند آسیب کارفرما بهره وری.

درآمد پایین بدهی ؟

به تازگی تحقیقات منتشر شده از YouGov نشان می دهد که بیش از یک سوم (35 درصد) از کارگران دیده اند درآمد خود را کاهش دهد و پس از این مستند آغاز شد.

البته این هنوز هم برگ های زیادی – شاید اکثر کارگران تا حد زیادی تحت تاثیر (از نظر مالی حداقل) از بحران تا کنون. با این حال حتی این افراد خوش شانس ممکن است به زودی پیدا کردن شخصی خود را بار مالیاتی افزایش می یابد به عنوان به نظر می رسد دولت برای بهبود برخی از این وجوه استفاده می شود برای غیر منتظره ترین دولت نجات ملی در تاریخ است.

بنابراین صرف نظر از شخصی و استخدام شرایطی انگلستان کار جمعیت شاید باید همه آماده برای یک کاهش در درآمد خانوار در ماه ها و سال های آینده.

چنین کاهش در درآمد خانوار است به احتمال زیاد به طور نامتناسبی صدمه خانواده ها که انباشته شده در حال حاضر مقدار قابل توجهی از بدهی.

شایان ذکر است که انگلستان شخصی سطح بدهی در حال حاضر بسیار بالا (پول خیریه گزارش می دهد که 12.8 میلیون خانوار کمتر از £1,500 پس انداز) حتی قبل از Covid-19 طوفان آغاز شد و این رقم به احتمال زیاد به بدتر شده است. در واقع YouGov تحقیقات نشان داده است که 16 ٪ از پاسخ دهندگان قرض گرفته بیشتر در این بیماری همه گیر.

این مسئله برای کارفرمایان ؟

در حالی که این ممکن است به نظر می رسد مانند بسیار مشکل بزرگتر برای کارمند از کارفرما حقیقت این است که نگرانی پول نیز می تواند تاثیر عملکرد و بهره وری. در زیر لیستی از برخی از نه حقایق هشدار دهنده (compiled by مالی گنجاندن داد) که می تواند آسیب و بهره وری:

  • کارکنان با ثابت پول نگرانی ها پنج برابر بیشتر احتمال دارد به مشکل روابط با همکاران در محل کار.
  • کارکنان با پول نگرانی هستند شش برابر بیشتر احتمال دارد به تولید با کیفیت نامطلوب کار از همکاران خود را.
  • کارکنان با پول نگرانی های هفت برابر بیشتر احتمال دارد به کاهش بهره وری یا نه پایان وظایف روزانه خود را از همکاران خود را.
  • افرادی که دچار نگرانی پول در حال هشت بار بیشتر احتمال دارد به تجربه خوابی که تأثیر دولت خود را از ذهن در کار و ظرفیت شناختی.

این یافته ها استارک یادآوری است که یک کارمند در محل کار بهره وری اغلب در ارتباط با شخصی تندرستی.

این شرح است که آن را بسیار در کارفرما منافع به ارائه پشتیبانی و کمک های مالی تاکید کرد کارگران در هر زمان و با این حال ممکن است به انجام این کار.

چگونه می تواند به کارفرمایان کمک کند ؟

اولا من را تشویق بسیاری از کارفرمایان به ایجاد برخی از روش های رسمی برای ارائه کمک به کارکنان با پول نگرانی.

Howden را 2019 تحقیقات نشان داده است که 96 درصد از کارفرمایان بر این باور بودند که برخی از کارگران خود را تجربه میکردند مداوم پول نگرانی و در عین حال چهار در 10 سازمان تا به حال هیچ روش های رسمی در محل به حمایت از کسانی که همان افراد است.

بنابراین کارفرمایان باید به تدوین و فرموله کردن یک طرح است که حداقل تابلو راهنما کارگران نسبت به عملی برخی از کمک.

پشتیبانی ارائه شده متفاوت خواهد بود اما گزینه به نظر باید شامل بدهی خدمات مشاوره ارائه شده توسط کارکنان کمک برنامه (EAP), معرفی به موسسات خیریه بدهی و احتمالا محل کار سرمایه گذاری راه حل های بیش از حد.

این مهم برای همه است که کارگران قادر به تمرکز بر روی کار خود را به جای نگرانی در مورد امور مالی شخصی خود را"

همپوشانی تمام این گزینه ها باید دسترسی مالی آموزش و پرورش جلسات. در خصوص تمرکز بر بهتر بودجه و استراتژی ساده برای فرار از بدهی های بیش از حد به احتمال زیاد بسیار مورد استقبال در ماه های آینده.

حقیقت این است که این بیماری همه گیر کوروناویروس نشان دهنده بزرگ و سریع و کاملا غیر منتظره تغییر بخت و اقبال برای کارفرمایان و کارکنان به طور یکسان.

در عین حال زندگی و کسب و کار می رود برای اکثریت ملت و این مهم برای همه است که کارگران قادر به تمرکز بر روی کار خود را به جای نگرانی در مورد امور مالی شخصی خود را.

این شرح است که متخصصان منابع انسانی باید در حال حاضر ارائه نظر سلامت مالی و پشتیبانی برای کمک به نه تنها به رفاه کارکنان خود را, اما بهره وری خود را بیش از حد.

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن