چگونه به روش افزونگی عنوان کردند طرح بادها پایین

شاتر چگونه کارفرمایان رویکرد افزونگی در یک زمان دشوار برای همه خواهد بود و کلیدی برای اجتناب از ادعای تبعیض یا

توسط AKHSHIJNEWS در 13 خرداد 1399

شاتر

چگونه کارفرمایان رویکرد افزونگی در یک زمان دشوار برای همه خواهد بود و کلیدی برای اجتناب از ادعای تبعیض یا عدم درستی مشورت می نویسد: ابیگیل Etchells.

هفته گذشته صدراعظم Rishi Sunak ساخته شده خود را مدتها در انتظار اعلام در مورد سیم پیچ را از Coronavirus کار احتباس طرح (CJRS); اگر چه این تغییرات تدریجی تر از انتظار است.

در یک کلام دولت ادامه خواهد داد به بازپرداخت کارفرمایان تا 80 درصد از furloughed حقوق کارمندان تا حداکثر £2,500 در هر ماه به علاوه ملی بیمه و بازنشستگی سهم تا 1 ماه اوت زمانی که کارفرمایان نیاز به پوشش NICs و سهم حقوق بازنشستگی.

آخرین تاریخ که در آن کارکنان می تواند بر قرار کردند و برای اولین بار خواهد بود 10 ژوئن. کارفرمایان قادر خواهد بود به کردند کارکنان به صورت پاره وقت یا تمام وقت از 1 جولای.

از 1 سپتامبر, دولت یارانه دستمزد را رها 70 ٪ از حقوق و دستمزد تا حداکثر £2,190 در هر ماه و در 1 اکتبر را کاهش می دهد به 60 درصد تا حداکثر £1,875 در هر ماه. کارفرمایان را ملزم به بالا دستمزد به 80 درصد و یا بالاتر در صورتی که قبلا مورد توافق بیشتر سخاوتمندانه بالا یو پی اس. این طرح در 31 اکتبر.

واقعیت این است که این طرح در حال کوچک تر به تدریج از حد انتظار خواهد بود خبر خوش برای بسیاری از. بسته به اینکه چگونه به دوباره باز کردن کسب و کار پیشرفت این رویکرد ممکن است به برخی از کارفرمایان هم برای بازسازی و حفظ مشاغل که در غیر این صورت از دست داده اند.

با توجه به رکود اقتصادی موانعی هنوز هم باید انتظار این تابستان. برخی از صنایع حتی بازگشایی شد و در عین حال در حالی که دیگران در حال مصرف طولانی برای بازیابی – چگونه می توانید این کارفرمایان شروع پوشش هزینه حقوق و دستمزد ؟ این بخش خواهد شد به ضربه بسیار سخت و زیان کار است. همچنین با این طرح تا پایان در حال حاضر تایید شده برای ماه اکتبر کار بزرگ و زیان پیش بینی می شود باید برای بعد از آن در سال, بیش از حد.

نزدیک شدن به افزونگی

یکی از ملاحظات کلیدی برای کارفرمایان در هنگام ساخت موانعی است, البته, چگونه برای کاهش خطر ابتلا به ادعای اخراج ناعادلانه است. اگر موفق چنین ادعا می کند می تواند حق کارکنان به جبران خسارت تا 52 هفته' ناخالص پرداخت (موضوع به یک قانونی کلاه) و حتی اگر ناموفق نیاز به منابع قابل توجه از زمان و پول برای دفاع از. کارفرمایان می تواند به کاهش خطرات خود را از این ادعا آورده بودن با برنامه ریزی رفع اشکالات مراحل دقت کنید.

اولین نکته این است که زمان این فرآیند است. اگر کارفرما پیشنهاد به اخراج 20 یا بیشتر کارکنان در 90 روز دوره آنها نیاز به جمعی مشورت با نمایندگان تحت تاثیر کارکنان برای حداقل 30 روز قبل از اولین اخراج اثر (45 روز اگر 100 یا بیشتر واخراج پیشنهاد شده است). مشاوره باید انجام شود با توجه به رسیدن به توافق با کارکنان در مورد مسائل مورد بحث (هر چند که توافق ندارد به دست آمده) و باید پوشش راه است که در آن اخراج می تواند اجتناب شود و یا تعداد زیادی کاهش می یابد مانند کاهش دستمزد و یا کاهش در ساعت و همچنین به دنبال در راه است که در آن کارکنان انتخاب خواهد شد برای رفع اشکالات.

کارفرمایان می تواند به دنبال داوطلب برای رفع اشکالات به عنوان یک راه برای اجتناب از افزونگی اجباری و کاهش خطر"

مشاوره بنابراین باید قبل از شروع شرکت تصمیم گیری در مورد زوائد آن گرفته شده است. در برخی از راه, بیشتر, تدریجی, تدریجی از CJRS پیچیده است این موضوع به عنوان کارفرمایان ممکن است مایل به صبر کنید و ببینید که چگونه وضعیت خود را توسعه قبل از تصمیم گیری مورد بررسی قرار گرفته است. اگر کسب و کار آگاه هستند که زیان کار در حال حاضر مورد نیاز و یا به احتمال زیاد به دنبال این سیم پیچ را از این طرح پس از آن آنها باید شروع به مشورت با کارکنان به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است.

کارکنان موقت انتخاب شده برای رفع اشکالات نیز باید با مشورت به صورت جداگانه; اگر چه این می تواند در یک جمعی دوره مشاوره.

کارفرمایان نیاز به بررسی دقیق برای کسی که در استخر از کار برکنار شده و به طور بالقوه کارکنان. دوباره وجود CJRS پیچیده است این که اگر چه این واقعیت است که یک کارمند بوده است furloughed ممکن است نشان می دهد که نقش آنها ضروری است و کارفرمایان باید اطمینان حاصل شود که آنها نه به طور خودکار به جای همه furloughed کارکنان به استخر برای انتخاب.

گروه های خاص مانند زنان و کسانی که از نظر بالینی آسیب پذیر هستند بیشتر احتمال دارد به اند furloughed با توجه به مهد کودک و یا دلایل پزشکی که می تواند منجر به ادعای تبعیض است. کارفرمایان می تواند به دنبال داوطلب برای رفع اشکالات به عنوان یک راه برای اجتناب از افزونگی اجباری و کاهش خطر.

در هنگام انتخاب کارکنان از استخر کارفرمایان باید با استفاده از معیار است که به عنوان هدف که ممکن است و در حالت ایده آل اطمینان حاصل شود که نمرات تعدیل می شود. به طور بالقوه کار برکنار شده و کارکنان باید با توجه به فرصت برای به چالش کشیدن انتخاب خود را برای رفع اشکالات و پیشنهاد جایگزین و در صورت امکان جایگزین نقش باید به دنبال در درون سازمان و یا هر گروه وسیع تری. کارکنان نیز باید با توجه به حق درخواست تجدید نظر در برابر خود را اخراج.

در نهایت اگر چه به نظر می رسد ضد بصری هنگامی که در تلاش برای صرفه جویی در هزینه های کارفرمایان می تواند در نظر ساخت پیشرفته رفع اشکالات پرداخت که مشروط کارکنان امضای موافقت نامه حل و فصل و waiving حقوق خود را ادعا می کند. این فراهم می کند برخی از بهبود در موقعیت کار برکنار کارکنان و یقین برای کارفرمایان که آنها نمی خواهد در معرض ادعا می کند که آنها بیمار می تواند استطاعت برای دفاع از.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل

 



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن