چگونه برای تبدیل سازمان ملل متحد را با اهداف زیست محیطی به مردم را در دستور کار برای آفریقا

آفریقا کمک تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, محیط زیست, ویژه, عناوین فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد نظر

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399
آفریقا کمک تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, محیط زیست, ویژه, عناوین فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Dr Olukoya Obafemi یک پژوهشگر دانشگاه فنی براندنبورگ, موسسه تحصیلات تکمیلی پژوهش: مطالعات میراث. او نیز وابسته سبز موسسه اندو نیجریه.
 
سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی محیط زیست سال 2020 در روز جمعه خرداد 5

در پاسخ به تغییر آب و هوا. اعتبار UNEP

براندنبورگ, آلمان, Jun 3 سال 2020 (IPS) - این COVID-19 شورش بر نیاز به همکاری چند جانبه میان پایداری ذینفعان. به عنوان سفر خود را به سوی دستیابی به دستور کار 2030 و اهداف توسعه پایدار (SDGs) مملو از قریب الوقوع جهانی با چالش های جهانی زیست محیطی رهبران معتقدند که در حال حاضر زمان برای عمل جمعی برای طبیعت می روم و هیچ یک از پشت.

کمبود پایداری دانش در آفریقا است به خصوص هولناک و به نظر می رسد این قاره است که بی اعتنا به جهان در دستور کار است. این آشکار است از طریق داده های مبتنی بر تجزیه و تحلیل از آفریقا عدم پیشرفت به سوی دستیابی به توسعه پایدار.

در پاسخ دکتر Adenike Akinsemolu مربی پایداری مدافع دانشگاهی مرتبط با SDSN و علمی عضو کمیته 2018 ICSD در زمین موسسه دانشگاه کلمبیا چرخش به عمل است.

او با تاسیس سبز موسسهیک پایداری سازمان آموزش و پرورش در نیجریه و نویسنده بومی پایداری, متن, اصول سبز و توسعه پایدار علم (Springer 2020).

سبز موسسه مواجه با این چالش در آفریقا از طریق ابزاری از صفحه اصلی راه حل های مبتنی بر آموزش و نوآوری و حمایت است. یکی مربوط سوال به وجود آمد و طنین انداز با دکتر Akinsemolu تمام تلاش خود را در جهت پر کردن شکاف دانش پایداری در آفریقا است.

چگونه می تواند ما را به دستور کار توسعه پایدار در واقع به مردم را در دستور کار در نیجریه و آفریقا وجود دارد ؟ داشتن وارد دهه مگر آفریقا پذیرای یک چرخه پایداری او کاهش خواهد یافت در یک چرخه باطل فقر و بی عدالتی اجتماعی و تخریب محیط زیست.

برای تغییر این سازمان رفت و بیشتر با سازماندهی مجازی اجلاس با هدف بسیج پایداری رهبران برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود را در مواجهه با جهانی همه گیر.

در تاریخ 5 ژوئن سال 2020 سبز موسسه در همکاری با حمد بن خلیفه دانشگاه (Qatar Foundation) برگزار خواهد شد Jeffrey Sachs (SDSN) و بیش از 25 مشهور پایداری کارشناسان از سراسر جهان در یک مجازی سمپوزیوم زمان #ForNature برای روز جهانی محیط زیست سازمان ملل متحد آگاهی برای حفاظت از محیط زیست برگزار شد در سال 1974.

موضوع روز جهانی محیط زیست سال 2020 تنوع زیستی است.

ناپایدار کشاورزی شیوه مصرف یک نا معلوم تلفات در تنوع زیستی. اعتبار: FAO/Giulio ناپولیتانو

این مشخصه رویداد سازمان یافته توسط یک توسعه پایدار سازمان تلاقی پایداری رهبران در زمینه های مختلف تلاش در مونتاژ افراد و سازمان ها جهت دستیابی به توسعه پایدار در آفریقا و فراتر از آن.

مسلح با مجموعهای از سخنرانان مجازی سمپوزیوم شامل زمینه های مختلف انسانی تلاش اعم از علوم به هنر بتنی به مهندسی بهداشت برای et cetera.

مجازی سمپوزیوم نیز راه اندازی بومی پایداری متنی با عنوان اصول سبز و توسعه پایدار علم, نوشته شده توسط دکتر Adenike Akinsemolu. "روزمره انسانی فعالیت مسئول مشکلات از سیاره ما است و نیاز به نجات وضعیت از طریق خلاقیت و نوآوری و تفکر انتقادی" دکتر Akinsemolu تنش در کتاب خود.

او ارائه می دهد دقیق و گام به گام توسط راهنمای قدم به درک پایداری و مورد بحث و بررسی بهترین شیوه برای ایجاد یک هماهنگ تر و رویکرد متعادل به زندگی. در سخنان پروفسور مارک A. روزن (انتاریو فناوری دانشگاه) "کتاب غنی یک جنبش جهانی در حالی که برجسته تلاش در آفریقا است."

در کنار این نویسنده است که در جهان مشهور پایداری رهبر پروفسور جفری ساکس که خواهد بود صحبت کردن در ساختمان های انعطاف پذیر, سلامت سازه ها به مبارزه با رمان بیماری: یک مورد از COVID-19.

Sachs شد دو بار به عنوان نام مجله تایم 100 با نفوذ ترین رهبران جهان و رتبه بندی توسط اکونومیست در میان سه تاثیرگذارترین زندگی اقتصاددانان.

در میان موضوعات مورد بحث در این اجلاس در حال حفاظت از تنوع زیستی, کشاورزی پایدار, پایدار, ساختمان, شهری, نوآوری, حداقل, زندگی, محیط زیست, فمینیسم, زباله, مدیریت انرژی های تجدید پذیر و دیگران.

بیش از یک قرن از تمدن انسان را تاسیس و ایجاد ارزش است که تنظیم انسانی و رفتارهای اجتماعی. جدید و پایدار در دستور کار پوشا برای دهه آینده, Dr. M. اورن توک توضیح اثرات اخلاق و ارزش ها در توسعه پایدار.

به عنوان استادیار در دانشکده مطالعات اسلامی (CIS) در حمد بن خلیفه دانشگاه (Qatar Foundation), معاون دین برای نوآوری و توسعه جامعه و رهبری پروژه محقق برای, قطر, ملی, اولویت های پژوهشی برنامه بر بومی سازی آموزش کارآفرینی در, قطر, دکتر توک دارای تجربه ی گسترده در ساختمان تخريبي مکانیسم در آموزش و پرورش و آموزش در پست-مطالعات فوق لیسانس است.

او بنیانگذار اولین MakerSpace در قطر پایه و اساس ساخته شده در اطراف مفهوم اقتصاد سبز, اجتماعی, نوآوری و کارآفرینی است.

توسعه اقتصاد جهانی همواره در مواجهه با محیط زیست است. چگونه می تواند ما را به طور همزمان دستیابی به رشد اقتصادی و زیست محیطی تندرستی? پروفسور مارک روزن پروفسور مانفرد حداکثر برگمن (دانشگاه بازل) و سامسون Ogbole (Farm Lab) به شدت استدلال می کنند که هر دو محیط زیست و اقتصاد می تواند رشد به طور همزمان.

یکی از ضروری جهت حصول اطمینان از تغییر در پیشرفت در دستور کار آموزش و پرورش است. حق آموزش و پرورش اساسی حقوق بشر است که هر ملت مشتاق به انجام برسانند. در سن پایداری چه تغییرات سیستم آموزشی ما هستند محوری برای دستیابی به توسعه پایدار?

Ruba Hinnawi (قطر شورای ساختمان سبز) و نوح مارتین (دانشگاه جورج تاون) را مورد بحث آموزشی تحول است که باید رخ دهد اگر ما در حال گذار به سمت توسعه پایدار است. این هنرمند تجسمی اطلاعات Oruwari آشکار خواهد شد نقشی که هنر بازی به سمت دستیابی به توسعه پایدار.

که گفت می رود "یکی بیش از حد کوچک است یک شماره برای رسیدن به عظمت است." سبز موسسه همکاری با سازمان های بین المللی که همان تعهد نسبت به دستیابی به توسعه پایدار است.

سازمان هایی مانند حمد بن خلیفه دانشگاه (عضو Qatar Foundation) و راه حل های پایدار توسعه شبکه شده اند بی کلام به سوی موفقیت سبز موسسه.

نیجریه سازمان پشت اجلاس جهانی معتقد است که اگر چه SDG 17 آخرین SDGs آن است که به هیچ وجه حداقل.

جالب اینجاست که از آن به عنوان یک چارچوب فراگیر برای اجرای موفقیت آمیز باقی مانده از 16 اهداف است. به این منظور سبز موسسه به طور مستمر گسترش آن دست همکاری به همکاری با دیگر سازمان ها در دستیابی به توسعه پایدار است.

از سازمان های شرکت کننده شامل UNEP UNDP, قطر, ساختمان سبز, شورای قرآنی گیاهی باغ, مزرعه, آزمایشگاه, انسان های آینده, Springer, طبیعت, موسسه نفت و گاز و انرژی, محیط زیست و توسعه پایدار, دانشگاه بازل دانشگاه آزاد انگلستان TerraCycle طراحی آینده(ع) ابتکار عمل را از دانشگاه جورج تاون برنامه توسعه سازمان ملل متحد و سبز چچن گروه تئاتر دوحه, قطر.

برای اطلاعات بیشتر, برنامه کامل و ثبت نام: www.greeninstitute.ng/wed2020



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب