چگونه ما می توانیم اطمینان از ایمنی سلامت ما کارگران

سرفصل بهداشت نظر اعتبار: Jeffrey Moyo/IPS.ابوجا Jul 8 سال 2020 (IPS) - اخیرا بارسلونا را Liceu اپرا افتتاح ش

توسط AKHSHIJNEWS در 18 تیر 1399
سرفصل بهداشت

نظر

These three lessons, which ensure safety of health workers should guide preparedness for the next infectious disease outbreak.

اعتبار: Jeffrey Moyo/IPS.

ابوجا Jul 8 سال 2020 (IPS) - اخیرا بارسلونا را Liceu اپرا افتتاح شد 2020-2021 فصل serenading یک خانه پر از گیاهان با موسیقی کلاسیک. گیاهان خواهد شد و سپس با توجه به بیش از 2200 سلامت کارگران که خدمت در خط مقدم به نبرد با این بیماری همه گیر. عملکرد هر دو تقدیر برای کارگران و همچنین جشن بازگشت به حالت عادی پس از devastations ناشی از COVID-19.

آن را ستوده است که سلامت کارگران در حال جشن این راه است. اما از زمان شروع این بیماری همه گیر بهداشت کارگران قربانی شده اند. مثلا Li Wenliang که برای اولین بار مطرح هشدار در مورد یک بیماری عفونی جدی در ووهان چین شد hounded توسط مقامات چینی برای تحریک ترس است. این ناشی از تاخیر در چین پذیرش و گزارش وقوع یک بیماری کشنده.

در گرمای گیر بیمه خدمات درمانی کارگران عینک بن کیف به عنوان حفاظت. تکان دهنده تجهیزات حفاظت فردی بودند, مد بالینی ضایعات کیسه های پلاستیکی و پیش بند و قرض اسکی عینک ایمنی
در نتیجه در حال حاضر وجود دارد بیش از 9 میلیون نفر از COVID-19 بالاتر از 5 میلیون بهبود و تقریبا از 500 ، 000 مرگ و میر در سطح جهان است. متاسفانه Li Wenliang گرفتار ویروس و درگذشت از COVID-19.

در سراسر جهان کارگران بهداشت در ادامه به رنج می برند یک معامله بزرگ در این بیماری همه گیر. این تکان دهنده است چرا که کارگران بهداشت و درمان صرفه جویی در زندگی می کند. در ایالات متحده بیش از 400 بهداشت کارگران فوت کرده اند از COVID-19 با توجه به مراکز کنترل بیماری.

در انگلستان بیش از 200 سلامت کارگران فوت کرده اند از COVID-19. شصت درصد از انگلیس مرگ و میر در میان, سیاه, اسیایی, و گروههای اقلیت های قومی. در نیجریه بیش از 800 سلامت کارگران آلوده شده اند با COVID-19 و 10 پزشکان فوت کرده اند. این منجر به نیجریه پزشکان از گام گذاشتن در یک اعتصاب عمومی شده است. این مرگ و میر نسبت به عدم استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای سلامت کارگران است.

به عنوان شهرستانها شروع به بازگشایی در سطح جهان جهان باید منعکس کننده در این همه گیر و چگونه آن را ادعا کرده است جان صدها نفر از هزاران نفر از مردم از جمله کارگران بهداشت و درمان.

این سه درس است که برای اطمینان از ایمنی از کارگران بهداشت و درمان باید راهنمای آمادگی برای آینده شیوع بیماری های عفونی.

اولین بار, عفونت, پیشگیری و کنترل پروتکل باید در جای خود قرار داده و در تمام امکانات بهداشتی و باید به شدت پایبند به. عفونت پیشگیری و کنترل اقدامات شامل ارائه آب سالم و تمیز در دسترس بودن صابون در امکانات بهداشتی و تامین تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران بهداشت و درمان.

به عنوان مشترک به عنوان این به نظر می رسد آنها در دسترس هستند در بسیاری از امکانات بهداشتی در هر دو پایین و کشورهای با درآمد متوسط و کشورهای با درآمد بالا. یک سازمان جهانی بهداشت در گزارش آب و بهداشت از 54 پایین و کشورهای با درآمد متوسط نشان می دهد که 38 درصد عدم دسترسی به حتی سطوح پایه آب 19 درصد عدم بهداشت و 35% ندارد آب و صابون برای شستن دست.

کشورهای با درآمد بالا انجام داده اند و با توجه به عفونت پیشگیری و کنترل در این بیماری همه گیر. گزارش از بریتانیا نشان داد که در گرمای گیر بیمه خدمات درمانی کارگران عینک بن کیف به عنوان حفاظت. تکان دهنده تجهیزات حفاظت فردی بودند, مد بالینی ضایعات کیسه های پلاستیکی و پیش بند و قرض اسکی عینک ایمنی.

دومبهبود حقوق و شرایط سرویس های بهداشتی کارگران در همه جا به خصوص در کشورهای در حال توسعه. این راه برای نشان دادن سلامت کارگران که از آنها قدردانی. فقیر حقوق و شرایط بد از خدمات عمده دلایل مهاجرت از سلامت کارگران از پایین به کشورهای با درآمد بالا.

یک سال 2017 مطالعه در مهاجرت از نیجریه پزشکان انجام شده توسط نیجریه بهداشت و NOI, نظر سنجی, بررسی دلایل مهاجرت. بیش از 700 پزشکان مورد مصاحبه قرار گرفتند. نتیجه نشان داد که بهبود پاداش (18%) ارتقاء از تمام امکانات بیمارستان و تجهیزات (16 درصد) افزایش بودجه بهداشت و درمان (13 درصد) و بهبود شرایط کار برای کارگران بهداشت و درمان به عنوان دلایل اصلی در کاهش مهاجرت پزشکان.

علاوه بر این, آن است که ذهن ترا درهم میشکنند است که پزشکان در نیجریه پرداخت ماهانه خطر کمک هزینه کمتر از $13. اگر این فقیر پاداش ادامه مهاجرت ادامه خواهد یافت و تاثیر منفی پاسخ به بیماری های همه گیر در کشورهای فقیر.

سومایجاد ائتلاف های منطقه ای به صورت اپیدمی آمادگی به دلیل شیوع همیشه اتفاق می افتد. یک درس از COVID-19 است که شیوع احترام نمی گذارند مرزها و هیچ کشور امن است به عنوان دور به عنوان یک کشور در معرض خطر بوده است ، رفتن به جلو کشورهای دیگر باید کار در سوله.

قاره آفریقا پیشرو در این زمینه از طریق آفریقا لوازم پزشکی پلت فرم. این یک اتحادیه آفریقا ابتکار را قادر می سازد که دولت های آفریقایی برای پیوستن به نیروهای به صورت عمده خرید و حمل و نقل از COVID-19 کالا است.

این کمک خواهد کرد که کشور تهیه و عرضه عفونت پیشگیری و کنترل کالاهای مورد نیاز سلامت کارگران مانند تجهیزات حفاظت شخصی و عفونی. علاوه بر این باید انجام شود به مقیاس به پوشش دیگر نیازهای بهداشت و درمان لازم برای ایجاد امکانات بهداشتی امن تر برای سلامت کارگران در پست COVID-19 دوره است.

کشیدن نیروهای هم این است که یک راه مهم برای اطمینان از تامین مالی پایدار برای اپیدمی آمادگی و حفاظت از سلامت کارگران است.

لذت بخش است که تمام گیاهان serenaded با موسیقی کلاسیک بارسلونا اپرا اهدا خواهد شد به 2,292 سلامت کارگران در بیمارستان Clínic از بارسلونا.

هنگامی که سلامت کارگران قدردانی به درستی حقوق و مزایای خود و حفاظت شده جهان خواهد بود سالم تر و امن تر است.

دکتر Ifeanyi M. Nsoforیک پزشک فارغ التحصیل از لیورپول دانشکده طب گرمسیری, مدیر عامل شرکت EpiAFRIC و مدیر سیاست و دفاع در نیجریه سلامت سازمان دیده بان. او یک ارشد اطلس همکار برای عدالت در سلامت در دانشگاه جورج واشنگتن رییس جدید صدای همکار در موسسه آسپن و یک سال 2006 بین المللی فورد همکار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب