چگونه خود را به ستاره تیم انجام در حال حاضر آنها در حال کار به تنهایی ؟

خود را بالا نوازندگان یا " superchickens کار بهتر است زمانی که آنها با هم پس چگونه شما می توانید از نو خلق کرد

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

خود را بالا نوازندگان یا " superchickens کار بهتر است زمانی که آنها با هم پس چگونه شما می توانید از نو خلق کردن 'قفس' در خانه ؟

ستاره خود را اجرا و یا 'superchickens' کار بهتر با هم. پس چگونه می تواند سازمان ایجاد انسجام اجتماعی در زمانی که همه در حال کار است و تقریبا می پرسد Alistair چوپان?

شما باید یک تیم از هنرمندان بالا که به خوبی با هم کار در دفتر آنها در حال ضربه زدن به اهداف و احساس درگیر است. در حال حاضر اکثر تیم های انتقال به کنترل از راه دور کار خود را بالا اجرا می شود فقط به عنوان سازنده است ؟ آنها superchickens?

از راه دور کار باعث می شود آن را مشکل تر برای تقویت حس تیم. وجود دارد بسیار کمتر تعامل با آن را مشکل تر برای کسانی که از ضروری گفتگوهای غیر رسمی و کمی وجود دارد دید در چه هر کس کار روز به روز. در حالی که بسیاری از رهبران خود اعتماد اعضای تیم را تیم خود را به یکدیگر اعتماد و همچنان با هم کار کنند در حالی که از هم جدا ؟

Superchickens

وجود دارد یک بحث TED با مدیریت کارشناس مارگارت Heffernan, که اشاره به یک مطالعه توسط ویلیام میور در دانشگاه پوردو در superchicken مدل'.

به طور خلاصه بهره وری از دو گله جوجه ها اندازه گیری شد و بیش از شش نسل. برای اولین بار به طور متوسط گله از نظر تولید تخم مرغ و دوم با فوق العاده, تخم مرغ تولیدی ماشین آلات.

بیش از نسل "متوسط اجرا' نگهداری مداوم تولید تخم مرغ اما superchickens نیست. خود را با عملکرد بالا و ماموریت آنها منجر به نابودی است. در تلاش برای موفقیت در این رقابت نه جوجه که برنده شد و تنها سه نفر از هنرمندان بالا جان سالم به در برد.

نوازندگان نیست چه درایوهای بالا انجام تیم آن انسجام اجتماعی بین اعضای تیم; درخواست هر یک از دیگر برای کمک به همکاری در پروژه ها و همکاری با یکدیگر برای توسعه ایده های جدید.

برای مدیران و سازمانها به این معنی قانع کردن کارکنان که جمعی عملکرد مهم تر از خود عملکرد فردی و این به معنی ایجاد فضا برای و پاداش فعالیت های که ترویج انسجام تیم نه فقط در اجرای وظایف است.

اگر شرکت تمرکز بر روی تیم بیش از افراد همه ما را به رسیدن به مقدار بیشتر. پس چگونه می تواند سازمان ها از این تکرار در از راه دور موقعیت های خودمان را پیدا کنیم?

روانی و ایمنی

یکی از بزرگترین مکانیسم است که اثرات عملکرد یک تیم درجه که آنها را "امنيت روانی" و یا اعتماد.

رهبری گورو امی Edmondson از پیشگامان این اصل تعریف روانشناختی ایمنی به عنوان "آب و هوا که در آن مردم راحت بیان و خود را". او استدلال می کند که زمانی که مردم از نظر روانی ایمنی در محل کار آنها احساس راحتی های نگرانی و یا در اشتباه و بدون ترس از آبروریزی و یا قصاص.

خبر خوب این است که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از تکنیک های که کمک به ساخت روانی ایمنی است که کار در یک کنترل از راه دور محیط زیست است. در اینجا چهار تاکتیک های مفید:

یکی به طور منظم به آنهایی که

آن را مفید به برنامه و مرتکب به یک تا آنهایی که خود را با گزارش مستقیم اگر کار از راه دور است که جدید به تیم خود. ما توصیه می کنیم با شروع هفته یکی به آنهایی که با هر یک از گزارش مستقیم خود اجازه می دهد سریع به روز رسانی وضعیت.

اگر این بیش از حد می شود و سپس شماره آن را به عقب پس از چند هفته – اما نمی روم و سپس لغو شده است. کاهش فرکانس اگر شما نیاز به اما نمی دبه در مسئولیت خود را به عنوان یک رهبر تیم خود نیاز به اعتماد زمان با شما یکی به یکی.

بیش از برقراری ارتباط

بیش از ارتباطات نژاد وضوح قبل از این نژاد دلخوری. به یاد داشته باشید مهم نیست که چقدر کوچک یک تصمیم و یا یک مکالمه کوتاه سعی کنید خلاصه پروژه مهم به روز رسانی و یا ملاقات با یادداشت ها و به اشتراک گذاری آنها را با بقیه تیم. بر خلاف در دفتر که در آن گفتگوهای غیر رسمی پر کردن شکاف از راه دور تیم نیاز به آگاهانه بیش از برقراری ارتباط است.

سعی کنید به یاد داشته باشید که اگر شما در میانهی شب گفت: هر کسی که در مورد آنچه که شما در حال کار بر روی و یا شما یک ایده جدید فقط با یک نفر در تیم خود استراحت نمی خواهد در مورد آن می دانیم. به اشتراک گذاری به عنوان آنجا که ممکن است به تشویق همکاری و کاهش تکراری. یک تیم از ستاره ها هستند به احتمال زیاد پر از ایده های بزرگ آنها را به کار با هم به بهترین آنهایی که یک واقعیت به جای کار بر روی ایده های مختلف در سیلوهای.

شروع هر جلسه با یک یخ شکن

روانشناس و نویسنده آدام گرانت می گوید که "قدرتمند ترین گام برای اعتماد سازی خود افشا: های کاری شخصی و آسیب پذیر". تعاملات اجتماعی اتفاق نمی افتد شانس دیگر به طوری که آنها نیاز به عمد دستکاری شده به کار روز به روز.

در یک ملاقات چهره به چهره مردم به ندرت مستقیما به محتوای جلسه وجود دارد پچ پچ در حالی که راه رفتن به اتاق جلسه و یا راه اندازی تجهیزات.

جلسات از راه دور باید همان طوری ساخت پنج یا 10 دقیقه در هر جلسه به صورت غیر رسمی چت. به طور معمول, ما می خواهم بپرسم چه همکاران ما کردم تا در آخر هفته به عنوان فعالیت های در حال محدود در لحظه یخ شکن ممکن است کار بهتر است.

شخصی بودن با هم تیمی های خود را به شما کمک خواهد کرد اوراق قرضه به خصوص اگر شما در پیدا کردن چیزی است که شما در مشترک دارند.

دادن هر فرصتی برای صحبت در آغاز جلسه همچنین کمک می کند تا افزایش تعامل و مشارکت در سراسر بقیه تماس بگیرید.

تنظیم اهداف روشن و انتظارات

داشتن اهداف مشترک را تشویق تیم خود را به با هم کار کنند. به آنها این شانس را به عنوان یک تیم به مجموعه اهداف خود را با هدایت خود را به عنوان یک مدیر کمک به آنها را به نوبه خود اهداف سازمانی را به اهداف مشترک است که طنین انداز با کل تیم است.

مطمئن شوید که شما به طور منظم بررسی کنید در هدف عملکرد به عنوان یک تیم و نه به صورت جداگانه.

ما همچنین توصیه می کنیم با شروع سفر خود را به عنوان یک کنترل از راه دور تیم با تعریف مجموعه ای جدید از تیم ب ، داشتن یک مستند مجموعه ای از هنجارهای باعث می شود آن را امن برای هر کسی که در این تیم به پرچم رفتار است که در خارج از این هنجارها و مهمتر بپرسید که چرا این اتفاق می افتد.

اگر تیم می تواند ایجاد یک بنیان قوی از اعتماد خود را بر اساس هنجارهای این فوق العاده است و اساس دیگر نتایج مثبت مانند, سالم, درگیری, افزایش ایمنی روانی و به طور کلی بهتر کار تیمی است.

فن آوری می تواند از راه دور پشتیبانی تیم مدیریت برای مثال از طریق به طور منظم اشاره است که آن را آسان برای دریافت به عادات خوب یا هدایت جلسات که به کمک تیم به ساختار مکالمات. این می تواند تاثیر قابل توجهی در کمیت و کیفیت تعامل بین همسالان.

پس از همه, به عنوان Heffernan, اشاره, 'شرکت ندارد و ایده های تنها مردم' – حتی زمانی که آنها در همان اتاق.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب