چگونه به کار از خانه تسطیح زمین بازی

عکس: شاتر این مستند باعث شده است که یک تغییر عمده ای در پویایی سازمانی با عدم وجود یک دفتر کار-بر اساس قدرت مر

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399

عکس: شاتر

این مستند باعث شده است که یک تغییر عمده ای در پویایی سازمانی با عدم وجود یک دفتر کار-بر اساس قدرت مرکزی ترویج تنوع و شمول استدلال Elva Ainsworth

تعجب آور همه چیز اتفاق می افتد برای هر کس در هر منطقه از زندگی; برای مثال با افزایش عظیم در کار از خانه ظهور furloughing به علاوه ناگهانی نیاز به نگاه پس از اکثر دانش آموزان در خانه. سه تغییرات بزرگ با سه نتایج متفاوت است.

مطالعات مختلف نشان می دهند که بسیاری از جمعیت مشغول به کار در صفحه اصلی بر اساس دو برابر شده و به حدود 60 درصد در چند ماه گذشته و بسیاری از سازمان های 100% از راه دور کار برای اولین بار.

این است که بسیار قابل توجه به دلیل آن است دیده می شود منبع قدرت تغییر از دفتر محور بودن به طور کامل توزیع شده است. چه تاثیری بر این با داشتن فرهنگی و سازمانی پویایی?

جلسات مجازی چیست سیاسی کمتر آژيتاسيون هیچ موقعیت استراتژیک در اطراف میز یا ایستاده بلند. شما بیشتر بدیهی است که تنها وجود دارد برای مقابله با این موضوع در دست است. وجود دارد هیچ فرصت غیررسمی "باید آرام کلمه". آن است که بیشتر سطح زمین بازی برای همه"

تعدادی از الگوهای مختلف در حال ظهور است که ما تنها فقط شروع به نقطه و درک است اما به نظر می رسد تولید شمول است. این چیزی است که ما ممکن است مایل به درک بهتر ما قبل از بازگشت به روش های قدیمی پست-همه گیر است و ارزش بررسی دارد.

مانند بسیاری از من با آن مواجه شده اند نیاز به کار در خانه در حالی که مدیریت کودکان; چیزی که ممکن است باعث دراماتیک و در مقابل اثرات. جریان اصلی از راه دور کار به نظر می رسد equalising این زمینه در یک راه جادویی در حالی که مطالبات داشتن کودکان در خانه با داشتن یک تاثیر مخربی بر در دسترس بودن و تمرکز اصلی مراقب.

زنان به تناسب بیشتر احتمال دارد به مراقبین اولیه پس این احتمال به طور جدی نقطه ضعف زنان در کار خود در این سال است. این نمایش در نامتناسب تعداد زنان furloughed به عنوان مثال.

ناپدید شدن از نیروی کار حتی اگر این موقتی است و کاملا قابل فهم نمی خواهد کمک به پیشرفت حرفه ای و یا حرفه ای توسعه از این افراد است. ما هنوز نمی دانیم چه متوسط یا دراز مدت تاثیر این "پله" خواهد بود اما ما باید به فکر این وضعیت با ارائه حمایت بیشتر و انعطاف پذیری و با به چالش کشیدن انتخاب تصمیم گیری که در آن مناسب است.

این فشارها در زنان ممکن است جبران منافع از این محل کار مجازی ، بسیاری از مطالعات نشان داده است که کار از خانه منجر به افزایش بهره وری است اما این وضعیت جدید که در آن اکثریت است عامل به صورت مجازی نمایش برخی بسیار متفاوت و مزایای اضافی. اینها هستند:

حذف از " ما " و " آنها'

هنگامی که شما یکی از گروه های مجازی آن را احساس می کند بسیار متفاوت به زمانی که شما در کمتر قابل مشاهده اقلیت. من شده اند از راه دور از تیم من به مدت دو سال از من نقل مکان به نیویورک بود و من استفاده می شود به تجربه "نیم در" هر زمان که من به صحبت کرد یک عضو تیم. در حال حاضر من یکی از این گروه نیم دیگر. قدرت پایه است و به معنای واقعی کلمه جایگاه خالی است. و این سبب (و کمی disorientates) هر یک از ما.

افزایش کنترل شخصی و استقلال

البته دفاتر طراحی و مبله به صورت متوسط کارگر. اما زمانی که کار از خانه شما می توانید سازماندهی میز کار خود را, کامپیوتر, تلفن, خود, موسیقی پس زمینه خود را از حرارت نور را می شکند و موقعیت خود را حتی برنامه خود را تمام راه خود را. اگر شما به طور متوسط از نوع فرد و سپس این نمی توان تفاوت زیادی به شما, اما اگر شما دمدمی نیاز دارد و سپس این خبر فوق العاده است. من کمر درد مزمن بیماری و نیاز به دراز کشیدن غالبا به درد است. من هم فوق العاده سرد است اما در حال حاضر من می توانید تنظیم خود من کاری دما و گرم کافی است. عدم رفت و آمد یعنی من باید بیشتر انرژی است. این آزادی برای مدیریت سرعت خود را و محیط زیست است اثبات می شود بینهایت, خبر خوب برای کسانی که شرایط بهداشتی مزمن. این توانایی به فرد خود را در زندگی کاری کردم به خوبی برای تنوع و شمول است.

Prioritisation در رفاه و پشتیبانی

این فاصله فیزیکی بدان معنی است که ما نمی تواند نگه داشتن چشم در چگونه هر کس به راحتی به عنوان معمول است. بالقوه برای جداسازی و مردم گیر شدن مبارزه به این معنی است که ما به عنوان یک جامعه در حال حاضر اولویت بندی ایمنی مردم ما در یک سطح بالاتر است. تلاش اضافی است که ساخته شده برای انجام این کار در حال حاضر از طریق تلفن و جلسات آنلاین. ما در حال دادن به مردم و ارائه پشتیبانی بیشتر صریحتر و به عمد از قبل است و این کمک به مردم احساس راحتی در کار جدید خود را به وضعیت و احساس به طور کامل گنجانده شده است.

این ساختار جدید از خانه کارگر محروم ما را از راه به دسته بندی و برچسب به دیگران. این عوامل شتاب تغییرات فرهنگی و حمایت از یک دستور کار ترویج متنوع و فراگیر سازمان"

افزایش تمرکز در

جلسات آنلاین شدید هستند. آنها تقاضا خاصی تمرکز و توجه از شرکت کنندگان است. وجود دارد کمتر احتمال دارد به "کرک" در تعاملات timekeeping تنگ تر است. هر کس می شود با گفتگو به دست. این به این معنی هست که کمتر سیاسی آژيتاسيون هیچ موقعیت استراتژیک در اطراف میز یا ایستاده بلند. شما بیشتر بدیهی است که تنها وجود دارد برای مقابله با این موضوع در دست است. تجربه من این است که وجود دارد کمتر از زمان داده شده به حل و فصل در رابطه دوستانه-ساختمان کمتر برگزاری دادگاه و البته خیلی کمتری دارد زمان سفر برای پیدا کردن مردم و به معنای واقعی کلمه هیچ فرصت غیررسمی "باید آرام کلمه است." آن است که بیشتر سطح زمین بازی برای همه است.

حذف سنتی و فرهنگی مجریان

سال پیش از آن به این نام در یک فضای پارکینگ و ورود به مدیران' اتاق ناهار خوری. این روزها شده است تشکیلات دفتر موقعیت و اندازه و مشخصات و همچنین ارتفاع و سن و لباس و قد و قامت و دیگر ظریف تر نشانه ها و نمادها است. در حال حاضر ما همه سر عکس بر روی صفحه نمایش – دوباره در برابر زمین بازی. آن است که در حال حاضر در مورد accountabilities و صدای خود را در جلسات آنلاین ، تلفن تماس و ایمیل. روشن و هدفمند و توانمند سازی ارتباطات به طور طبیعی پس از آن مهم تر می شود به عنوان نماد وضعیت از نظر ناپدید می شوند.

در اصل "مردم و بشریت آورده شده است به مرکز کسب و کار اجازه می دهد مردم را به نشان می دهد تا با هیچ و یا کمتر ماسک" (ایزابل Punjol D&I مشاور). این ساختار جدید از خانه کارگر محروم ما را از راه به دسته بندی و برچسب به دیگران. این عوامل شتاب تغییرات فرهنگی و حمایت از یک دستور کار ترویج متنوع و فراگیر سازمان است. بنابراین سرپرستان تر شده اند نامرئی در حالی که موانع سنتی را از بین می رود. هر دو شیفت در حال تأثیر ورود قابل توجه و مخالف راه.

اما جایی که ما در منابع انسانی این می خواهید بروید ؟ اجازه دهید ایستادن برای اکثریت homeworking به عنوان یک بلند مدت چشم انداز در کنار حقوق برای کسانی که با صفحه اصلی مبتنی بر مسئولیت است. اگر کار مجازی بهتر است برای ما به عنوان یک جامعه و محیط زیست, چرا تا کنون نه ؟

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن