انسانی و اجتماعی رفتار: چگونه بیماری های همه گیر را شکل داده اند آنها را

اقتصاد و تجارت, بهداشت و سلامت, سمت چپ: سفیر سنگاپور اولریش سانته و وزیر امور خارجه ویویان Balakrishnan در اف

توسط AKHSHIJNEWS در 26 خرداد 1399
اقتصاد و تجارت, بهداشت و سلامت,

سمت چپ: سفیر سنگاپور اولریش سانته و وزیر امور خارجه ویویان Balakrishnan در افتتاح رسمی اروپایی, آلمانی, مدرسه سنگاپور در سپتامبر 13, 2018. دکتر الوهیت می گوید او را ترک سنگاپور با قلب سنگین بلکه گنجینه ای از خاطرات خوب. عکس: اروپایی, آلمانی, مدرسه سنگاپور

سنگاپور Jun 15 سال 2020 - خروج ایران در سنگاپور, سفیر اولریش سانته در اخیر مقاله منتشر شده در Straits Times مشترک برخی از افکار خود را با خوانندگان از جمله تاثیر بر جامعه از COVID-19 بیماری همه گیر. در میان چیزهای دیگر او اشاره کرد که در آن کاشته شده است در ما چه در آلمانی نامیده می شود Lebensangst به معنای واقعی کلمه به معنی " ترس از زندگی است و در معنای وسیع تر از دست دادن اعتماد به انعطاف پذیری و سردی. او impassionedly استدلال کرد: "ما نیاز به دست آوردن مجدد اعتماد به هر یک از دیگر دوباره به گرمی و محبت و درمان نیست هر کس به عنوان پتانسیل رسولان از مرگ است. اجتماعی فاصله در خدمت هدف خود را, اما آن را نمی توان یک دستور برای همه زمان. آن را دارای قدرت رهبری اجتماعی تقسیم, شاید جدی ترین خطر در جوامع ما چهره این روزها". او حق است. هیچ چیز وجود دارد به جای لمس نور و یا یک نوازش ملایم را به انسان ها نزدیک به هم است. دست دادن و در آغوش گرفتند ابزار ابداع به عنوان پیشرفت بشریت به سمت متمدن انجام این عمل انجام شد نشان می دهد که کسانی که دست به انجام هیچ سلاح.

این مقاله خواسته به سه امتیاز با ارتباط به چگونه بیماری های همه گیر را به شکل انسانی و اجتماعی رفتار در پی خود. برای اولین بار است که این تمایل به فشار عشق و دوستی در سراسر سنین است. در یونان کلاسیک مورخ Thucydides ثبت یک حساب کاربری از یک طاعون که زده آتن در سراسر زمان جنگ پلوپونز. او اشاره کرد که حاصل می شکند در دوستی و مشاهده "افسردگی از ذهن" است که همراه آن است. برای بازدید از بیمار در آن زمان بود به دعوت مرگ بر خودتان به سفر اجازه می دهد تا زده به مردن تنها و بی کس. این واقعا قرار دادن خودتان و charybdis. فیلسوف ارسطو توصیف انسان بالاتر از همه به عنوان یک حیوان اجتماعی. یونانیان معتقد بودند که گردهمایی های اجتماعی تئاتر المپیک و مانند انرژی روح انسان برداشته و ذهن و عقل امکان پیگیری آرمان بالاتر.

نزدیک به زمان ما در طول آسیایی, آنفلوانزا از 1957-58 این بیماری همه گیر از شرق دور از طریق جنوب شرق آسیا به جنوب آسیا قاره. اما در چند هفته به شدت از این ویروس به تدریج کاهش یافته است. آورده است که در مورد یک تغییر سریع در رفتار بشر است. حامل جوانه دیده نمی شد به عنوان یک فرشته از مرگ اما یک قربانی برای مراقبت شود. دوستان و خانواده بسیج با هم. در این جزیره سنگاپور, جوامع مانند چینی مالزی و سرخپوستان دست برگزار می شود و ارائه کمک و یاری به یکدیگر است.

دومین نکته این است که گرايش به انگشت اشاره سرزنش در بیگانگان و یا خارجی. مرگ سیاه در اروپا در قرن چهاردهم است که نابود قاره جمعیت بود نسبت به مغول انبوهی از استپهای آسیای مرکزی بود که محاصره و حمله به شهرهای قرون وسطایی اروپا و خستگی ناپذیر. اپیدمی وبا در بریتانیا در قرن نوزدهم گفته شد که ناشى از کلکته در بنگال هند بریتانیا. در هنگام شیوع بیماری رخ داده است در ساحل شرقی امریکا بعد از آن در قرن آن را به ایرلندی جامعه از جزایر بریتانیا که تشکیل بی بضاعت بخش از جمعیت مهاجر سرزنش شد. جدید ترین مثال از این است که یک جریان که از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار بر تماس COVID-19 "ووهان ویروس" حتی ادعا که آن را ساخته دست انسان در آزمایشگاه به جای مربوط به 'zoonatic' حیوانات به انسان سرایت به وغصه چینی. در واقع این اتهام نه تنها تیز شکاف میان آمریکا و چین بطور قابل توجهی به میزان آوردن جهان و نزدیک به شروع یک جنگ سرد جدید و یا حتی تمام عیار جنگ.

یک نقطه سوم خواهد بود حاصل توانمندی دولت است. زیرا دیگر عناصر درون مدنی سیستم مانند جامعه مدنی و بخش خصوصی و غیر دولتی و موسسات ندارند, امکانات برای مقابله با تهدید نسبت یک بیماری همه گیر از زمان نوع مطرح دولت به طور پیش فرض به گام در. این است که اغلب با اجماع جامعه. از آنجا متحده نگرانی خود را با مردم خود این می تواند در هزینه globalist احساسات. پس زنجیره تامین می تواند تبدیل به آسیب دیده وجود دارد خواهد بود در نتیجه اولویت برای اعتماد به نفس. این امر militate در برابر مفهوم جهانی شدن و تجارت آزاد بر اساس اصل مزیت نسبی. جهانی بدن است که ایجاد شده به حمایت و تشویق تجارت آزاد را تحت تاثیر قرار. ما می بینیم یک نمونه از این در رشد ناکارآمدی امروز از سازمان تجارت جهانی منجر به استعفای مدیر کل آن. رشد ناسیونالیسم را اولویت بندی دولت منافع خود را به عنوان است که در ما مقاومت مواجه برابر سازمان بهداشت جهانی ادعا تعصب خود را برای چین است. به عنوان متحده به عنوان افراد خود منزوی و همه جانبه نهادها از جمله سازمان ملل متحد رنج می برند. فقدان جهانی نگهبان به عنوان سازمان ملل متحد می تواند تیز بین دولت مسائل و اختلافات. افزایش متکی به انزوا تضعیف همه جانبه نهادها و رشد ناسیونالیسم می تواند خوراک بین دولت درگیری به عنوان ما می بینیم در زمان spats بین آمریکا و چین و چین و هند است. اعداد همه گیر مرگ و میر ارد ترس از تعداد زیادی از مرگ و میر است که می تواند نتیجه از جنگ است که همیشه یک بازدارندگی برای اینتر -دولت جنگ است. یک نتیجه ترکیبی از همه این است که جنگ های ارائه شده به احتمال زیاد. به عنوان یک نتیجه حتی thresh-نگه دارید از یک جنگ هسته ای می تواند به کاهش.

پس چه اتفاقی می افتد به فرد که تمام این پدیده ها گشوده است. آن است که تعجب آور نیست, بنابراین, که در اکثر زمان های اخیر وجود دارد محسوس افزایش حس درماندگی است که یک فرد ممکن است احساس. از این رو وجود خواهد داشت که وجود دارد شاید یک تمایل به رفت و آمد مکرر به دنبال رضایت از شرایطی که در بهترین راه ممکن است. این توضیح می دهد که محبوبیت رو به رشد در سراسر جهان از این ایده ها اتمام حجت با فلسفه رواقیون یک فلسفه است که منشأ در یونان کلاسیک است. این تکامل در نقاط در زمانی که انسان شد, مقابله با موقعیت هایی که آنها احساس آنها را قادر به کنترل از جمله شیوع و جنگ. توجه داشته باشید که شباهت به خود ما در دوران کنونی. فلسفه رواقیون آموخت که eudaimonia یا شادی (در یونانی) را می توان با پذیرش این لحظه آن را به عنوان خود را ارائه. معروف رواقی معلم Epictetus یک بار نمایش داده می شود عالی آرامش دلیل با آرامش مشاهده : "اگر من به مردن حالا من باید بمیرم; اگر من به مرگ بعد , پس از آن من باید ناهار من برای ساعت ناهار آمده است و من باید تمایل به مرگ بعد!"

دکتر Iftekhar احمد چودری اصلی محقق در ISA دانشگاه ملی سنگاپور خارجه سابق مشاور و رئیس جمهور از کیهان بنیاد بنگلادش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن