قاچاق انسان برای ارگان های حذف: غیب نوع بهره برداری

جرم و جنایت و عدالت, حقوق بشر, وین Jul 9 سال 2020 - دو-روز آنلاین کارشناس جلسه به بحث در مورد تحولات اخیر و س

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399
جرم و جنایت و عدالت, حقوق بشر,

وین Jul 9 سال 2020 - دو-روز آنلاین کارشناس جلسه به بحث در مورد تحولات اخیر و سیاست شکاف در مبارزه با قاچاق انسان برای حذف ارگان ها به این نتیجه رسیدند عصر روز گذشته. این رویداد با همکاری سازمان توسط دفتر سازمان امنیت و همکاری نماینده ویژه برای مبارزه با قاچاق انسان (OSR/CTHB), دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل برای حقوق بشر (OHCHR) و co-اسپانسر شده از طرف سازمان بهداشت جهانی (WHO).

با وجود اینکه به صراحت ذکر شده در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و تعریف قاچاق انسان, قاچاق انسان برای برداشتن اعضای بدن باقی می ماند یکی از حداقل درک و خطاب اشکال قاچاق انسان در سطح جهان است. این رویداد با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات پرداختن به این چالش و بررسی راه های ممکن برای افزایش امنیت منطقه را پاسخ. جلسه گردهمایی حقوقی, عدالت کیفری, پزشکی و قربانی-حفاظت از کارشناسان بیش از 20 سازمان امنیت و همکاری شرکت متحده و شرکای تجاری برای همکاری و سازمان های بین المللی به بررسی این محدوده از قاچاق انسان برای حذف از ارگان های سازمان امنیت و همکاری در منطقه است. آنها همچنین در مورد تحولات اخیر بین المللی و ملی در چارچوب های حقوقی و نیازهای فعلی بیشتر برای افزایش آگاهی سیاست و ظرفیت سازی تلاش.

"یکی از چیزهایی که من زده است که چگونه فوق العاده به چالش کشیدن آن است که برای پاسخ دادن به قاچاق انسان است. و در عین حال من نیز خوش بینانه است زیرا ما شده اند به طور مشترک در حال توسعه برخی از ابزار ما باید مثل مالی و فن آوری تحقیقات," سازمان امنیت و همکاری نماینده ویژه و هماهنگ برای مبارزه با قاچاق انسان شجاع ریچی گفت.

بهره برداری بدون مرز

در حالی که تعدادی از شناسایی قربانیان این شکل قاچاق محدود باقی مانده سازمان ملل متحد دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم (UNODC) نشان می دهد که این بسیار سودآور شکل قاچاق انسان است که مرتکب جرائم سازمان یافته شبکه قادر به راه اندازی بیش از دوره های طولانی با تعداد زیاد قربانیان قبل از گرفتار شدن. بسیاری از شرکت کنندگان با اشاره به ناکافی بودن ابزار قانونی در حال حاضر در حال استفاده است و این مهم ضرورت افزایش همکاری بین دو کشور را عاملان پاسخگو باشد.

شرکت کنندگان تاکید کرد که با توجه نیاز به اختصاص داده شده به موقعیت با بيماران سفر به خارج از کشور برای دریافت یک پیوند یا از خارج از کشور با یک اهدا کننده. جرم اغلب فرامرزی عنصر که باعث می شود آن را بسیار سخت تر برای محققان و دادستان به ردیابی تمام قطعات از جرم و جنایت و ورزش صلاحیت این دادگاه ها بیش از موارد اغلب شامل کشورهای متعدد (قربانی از یک کشور واسطه از یکی دیگر از, استخدام در یک سوم برای عمل جراحی در یک چهارم احتمالا با یک دریافت کننده و در عین حال یک کشور دیگر به عنوان مثال). بدون همکاری قضایی بین المللی این جنایات حتی زمانی که تشخیص داده شده - به سختی خواهد بود با موفقیت تحت پیگرد قانونی قرار.

غیر قانونی ارگان تجارت جرم مربوط به جهانی معاملات مالی در هزینه های آسیب پذیر. نقش تحقیقات مالی در تشخیص و مقابله با جریان پول alimenting و پرداخت برای این خدمات غیر قانونی است و حیاتی اشاره کرد که توسط شرکت کنندگان.

قاچاق انسان برای برداشتن اعضای بدن گزارش شده است که یک سن خاص و جنسیتی جرم مؤثر بر مردان بالغ بیشتر است. فروش سلول ها و بافت ها از جمله ova مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه یک مورد خاص از موفق تحقیقات و پیگرد قانونی توسط یونانیان مقامات که در آن عاملان به عدالت به ارمغان آورد شامل پزشکان و وکلا ارائه شد به عنوان یک مطالعه موردی.

دیگر روشنگری عناصر پدید آمده در این جلسه. یک نقطه بسیار مهم در بحث بود و نقش مهمی که می تواند توسط پرسنل پزشکی در جلوگیری از این جنایات از اتفاق می افتد اما همچنین در گزارش مشکوک شرایط از جمله زمانی که ریشه ها/اهدا کننده ی عضو به پیوند شود مشخص نیست. برخی از شرکت کنندگان نشان داد که تعیین مسئولیت کیفری به کارگزاران و پرسنل پزشکی درگیر می تواند یک اقدام موثر برای جلوگیری از برخی از این شیوه ها و قرار دادن برخی از فشار بر قاچاقچیان که در حال حاضر اغلب غیر قابل تشخیص است.

شرکت کنندگان مطرح مشکلاتی در برقراری ارتباط با قربانیان این شکل از قاچاق. آنها را تشویق به فکر می کنم از راه هایی برای ایجاد CTHB پزشکان ظرفیت و پرسنل پزشکی برای بهبود شناسایی از جمله قربانیان است. بهتر شناسایی نیز می تواند منجر به افزایش کمک به بازماندگان که امروز بیشتر وجود ندارد. و به خصوص برای چنین ناشناخته و unaddressed شکل قاچاق و درگیر شدن با گوش دادن به بازماندگان بسیار مهم است به درک مکانیسم حاکم بر آن است.

سازمان امنیت و همکاری نماینده ویژه و هماهنگ کننده مبارزه با قاچاق انسان بسته بحث با گفتن این که "این نشست دو روزه در خدمت به عنوان یک مبنای بسیار عالی که بر اساس آن همکاری خواهد ساخت فعالیت های آینده در مورد این مسئله. ما برگ ریزان برخی از نور را در تا حد زیادی unaddressed موضوع و ما مشتاقانه منتظر به کار با طیف گسترده ای از شرکای ما در یک لیست از توصیه های بتنی".

آنچه که سازمان امنیت و همکاری اروپا?

با 57 شرکت کننده متحده در آمریکای شمالی و اروپا و آسیا و همکاری – سازمان امنیت و همکاری در اروپا – بزرگترین امنیت منطقه ای سازمان است. سازمان امنیت و همکاری برای ثبات صلح و دموکراسی برای بیش از یک میلیارد نفر از طریق سیاسی و گفت و گو در مورد ارزش های مشترک و کار عملی است که هدف آن ایجاد یک تفاوت پایدار.

سازمان امنیت و همکاری یک انجمن برای گفتگوهای سیاسی در طیف گسترده ای از مسائل امنیتی و یک پلت فرم برای اقدام مشترک به منظور بهبود فرد و جوامع زندگی می کند. این سازمان با استفاده از یک رویکرد جامع به امنیت است که شامل سیاسی-نظامی و اقتصادی و زیست محیطی و ابعاد انسانی. از طریق این رویکرد و با آن جامع عضویت سازمان امنیت و همکاری کمک می کند تا تفاوت پل و ایجاد اعتماد بین کشورها توسط شرکت عامل در درگیری های پیشگیری مدیریت بحران و پس از جنگ توانبخشی.

با آن موسسات کارشناس واحد شبکه از زمینه عملیات سازمان امنیت و همکاری در مسائل است که ما تاثیر امنیت جمعی از جمله سلاح های کنترل تروریسم, حکومت داری خوب, انرژی, امنیت, انسان, قاچاق دموکراسی و آزادی رسانه ها و اقلیت های ملی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن