صدها نفر از افزونگی در انتظار Pret A Manger

آلنا Veasey / Shutterstock.com ساندویچ های زنجیره ای Pret A Manger است که نزدیک به 30 شعبه و می تواند به قطع

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399

آلنا Veasey / Shutterstock.com

ساندویچ های زنجیره ای Pret A Manger است که نزدیک به 30 شعبه و می تواند به قطع حدود 1000 شغل پس از افت قابل ملاحظه در بلند را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

و همچنین کارکنان آن به استخدام در بیاورد و شاخه شغل نیز از دست آن در رسانه های دیگر که آن را در حال حاضر 410 اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. تیم پشتیبانی را نیز بازسازی می شود.

این شرکت حدود 13000 نفر در مجموع 8,000 که در بریتانیا هستند.

"آن روز غم انگیز برای تمام Pret, خانواده, و من ویران خواهد بود که ما از دست دادن بسیاری از کارکنان. اما ما باید این تغییرات وفق دهند به خرده فروشی های جدید محیط زیست" گفت: Pret اجرایی پنو Christou. "هدف ما در حال حاضر به ارمغان بیاورد Pret به مردم بیشتر از طریق کانال های مختلف و در راه های جدید را قادر می سازد ما را به رشد یک بار دیگر در میان مدت است."

Pret گفت: بهبود خود را از coronavirus بحران شده است بسیار آهسته تر از در انگلستان نسبت به سایر کشورهای آن عمل می کند. فروش حدود 74 درصد کمتر از زمان مشابه در سال گذشته.

آن را تبدیل به آخرین خیابان بالا کسب و کار به سیگنال است که آن را در مشکل به دلیل همه گیر و زیر یک موج از افزونگی اعلام کرد در سراسر ناهار خوری گاه به گاه و بخش خرده فروشی در هفته گذشته.

ناهار خوری گاه به گاه که دارای علامت های تجاری از جمله کافه روژ بلا ایتالیا و لاس Iguanas ساخته شده 1,900 کارکنان برکنار شده هنگامی که آن را به دولت هفته گذشته در حالی که هزاران نفر از زوائد آن به شمار می رود ساخته شده در سراسر TM Lewin هارودز پوسته فوقانی صاحب SSP گروه و خرده فروش مبلمان Harveys.

دیروز TUC و اتحادیه Usdaw, متحد, GMB و صدایی به نام دولت را به اقدام جسورانه برای نجات شغل با گسترش Coronavirus کار احتباس طرح فراتر از اکتبر و برای سرمایه گذاری در, سبز, پروژه های زیربنایی.

بیانیه مشترک منتشر شده پیش از این صدراعظم اطلاعیه در مورد اقتصادی دولت برنامه های بازیابی گفت: "بدون اقدام جسورانه از دولت هفته آینده ما با چشم انداز بسیار واقعی بیکاری توده در مقیاس دیده نمی شود پس از 1980s. پیام ما به صدراعظم ساده است و استارک – ما یک پنجره برای نجات صدها نفر از هزاران نفر از شغل.

"کار احتباس طرح – به نام اتحادیه های کارگری – نشان داده چه فعال دولت می تواند انجام دهد در طول بحران. آن را نجات شرکت ها و میلیون ها نفر را نجات داد از این دل صف. در حال حاضر زمان برای ساخت آن روح کوچک نیست و دور از چالش های پیش رو است."

منابع انسانی نقش در مهمان نوازی و اوقات فراغت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در مهمان نوازی و اوقات فراغت



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن