"من نمی توانم نفس بکشم!' استرالیا باید در آینه نگاه کنید به دیدن و میر خود ما در بازداشت

آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت, دموکراسی, عناوین, حقوق بشر, حقوق محیط زیست حقوق بشر برندان اسپوزیتو/AA

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399
آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت, دموکراسی, عناوین, حقوق بشر, حقوق محیط زیست

حقوق بشر

The only response to racism is resistance. This must take place not simply in passive solidarity with African Americans, but in our active support, protest and sacrifice for the lives of First Nations Australia

برندان اسپوزیتو/AAP

سیدنی استرالیا Jun 3 سال 2020 (IPS) - من نمی توانم نفس بکشم لطفا! اجازه دهید به من لطفا! من نمی توانم نفس بکشم! من نمی توانم نفس بکشم!

این کلمات هستند نه سخنان جورج فلوید یا اریک گارنر. آنها نیست ادا در خیابان مینیاپولیس یا نیویورک. اینها آخرین کلمات یک 26 ساله Dunghutti مردی که در یک زندان در جنوب شرقی سیدنی.

دیوید Dungay Jr کشته شد, وقتی که, زندان, افسران مهار او از جمله با دستبند و تحت فشار قرار دادند و او را به چهره را در بستر خود و در طبقه. یک افسر تحت فشار قرار دادند و یک زانوی خود را به عقب. در تمام طول Dungay جیغ بود که او نمی تواند نفس بکشد و می تواند صدای نفس نفس زدن برای هوا.

Dungay مرگ در زندان رخ داده در خلیج بلند زندان در طول 2015 فصل کریسمس. این اتفاق افتاد یک درایو کوتاه از نخبگان دانشگاه در کنار مرفه, دریا, حومه شهر.

اما وحشتناک مرگ را کمی به سوراخ این حباب سفید از امتیاز. رسانه ها به سختی چشم. سیاستمداران پدیدار نیست از تعطیلات خود را خلوت. هیچ یک از ماموران درگیر شدند منظم و یا به حساب نامیده می شود.

استرالیا در خانه شیشه ای

آن را راحت برای ما در استرالیا به پرتاب سنگ نژادپرستانه و خشونت پلیس در ایالات متحده است. آن را راحت است چرا که ما نمی بینیم خود ما خانه شیشه ای.

این آشکار است در نخست وزیر اسکات موریسون نظرات به 2GB در روز دوشنبه:

و بنابراین به عنوان ناراحت کننده و وحشتناک است, قتل هایی که صورت گرفت و تکان دهنده است ... من فقط به خودم فکر می کنم چگونه فوق العاده در کشور استرالیا است.

آن را "فوق العاده" از آنجا که ما نمی بینیم و وحشت وارد سیستم عدالت کیفری در سازمان ملل مردم است.

آن را "فوق العاده" از آنجا که ما تا کنون تماس های خود را از مرگ در دوران بازداشت "قتل" استفاده به جای حسن تعبیر از "تصادف" یا "علل طبیعی".

آن را "فوق العاده" از آنجا که ما باید طوری normalised عبور از اولین کشورهایی بود که مردم ما هرگز شوکه زمانی که آنها کشته شدند.

آن را "فوق العاده" از آنجا که ما دارای واژگان به دفاع از افسران پلیس مسئول نژادپرستانه و خشونت از جمله مردم انجام یک "کار بسیار دشوار است".

پاسخ رسمی به قتل Dungay گسترده امواج در استرالیا جامعه و جامعه حقوقی. خانواده خود را حفظ کند که قتل خود را, پسر و برادر و عمو بود که غیر مسلح بود و قتل است. هیچ اتهامات جنایی آورده شده است و پزشکی قانونی در نوامبر سال 2019 سرزنش Dungay را از قبل موجود شرایط بهداشتی. نظرات خود را به حداقل رسانده مسئولیت در بخشی از افسران:

آن است که بیشتر احتمال دارد که علت دیوید مرگ بود آریتمی قلبی. لازم به ذکر است که دیوید به حال تعدادی از بیماریهای همراه هر دو صورت حاد و مزمن که مستعد او را به خطر آریتمی قلبی ... این کارشناس شواهد نیز ایجاد شده است که مستعد خویشتن داری و هر نتیجه هیپوکسی شد عاملی هر چند که ممکن است به تعیین حد و یا اهمیت آن سهم.

اولین کشور مردم هستند و بیشترین زندانی در جهان

مرگ در زندان از کشورهای استرالیا مخفی نیست. به عنوان یک ملت ما انتخاب نمی کند به آنها نگاه کنید. در سال 1991 کمیسیون سلطنتی به بومی مرگ و میر در بازداشت مستند 99 مرگ و میر در بازداشت است.

از آن پس 432 بومی استرالیایی کشته شده در بازداشت به گفته نگهبان استرالیا مرگ و میر در داخل پروژه است.

اولین کشور مردم هستند و بیشترین زندانی در جهان بیش از نرخ آفریقایی مردم در ایالات متحده است. در سال 2019 برای هر 100000 نفر اول سازمان ملل بزرگسالان 2,481 در زندانها در مقایسه با 164 غیر بومی مردم است.

با وجود متشکل از 2 ٪ از جمعیت بزرگسال به طور کلی برای اولین بار سازمان ملل استرالیایی هستند و 28 درصد از جمعیت زندان. برای اولین بار سازمان ملل زنان نرخ 33 درصد و آنها در حال 21 بار بیشتر احتمال دارد به زندانی نسبت به غیر بومی زنان است. این محصول از نژادپرستی نظاممند است که همچنین منجر به نامتناسب مرگ و میر در بازداشت است.

در عین حال مرگ هستند و تنها نوک کوه یخ است. اتفاقات روزانه از خشونت پلیس علیه افراد بومی اغلب فیلم برداری و آپلود شده بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی حتی کمتر رسمی نظارت. گاه به گاه خوشنودی در مورد آسیب های وارده بر ملت و مردم بدان معنی است که ما نمی دانیم که میزان واقعی وقوع آن است.

روز سه شنبه یک NSW افسر پلیس قرار گرفت و در محدود وظایف پس از یک ویدیو و ظهور در رسانه های اجتماعی از او ظاهر می شود به پا زدن یک بومی است.

در اعتراض به مرگ در دوران بازداشت در حیاط خلوت ما

در پی فلوید مرگ Dungay برادرزاده پل سیلوا با اشاره به عدم پاسخ به مرز مرگ و میر در استرالیا:

ما نمی همان بزرگ پاسخ در استرالیا به عنوان آنها را در ایالات متحده آمریکا با سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, جنبش, اما ما تا به حال بسیاری از مردم بومی و غیر بومی مردم ایستاده با ما. ما می تواند ساخت که در آن ما نیاز بسیاری به ما بپیوندید. ما می توانیم با الهام از ایالات متحده و دوباره در خیابان ها در حیاط خلوت خود ما که در آن وجود دارد بسیار خشونت علیه مردم سیاه و سفید بیش از حد است که تنها راه برای رسیدن به عدالت است.

در حالی که کانون توجه بوده است درخشید در این تظاهرات در ایالات متحده بسیاری از مردم استرالیا خواهد بود غافل است که هر سال در سالگرد Dungay به قتل شده است وجود دارد یک اعتراض عمدتا در خلیج زندان است.

این هفته در شهرستانها در سراسر استرالیا تظاهرات برنامه ریزی شده در نام افراد بومی که درگذشت. تعداد کسانی که همگرا در خیابان یک تست تورنسل ملی تحمل نژادی و خشونت علیه افراد بومی در سیستم عدالت کیفری.

کجا نژادی و خشونت علیه افراد بومی پایان ؟

با وجود بیش از 500 برای اولین بار سازمان ملل مرگ در دوران بازداشت از سال 1980 شده است وجود دارد هرگز موفق قتل دادستان در دادگاه های جنایی. در واقع تنها تعداد انگشت شماری منجر به اتهامات گذاشته در قتل نفس و یا کمتر از قتل است.

یک افسر پلیس شده و متهم به قتل پس از تیراندازی به مرگ یک جوان 19 ساله Warlpiri مرد سال گذشته است. افسر در نظر دارد به اعتراف به گناه نیست.

ویکتوریا پزشکی قانونی این مارس نیز با اشاره به مرگ Yorta Yorta زن تانیا روز به دادستان برای تحقیقات بیشتر است.

بدون پاسخگویی و عدالت و جریان را برای خانواده ها و زنجیره های نژادی و خشونت را شکسته نمی شود.

خطر از ابراز خشم نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار و میر در بازداشت است که ما منحرف خود ما آژانس و مسئولیت. ما مبنای مشروعیت خشونت در آستان ما است که در کنترل ما است.

این اجازه می دهد تا ما را به راه رفتن و گذشته نژادپرستانه پلیس مداخلات در این فرض غلط است که مشکل این است که با اولین کشورهای فرد به جای پلیس و فرهنگ استرالیا.

تنها پاسخ به نژادپرستی مقاومت است. این را باید نه تنها در منفعل همبستگی با آمریکایی های آفریقایی تبار, اما در ما فعال حمایت از اعتراض و فداکاری برای زندگی اولین کشور استرالیا است.The Conversation

Thalia آنتونی استاد قانون دانشگاه تکنولوژی سیدنی

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن