ICO ارشاد در محل کار coronavirus تست منتشر شده

کارفرمایان باید 'حلال محترمانه و شفاف' در چگونه آنها را جمع آوری و پردازش داده ها از آزمون می گوید: ICO Shutte

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399

کارفرمایان باید 'حلال محترمانه و شفاف' در چگونه آنها را جمع آوری و پردازش داده ها از آزمون می گوید: ICO Shutterstock

دفتر کمیساریای اطلاعات را منتشر کرده راهنمایی در مورد چگونه کارفرمایان باید رسیدگی داده اگر آنها تصمیم به آزمون کارکنان برای Covid-19.

آن را به یاد سازمان که آنها هنوز هم نیاز به تطابق با کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) و قانون حفاظت از داده ها که به آنها نیاز به رسیدگی آن را "قانونی, با احترام و شفاف".

آنها می توانید نگه دارید لیستی از کارکنان که یا تا به حال علائم یا تست مثبت اما نیاز به اطمینان حاصل شود که پردازش این اطلاعات است "لازم و مربوطه را اعلام کرد هدف".

آنها همچنین باید مطمئن شوید که این لیست نیست در نتیجه ناعادلانه یا مضر درمان کارکنان – افراد وضعیت بهداشت و درمان را در طول زمان تغییر و اطلاعات می تواند تبدیل به نادرست به ICO توصیه می کند.

اگر آنها به اشتراک گذاری اطلاعات با گسترده تر نیروی کار آنها باید به جلوگیری از نامگذاری افراد که در آن ممکن است و نه ارائه اطلاعات بیشتر از لازم است.

از آنجا که آزمون داده های حساس, اطلاعات پزشکی, آن است که طبقه بندی به عنوان "ویژه دسته بندی داده ها" که به موضوع دقیق تر الزامات حفاظت. این شامل تولید و حفاظت از داده ها ارزیابی اثرات (DPIA) و حفظ سوابق دقیق از چه داده ها طبقه بندی و مستند شده است.

این DPIA باید مجموعه ای از:

  • فعالیت پیشنهاد شده;
  • حفاظت از داده ها خطرات;
  • آیا فعالیت های لازم و متناسب;
  • چگونه خطر خواهد شد و کاهش و
  • آیا خطر کاهش موثر بوده است.

سازمان نیز باید با یک تعداد از شرایط اگر آنها مایل به فرآیند تست داده ها – این شامل رضایت صریح و روشن از افراد نگران و دلایل پردازش مانند بهداشت عمومی و یا برای اشتغال حمایت می کند. اساسا "تا زمانی که وجود دارد این است که دلیل خوبی برای انجام این کار" با توجه به ICO.

کارفرمایان نشان می دهد که پردازش داده ها از آزمون سازگار است و با استفاده از ICO را پاسخگویی اصل یک چک لیست است که آنها را قادر می سازد برای دیدن اگر آنها سازگار با GDPR و حفاظت از داده ها قانون است.

این ICO هشدار کارفرمایان در برابر جمع آوری داده های بیش از حد یادآوری آنها آن را "بسیار مهم است که تنها به جمع آوری و حفظ حداقل مقدار از اطلاعات شما نیاز به انجام هدف خود را".

که در آن کارکنان باید مرتب آزمایش برای خود کارفرمایان باید "به دلیل توجه به امنیت اطلاعات که" اگر کارگران اعلام نتایج. اگر کارفرمایان با توجه به اقدامات اضافی مانند دما چک و یا دوربین های حرارتی در سایت آنها باید به "خاص فکر به هدف و زمینه استفاده از آن" و یک مورد برای جمع آوری داده ها چنین می گوید: ICO.

شفافیت بسیار مهم است در مورد هر گونه اطلاعات مربوط به آزمایش ICO توصیه می کند. کارفرمایان می تواند در نظر راه اندازی امن پورتال و یا سلف سرویس سیستم به کارکنان می توانید مدیریت و به روز رسانی اطلاعات شخصی خود را که در آن مناسب است.

دفتر اضافه می کند که آن را ادامه خواهد داد به یک "قوی نظارتی رویکرد" در برابر هر سازمان نقض قوانین حفاظت از داده را به استفاده از بحران اما اذعان دارد که کارفرمایان کشیده منابع در لحظه ای می تواند تاثیر خود را در سطح انطباق است.

برای مثال برخی از سازمانها ممکن است یک افزایش در دسترسی به موضوع درخواست از کارکنان علاقه مند به می دانم که چگونه داده های خود را استفاده شده است اما در تلاش برای پاسخ با توجه به اولویت های فوری. این ICO می گوید که می خواهد این را به حساب قبل از گرفتن رسمی اجرای عمل است.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن