مستقل پیروزی اکثریت ASUC اجرایی کرسی برای اولین بار در 5 سال

مستقل از نامزدها موفق به کسب اکثریت ASUC اجرایی کرسی در سال 2020 ASUC انتخابات برای اولین بار در پنج سال به عن

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399

مستقل از نامزدها موفق به کسب اکثریت ASUC اجرایی کرسی در سال 2020 ASUC انتخابات برای اولین بار در پنج سال به عنوان اعلام کرد در روز جمعه جدول بندی مراسم است.

سال آینده دفاتر اجرایی خواهد شد پر از نامزد مستقل ویکتوریا ورا به عنوان رئیس جمهور; زمان ASUC سناتور ملوین Tangonan که زد با اقدام به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور; زمان ASUC سناتور نیکول Anyanwu که در اصل زد با بازسازی ائتلاف است اما پس از disaffiliated به عنوان معاونت فرهنگی معاون رئیس جمهور; زمان ASUC سناتور درک Imai که همچنین یک عضو سابق بازسازی ائتلاف به عنوان امور خارجی معاون رئیس جمهور و نامزد مستقل جویس Huchin به عنوان مدافع دانشجویی.

"من فکر می کنم بسیاری از دانش آموزان بودند واقعا دلسرد چگونه ASUC در جریان است. مهم نیست که چه نتیجه بود" ورا گفت. "من واقعا خوشحالم که مردم پشت من پیام است."

ساعت قبل از انتخابات فعلی ASUC سناتور Haazim امیرعلی که در حال اجرا بود با اقدام به پایان رسید به او پیشنهاد ریاست جمهوری در میان اتهامات. Amirali شد در نظر گرفته شده توسط بسیاری به حزب سوسیالیست در مسابقه قبل از او به پایان رسید مبارزات انتخاباتی خود.

در این سال انتخابات به ارمغان آورد یک آرایش جدید اجرایی نامزدها در مقایسه با دو سال گذشته که در طی آن دانشجو اقدام تحت سلطه 75 درصد از دفاتر. با امیرعلی رها کردن و ترک Tangonan تنها دانشجو اقدام نامزد در حال اجرا حزب تنها یک اجرایی صندلی برای 2020-21 سال تحصیلی.

Anyanwu و Imai نیز تغییر مبارزات انتخاباتی خود را چند ساعت قبل از رای گیری باز disaffiliating از بازسازی ائتلاف میان اتهامات آزار و اذیت جنسی علیه رهبری حزب و تغییر علامت تجاری به عنوان مستقل.

Amirali هنوز هم به نظر می رسد در انتخابات با توجه به اواخر زمان بندی خود را اعلام و دست آورد 2,510 رای. با توجه به زمان بندی خود را disaffiliation, Anyanwu و Imai هنوز ذکر شده در انتخابات تحت بازسازی ائتلاف.

"برای عدم بهتر کلمات من فکر می کنم ما قطعا در یک محوری لحظه با ASUC و بر اساس آنچه که ما دیده ایم با انتخاب افسران به تنهایی از نظر مدیران. ... من حتی نمی دانم چه می گویند در مورد این" Imai گفت. "وجود چنین پتانسیل زیادی برای تغییر و من هیجان زده برای دیدن آنچه که ما می توانید انجام این سال است."

دفاع از اقدام مثبت در پارتی/مبارزه برای حقوق مهاجران و برابری و یا DAAP/آتش نامزد استفانی گوتیرز بود outvoted توسط ورا با حاشیه 2,881 رای. این بود گوتیرز سوم زمان در حال اجرا برای موقعیت ناموفق.

گوتیرز در مقام سوم قرار گرفت, بنابراین او آرا مجددا اخذ به او رای دهندگان دوم-انتخاب داوطلبان است.

"DAAP/آتش سوزی می خواهم برای تشکر از همه حامیان ما که رای و مبارزه با ما در طول این ASUC 2020 انتخابات" DAAP/آتش سوزی گفت: در آزادی مطبوعات. "ما درک می کنیم که آرا نمایندگی ولی کسری از محبوبیت و پشتیبانی از پلت فرم ما و جنبش در محوطه دانشگاه که ما را نمایندگی کند."

برای EVP Tangonan برنده در برابر DAAP/آتش نامزد اشلی Carrillo توسط یک حاشیه 864 رای.

این EAVP مسابقه بود شلوغ تر از هر دو رئیس جمهور و EVP نژاد در این سال یک تضاد از سال گذشته هنگامی که زمان EAVP Varsha Sarveshwar زد مخالف است. در نهایت اما Imai شد رای دهندگان انتخاب بیش از DAAP/آتش نامزد آبل دی لا کروز و حزب مردم نامزد Augusto گونزالس سپردن یک برنده 2,338 رای.

برای AAVP, Anyanwu برنده در برابر DAAP/آتش Reilani Gervacio توسط 1,400 رای.

"من احساس می کنم واقعا بزرگ, این یک پیروزی برای جوامع به حاشیه رانده شده," Anyanwu گفت. "به 100% شفاف من ارسال یک پیام تبلیغاتی از آنجا که من فکر کردم اگر مردم اعتقاد من و دیدگاه من آنها را برای رای دادن به من. بنابراین این واقعیت است که من انجام تمام کارهایی که و مردم هنوز رای دادند و این نشان می دهد این تلاش های مردمی."

جویس Huchin که رئیس ستاد برای زمان دانشجویی مدافع نوا Bearson شد Bearson جانشین با 2,034 آرا در مقایسه با DAAP/آتش نامزد و پردیس دانشجوی سال اول ایزابل پنمن را 1,393 رای.

بدون یک صندلی DAAP/آتش کل از دست دادن برگ Tangonan به عنوان تنها حزبی عضو اجرایی است. Tangonan گفت که او با توجه به اتخاذ وضعیت مستقل نیز هست.

"ما خوب است, اما آن را نیز یک فرایند یادگیری برای همه ما چون میخواستیم قطعا حرکت رو به جلو با ما نامزدی بدون وابسته به حزب دیگر. فقط برای صحبت کردن خودم به این دائمی نیست هنوز" Tangonan گفت. "به طور کلی کار بزرگ برای همه, من می خواهم تبریک به همه خود را برنده شوید. فقط واقعا افتخار از کار سخت و فداکاری به خصوص به انجام همه چیز آنلاین است."

کارکنان نویسندگان مایا Akkaraju سباستین Cahill, Audry Jeong, نینا Narahari اریک راجرز و آنجلینا وانگ کمک به این گزارش.

کیت Finman است, اخبار دانشگاه ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن