آن را به معنای شکستن زمین سال برای برابری جنسیتی اما COVID-19 گسترده تر نابرابری

توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جنس, خشونت جنسیتی, جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی فقر & SDGs منط

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399
توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جنس, خشونت جنسیتی, جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva ملل متحد زنان و اقتصاد سلامت زنان

جنسیت

Jennifer Maldonado (I), her little sister and Carmen Carbajal, at the entrance to her home in San Salvador. They hung a white flag as a sign that they had run out of food during the quarantine adopted by the government since March 21 to contain the COVID-19 infections, as did many families in El Salvador and neighbouring Guatemala. This year marks the 25th anniversary of the Beijing Declaration and Platform for Action. It was supposed to have been a ground-breaking year for gender equality, but the coronavirus pandemic has instead widened inequalities for girls and women across every sphere. Credit: Edgardo Ayala / IPS

جنیفر ملدونادو (من) او خواهر کوچک و کارمن کربجل در ورود به خانه او در سان سالوادور. آنها آویزان یک پرچم سفید به عنوان یک نشانه آن است که آنها در حال اجرا از مواد غذایی در قرنطینه اتخاذ شده توسط دولت از مارس 21 شامل COVID-19 عفونت به عنوان انجام بسیاری از خانواده ها در السالوادور و گواتمالا همسایه. علائم این سال سالگرد 25 اعلامیه پکن و پلت فرم برای عمل است. قرار بود آن را به یک زمین شکستن در سال برای برابری جنسیتی, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس تا به جای افزایش نابرابری برای زنان و دختران در سراسر هر حوزه. اعتبار: Edgardo آیالا / IPS

سیدنی استرالیا, Jul 24 2020 (IPS) - شانزده ساله Suhana خان تا به حال فقط از اتمام کلاس 10 امتحانات در ماه مارس زمانی که هند اعمال شده در سراسر کشور COVID-19 مستند. از آن پس او صرف شده است او صبح و شب انجام کارهای خانگی از پخت و پز و تمیز کردن به دلربا نوشیدن آب از لوله هست.

"من واقعا از دست رفته مدرسه. نزدیک به نیمی از سال رفته است و ما هیچ کتاب و هیچ معلمان برای تدریس. ما نمی دانیم که اگر و زمانی که ما قادر خواهد بود برای از سرگیری مطالعات ما" خان که از Kesharpur روستا در هند غربی ایالت راجستان گفت: IPS.

ناامیدی در صدای او قابل لمس است. در حالی که معلمان در دولت های محلی در مدرسه قرار است به انجام کلاس های آنلاین بسیاری از 350 خانوار در این روستا تنها یک تلفن همراه با اتصال به اینترنت که نر اعضای خانواده را به کار می کنند.

تعطیلی مدارس و قرار دادن دختران جوان در خطر ازدواج زودهنگام حاملگی ناخواسته و female genital mutilation (FGM). یک اخیر تجزیه و تحلیل نشان داده است که اگر این مستند همچنان برای شش ماه اختلال در برنامه های پیشگیرانه ممکن است در نتیجه اضافی 13 میلیون کودک ازدواج هفت میلیون حاملگی ناخواسته و دو میلیون نفر از ختنه شدن در حال حاضر و تا سال 2030.

Suhana خان (راست) بوده و قادر به تکمیل تحصیلات خود را پس از مدارس در هند بسته در سراسر کشور مستند. در حال حاضر او با این نسخهها کار به عنوان یک معلم داوطلب برای کودکان. حسن نیت ارائه میدهد: بوده Shiksha برای Samiti

خان شده است خوش شانس برای پیدا کردن کار به عنوان یک معلم داوطلب با جامعه محلی بر اساس غیر دولتی سازمان بوده Shiksha برای samiti. او می آموزد 11 کودکان از خانواده گسترده خود را برای دو ساعت در روز در خانه خود را.

"ای کاش می شد کسی به من یاد می دهد بیش از حد. من از جان گذشته برای ادامه آموزش و پرورش و تبدیل شدن به یک افسر پلیس بنابراین من قادر به محافظت از خودم و دیگر دختران و زنان است. ما نمی توانیم قدم از خانه های ما پس از غروب آفتاب. هر روز ما از دختران مورد آزار قرار گرفته," او گفت: IPS.

علائم این سال 25امین سالگرد اعلامیه پکن و پلت فرم های اکشنترین مترقی طرح تا کنون برای پیشبرد حقوق زنان و برابری جنسیتی است. قرار بود آن را به یک زمین شکستن در سال برای برابری جنسیتی, اما رمان coronavirus همه گیر است به جای افزایش نابرابری برای زنان و دختران در سراسر هر حوزه از آموزش و پرورش و بهداشت و درمان به اشتغال و امنیت است. آن افزایش یافته است و زنان بدون مزد حجم کار و تشدید خطر خشونت خانگی.

Gabriela Cercós, 24, از بروری یک شهرستان در برزیل است, São Paulo, دولت, گفت, IPS, "زنانی که کار از خانه هستند سبب با کارهای خانه, صفحه اصلی تحصیل و به دنبال پس از کودکان خود را. در انزوا و خشونت رشد کرده است. من دوست نزدیک شد, حمله, اما او نمی گزارش این حادثه از آنجا که او یک کودک است و او نمی تواند استطاعت به یک مادر تنها."

به عنوان COVID-19 موارد مارپیچ مستندات در حال گسترش بیشتر منزوی زندگی زنان با سوء استفاده و کنترل و خشونت شرکای. سازمان های جامعه مدنی هستند گزارش تشدید در تماس برای کمک به خشونت خانگی کمک و پناهگاه در سراسر جهان است. اما برای هر تماس برای کمک وجود دارد چندین نفر دیگر که قادر به دنبال پشتیبانی می کند.

در سطح جهانی و 243 میلیون نفر از دختران و زنان (سن 15-49 سال) قرار گرفته اند به جنسی و یا فیزیکی خشونت توسط شریک صمیمی در 12 ماه گذشته. در عین حال نزدیک به 50 کشور هیچ قوانین است که به طور خاص حمایت از زنان از جمله خشونت است. جهانی هزینه های عمومی و خصوصی و اجتماعی خشونت علیه زنان و دختران است که تخمین زده می شود در حدود دو درصد از جهانی تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) و یا 1.5 تریلیون دلار. به عنوان امنیت و سلامت و پول افزایش نگرانی و استرس است مرکب تنگ و محدود شرایط زندگی این شماره ها افزایش می یابد با توجه به سازمان ملل متحد زنان.

"قبل از COVID-19 ما در حال حاضر می دانستند که هر کشوری در جهان که نیاز به سرعت پیشرفت برای رسیدن به برابری جنسیتی 2030. و ما همچنین می دانیم که بیماری شیوع بر زنان و مردان متفاوت و تشدید نابرابری های جنسیتی. به همین دلیل برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار (SDGs) و یک پاسخ قوی و بازیابی به COVID-19 ما باید درخواست جنس لنز به منظور رسیدگی به نیازهای منحصر به فرد از دختران و زنان و اهرم تخصص منحصر به فرد. بدون این جنس لنز ما نمی توانیم واقعا " ساخت بهتر,'" سوزان Papp, زنان ارائه's managing مدیر سیاست و وکالت گفت: IPS.

زنان تحویل یک سازمان بین المللی طرفدار در سراسر جهان برای برابری جنسیتی و سلامت و حقوق زنان و دختران است تأمین تحویل برای مبارزات انتخاباتی مبتنی بر شواهد در کمپین حمایتی که برای بهتر سیاست های برنامه نویسی و سرمایه گذاری های مالی در دختران و زنان است.

ضروری مادری بهداشت و درمان و برنامه ریزی خانواده, نیازهای زنان و دختران نیز منفی نهفته تخصیص مجدد منابع به مهار بیماری همه گیر.

"تاثیر COVID-19 سراسر آفریقا در زنان و دختران و جوانان به طور خاص بسیار زیاد شده است. همه گیر بسته بیش از 1,400 خدمات تحویل در سراسر نقاط IPPF را کشورهای عضو از جمله نزدیک به 450 درمانگاه های سیار که در حال حیاتی برای رسیدن به جمعیت روستایی و دیگر تنظیمات به طوری که اغلب فقیر و محروم," مجله اینترنتی دخت ایران's (IPPF) آفریقا مدیر منطقه ای ماری-Evelyne Pétrus-بری گفت: IPS. IPPF یکی از 400 سازمان و متنوع همکاران که به پیوست ارائه برای مبارزه خوب با ارتکاب به تحویل برای دختران و زنان است.

"بیست از ما آفریقایی عضو انجمن گزارش کمبود بهداشت جنسی و باروری کالا در عرض چند هفته از COVID-19 ظاهر می شود. ما در حال حاضر شاهد تاثیر بر توانایی ما برای ارائه خدمات با وجود بهترین تلاش های اعضای ما برای انطباق با شیوه های جدید کار می کند.

"تعداد خدمات ارائه شده به مشتریان در بنین در بین ماه های مارس و آوریل کاهش بیش از 50 درصد در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته. در اوگاندا سقوط 47 درصد است. این ویرانگر ارقام و تاثیر آن بر زنان و دختران و جوانان خواهد بود و تاثیر بسیار منفی در توسعه معیشت و حقوق بشر از زنان و دختران و جوانان" Pétrus-بری اضافه شده است.

زنان مراقبان اولیه پرورش خانواده خود و آنها نیز در خدمت به عنوان خط مقدم پاسخ در سلامت و خدمات بخش. در سطح جهان را زنان تشکیل می دهند 70 درصد از سلامت نیروی کار – پرستاران و ماماها و کارکنان بهداشت جامعه. آنها همچنین شامل اکثریت کارکنان در مرکز بهداشت خدمات مانند تمیز کردن و غذا.

همه گیر مرکب است اقتصادی از زنان و دختران که به طور کلی کسب, کمتر, کار در نا امنی رسمی مشاغل و کمی پس انداز. بسیاری از زنان کار در بازار یا خیابان سکه ای بسته در فضاهای عمومی و تعاملات اجتماعی است که در حال حاضر شده است محدود به جلوگیری از گسترش coronavirus. تقریبا 510 میلیون یا 40 درصد از زنان شاغل در سطح جهانی کار در چهار بخش اقتصادی – مسکن و مواد غذایی و تولید و فروش – بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

Cercós که مشغول به کار در مهمان نوازی در یکی از هتل های بین المللی زنجیره درآمد ماهانه درآمد BRL 2200 ($ 412) قبل از همه گیر در حال حاضر در بیمه بیکاری. او فقط دریافت چهار قسط از BRL 1700 ($ 319) هر.

"این بسیار دشوار است برای گرفتن یک کار در حال حاضر. من شده اند با حملات اضطراب. من می ترسم به ترک خانه و من در تلاش برای نزول به افسردگی است. چند روز سخت تر از دیگران و اخبار کمک نمی کند" او گفت:.

در این سال برخی از 49 میلیون اضافی از مردم ممکن است سقوط به فقر شدید به دلیل COVID-19 بحران است. در ماه ژوئن در راه اندازی از سیاست کوتاه در امنیت غذایی سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' هشدار داد که تعدادی از افرادی که بشدت مواد غذایی و یا تغذیه نا امن خواهد شد به سرعت در حال گسترش است. او که اصرار دولت برای قرار دادن برابری جنسیتی در مرکز از تلاش هایشان.

گردا Verburg, پوسته پوسته شدن تغذیه (خورشید) حرکت هماهنگ و U. N. دستیار دبیر کل اشاره کرد که برابری جنسیتی (SDG 5) تغذیه خوب و گرسنگی صفر (SDG 2) ذاتا. خورشید نیز یک شریک سازمان برای ارائه به صورت خوب, کمپین اولویت بندی اقدام و سرمایه گذاری برای دختران و زنان است.

"قبل از COVID-19 pandemic پرورش داده سر آن توافق به تاخیر انداختن در این مناطق در کنار نیاز اقدام آب و هوا. اگر چه اثرات coronavirus در زنان و دختران' تغذیه و امنیت غذایی هستند و در عین حال دیده می شود بدون شک وجود دارد که از دست دادن معیشت و سیستم غذایی اختلالات – disproportionally بر زنان و آینده از دیدگاه زنان جوان – را فشار کشورهای حتی بیشتر از رسیدن به اهداف توسعه پایدار (SDGs) و حصول اطمینان بیشتر در برابر جهان از گرسنگی و سوء تغذیه در تمام اشکال آن" Verburg گفت: IPS.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن