مشاغل ترس به عنوان Halfords قصد دارد نزدیک به 60 فروشگاه

Barry Barnes / Shutterstock.com دوچرخه سواری و قطعات خودرو خرده فروش Halfords انتظار دارد که نزدیک به 60 فروشگ

توسط AKHSHIJNEWS در 24 تیر 1399

Barry Barnes / Shutterstock.com

دوچرخه سواری و قطعات خودرو خرده فروش Halfords انتظار دارد که نزدیک به 60 فروشگاه و پارکینگ توسط مارس سال 2021 قرار دادن صدها شغل در معرض خطر است.

این شرکت که باقی مانده نیمه باز در طول مستند آن را به عنوان طبقه بندی شده به عنوان یک ضروری خرده فروش در حال حاضر به طور دائم خود را بسته 22 چرخه جمهوری فروشگاه ها و پنج Halfords فروشگاه ها و گاراژ.

حدود 75 از آن 472 فروشگاه های باقی مانده اما برخی از آنها در حال انتظار برای بازگشایی طی هفته های آینده و نه لزوما رفتن به آنهایی که تحت تاثیر این اطلاعیه این شرکت اعلام کرد. این 843 سایت در کل باقی مانده که در حال گاراژ.

آن است که چگونه بسیاری از مشاغل هستند به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار توسط این فروشگاه تعطیل اما نشان داد که این امر تلاش برای پیدا کردن جایگزین موقعیت در فروشگاه های دیگر برای کسانی که آواره این تصمیم است.

در یک بیانیه Halfords که حدود 10 ، 000 نفر گفت: "Covid-19 مادی تغییر خرده فروشی چشم انداز برای ماه های آینده و تحت الشعاع قرار Brexit به عنوان در حال ظهور در خطر است."

در اوایل این ماه هشدار داد که می تواند از دست دادن £10m سال جاری اگر کاهش فروش 9.5 درصد. این است که با وجود 57 درصد افزایش در دوچرخه سواری مربوط به فروش در این مستند وجود آن اعتراف کرد این موفق به جبران کاهش در تقاضا برای سرویس دهی MOTs و قطعات یدکی به عنوان بسیاری از مردم باقی مانده در خانه.

در هفته گذشته فروشندگان خیابان بالا از جمله چکمه و جان لوئیس و رستوران های زنجیره ای برگر کینگ اعلام کرد که هزاران نفر از مشاغل در معرض خطر بودند به دلیل تاثیر Covid-19 بوده است. این به دنبال مشابه اطلاعیه ها توسط Pret A Manger, Harrods و TM Lewin در اوایل این ماه.

تجارت خرده فروشی اتحادیه Usdaw گفت: صنعت خرده فروشی به شدت نیاز به یک طرح بازیابی. دبیر برنج Japanese گفت: "دولت در پاسخ به کاهش تاثیر coronavirus اضطراری در صنعت خرده فروشی در قالب کمک های مالی کسب و کار کوچک, کسب و کار, نرخ امداد و مالیات بر ارزش افزوده تعویق کمک کرده است تا نگاهی به برخی از فشار خاموش. این اقدامات موقت را نه حفظ صنعت ،

"آنچه در بخش خرده فروشی نیاز دارد در حال حاضر یک رویکرد سه جانبه از دولت و اتحادیه های کارگری و کارفرمایان به منظور توسعه یک مقدار لازم خرده فروشی طرح بازیابی. ما زمانی به نام برای یک استراتژی صنعتی به صورت خرده فروشی به کمک یک بخش که در حال حاضر مبارزه قبل از coronavirus اضطراری است. در حال حاضر وضعیت بسیار بدتر است.

"دولت یک انتخاب روشن است. آیا آنها می خواهند برای دیدن خیابان بالا رفتن به دیوار و یا انجام آنها می خواهند برای کمک به آن را ذخیره کنید ؟ خرده فروشی یک ویژگی مهم از شهرهای ما و شهرهای آن استخدام سه میلیون نفر است و ما نیاز به یک بسته محرک اقتصادی به صرفه جویی در این صنعت است."

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب