اردن Lafond خانواده ادامه می دهد تماس به صورت مستقل غیر نظامی نظارت در شنبه رالی

محتوای مقالهCharmaine Dreaver نگه داشته و یک چشم مراقب باشید در نوه خود را به پسرش اردن Lafond را از تریبون شه

توسط AKHSHIJNEWS در 1 تیر 1399

محتوای مقاله

Charmaine Dreaver نگه داشته و یک چشم مراقب باشید در نوه خود را به پسرش اردن Lafond را از تریبون شهرستان در سالن مربع شنبه با پوشیدن یک تی شرت که گفت: "عدالت برای پدر."

Dreaver گردش شده است یک درخواست به تماس در ساسکاچوان دولت برای پایان دادن به این عمل و داشتن پلیس بررسی دیگر افسران پلیس افسر-درگیر حوادث که در آن کسی است که به طور جدی زخمی و یا می میرد مانند حادثه مربوط به پسر او در اکتبر. 23, 2016.

او راننده سرشونو تکون دادن در سکوت در کنار اردن مادر بزرگ, فضل Lafond که پزشکی نام پیاده روی با خرس پزشکی به عنوان او به نام مردم جمع شده بودند به حمایت از خانواده در دادخواست.

"آنها دوستان بررسی دوستان است. ما هر گونه عدالت ؟ ما نمی کنید (هر) عدالت" فضل Lafond گفت. او همچنین می خواهد به استخدام آمدن به ساسکاچوان پلیس کالج به نمایش برای تعصب و نفرت است.

SASKATOON,SK-- JUNE 20/2020-0622 news lafond- Charmaine Dreaver, the mother of Jordan Lafond who died in 2016 following a police pursuit, speaks during a rally calling on the province to institute reforms to police oversight and create a civilian-led body that will investigate allegations made against police at City Hall in Saskatoon, SK on Saturday, June 20, 2020.(Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
Charmaine Dreaver تصویر در تریبون در شنبه, ژوئن 20, 2020. لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix
SASKATOON,SK-- JUNE 20/2020-0622 news lafond- Charmaine Dreaver, left, the mother of Jordan Lafond who died in 2016 following a police pursuit, and Jason Roy speak during a rally calling on the province to institute reforms to police oversight and create a civilian-led body that will investigate allegations made against police at City Hall in Saskatoon, SK on Saturday, June 20, 2020.(Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
Charmaine Dreaver چپ از اردن Lafond که فوت در سال 2016 پس از یک تعقیب پلیس و جیسون Roy صحبت می کنند و در طول سالن در شهرستان ساسکاتون در شنبه, ژوئن 20, 2020. لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix

آنها پیوست و در سکو توسط Jason روی, یک دوست از نیل Stonechild یک Saulteaux اول سازمان ملل که داشت منجمد به مرگ در خارج از محدوده شهر در سال 1990. Stonechild گذشته دیده می شد در بازداشت پلیس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن