"فقط انجام آنچه ما می توانیم': Top Dog جمع آوری کمک پیشی $10,000 هدف

در عرض یک هفته از شروع آن یک GoFundMe کمپین اصلی برکلی رستوران Top Dog رسیده است هدف خود را از $10,000 برای حم

توسط AKHSHIJNEWS در 5 اردیبهشت 1399

در عرض یک هفته از شروع آن یک GoFundMe کمپین اصلی برکلی رستوران Top Dog رسیده است هدف خود را از $10,000 برای حمایت از کسب و کار مبارزه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

خدمت برکلی جامعه برای حدود 54 سال سگ بالا در حال حاضر دو بسته از آن سه مکان به عنوان یک نتیجه از محدودیت در محل قرار داده برای کاهش گسترش coronavirus. پردیس فارغ التحصیل جیم Telford آغاز شده GoFundMe به افزایش آگاهی از رستوران مبارزه است.

به عنوان از مطبوعات زمان مبارزات انتخاباتی مطرح شده است و در مجموع $10,175 با بیش از 160 اهدا کنندگان.

"من فقط می دانستند که افراد پراکنده در سراسر کشور می خواهم به انجام آنچه آنها می تواند به عنوان دور به عنوان یک اهدا" Telford گفت. "آن را بسیار سخت برای کسب و کارهای کوچک در نزدیکی محوطه دانشگاه که به طور معمول تکیه بر دانشجویان و استادان به نگه داشتن آنها را در کسب و کار است."

با توجه به بالا صاحبان سگ ریچارد و دفتر ورزش ریمان بخشی از دلیل بالا سگ زمان مشکلات مالی است و امتناع خود را به قبول وام های دولتی به دلیل اعتقادات سیاسی.

ریچارد و دفتر ورزش ریمان اضافه شده است که آنها احساس می کنم به شدت در مورد داشتن کمی دخالت دولت با کسب و کار خود را. با توجه به دفتر ورزش ریمان آنها احساس آن را "ریاکارانه" به قبول کمک مالی از دولت ایالات متحده.

"شوهر من است و به اعتقاد من در دولت و مراقبت از خودمان" دفتر ورزش ریمان گفت. "هنگامی که شما به طور خاص فلسفه سیاسی, شما لازم نیست به نوبه خود پشت خود را بر روی آنچه که شما به آن اعتقاد داریم."

دفتر ورزش ها ریمان به ذکر است که وجود دارد افزایش در ایمیل و وانت سفارشات پس از SFGate ویژه کسب و کار خود و پس از GoFundMe جمع آوری کمک آغاز شد. با توجه به دفتر ورزش ریمان, اما, اولیه, افزایش حمایت در حال حاضر شروع به خرد شدن.

او افزود که استقامت خود را در ماندن درست به ارزش های خود را به دست آورد تا توجه از مشتریان خود و کمک به جذب اهدا کنندگان.

"شما را به تحسین شجاعت و اعتقاد راسخ خود را — آنها معتقدند در چیزی و سپس آنها بصورتی پایدار و محکم عمل می کنند به شیوه ای که در آن آنها بر این باورند که نادر این روزها" گفت: دانشگاه فارغ التحصیل کن مونتگمری که اهدا $1,000 به جمع آوری کمک. "همین دلیل است که به جای فقط خرید سگ, من می خواستم به تحسین آنها را به صورت چسبیده به خود را ندارند."

افزایش سفارشات نیز با توجه به بالا صاحبان سگ این فرصت را به برخی از کارکنان خود را که به خانه رفته و پس از بسته شدن دو محل با توجه به دفتر ورزش ریمان.

بسیاری از برکلی ساکنان فارغ التحصیلان و دانش آموزان امیدوارم که سگ بالا باقی می ماند در کسب و کار به عنوان در نظر گرفته شده است برکلی اصلی با توجه به دانشگاه فارغ التحصیل عیسی سانچز.

"به عنوان کال فارغ التحصیلان همه ما فقط نمی تواند تصور و یا تصور کنید برکلی بدون Top Dog — من حتی نمی تواند درک آن" Telford گفت. "ما فقط به انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به آنها برای زنده ماندن این است."

تماس با جی جی Nibbelink در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @giginibbelink.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب