نگه داشتن یک نیروی کار مشغول در زمان بحران

این یک چالش برای متخصصان منابع انسانی در همه جا به کارکنان در هیئت مدیره با شیوه های جدید کار اما چگونه می تو

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

این یک چالش برای متخصصان منابع انسانی در همه جا به کارکنان در هیئت مدیره با شیوه های جدید کار اما چگونه می تواند به شما در حفظ تعامل و حرکت در صورتی که نیروی کار پراکنده در سراسر جهان است ؟ نیکول Sahin ارائه می دهد برخی از مشاوره.

تعهد کارکنان است که به چالش کشیدن به اندازه کافی تحت شرایط عادی زمانی که چهره به چهره است که بخشی از آشنا و معمول است. اما معرفی این پیچیدگی حاصل از کارکنان در سراسر های متفاوت در مکان های بسیاری از آنها در حال حاضر در حال کار از خانه – و سازمان ها در همه جا باید پیدا کردن راه های جدید پرورش رابطه کارفرما و کارمند.

با وجود مشکلات حفظ و یا تطبیق با تعهد کارکنان در طول فعالیت coronavirus همه گیر اصول باقی می ماند همان: شرکت خوب فرهنگ با درگیر کارکنان منجر به شادتر محل کار.

که به دلیل پایین اکثر مردم همان نیازهای اساسی و حفظ برخی از شیوه های کلیدی می تواند غلبه بر فرهنگی جغرافیایی و یا جدایی موانع برای کمک به نگه داشتن کارکنان تجربه در حال حرکت در مسیر درست در این زمان بسیار دشوار است:

شروع موثر onboarding

استخدام در سطح جهان می تواند یک تهدید چشم انداز به دلیل مشکلات مرتبط با onboarding کارکنان که بر اساس در مکان های جغرافیایی مختلف. این یک مانع بزرگ برای برخی از کسب و کار که می تواند مانع از رشد آنها به دلیل گسترش بین المللی باید اثبات ارزش خود را به سرعت و استخدام های جدید باید تعامل و تحویل سریع.

این مهم است بنابراین برای تأمین onboarding فرآیندهای به همه اطمینان همان شروع قوی. اما این نیز باید انجام شود با شیوه های محلی در ذهن به خاطر یک onboarding عمل که مفید است در یک فرهنگ ممکن است مضر باشد ، نگاهی هم به مطالعه شیوه های محلی است که مجموعه کارکنان برای موفقیت در هر کجا که هستند.

نشان دادن آنچه " خوب " به نظر می رسد مانند

برای کارکنان به طور موثر تعامل با ارزش شرکت و رشد در یک محیط جهانی کارفرما باید همیشه ارتباط چه "خوب" به نظر می رسد.

برای مثال چگونه مردم با یکدیگر با احترام و کرامت و مهربانی هستند و ارزش های اساسی برای بسیاری از کسب و کار مدرن.

این مهم را از هر فرصتی برای نشان دادن کارکنان است که این ارزش توجه و پاداش آنها را برای نشان دادن آنها را در کار روزمره خود را. بنابراین مطمئن شوید که هر کس می داند کسانی که کلید های فرهنگی نقطه – آن کمک خواهد کرد که آنها احساس می کنید بیشتر درگیر و به عنوان یک نتیجه بیشتر درگیر.

بیش از برقراری ارتباط

برای اطمینان از تعهد کارکنان تاثیر گذار است کارکنان در سراسر سازمان اعمال "قانون هفت' به ارتباطات است.

این یکی از قدیمی ترین مفاهیم در بازاریابی است که معتقد است که یک چشم انداز نیاز به دیدن و یا شنیدن یک پیام حداقل هفت بار قبل از آنها عمل می کنند و متکی بر این ایده است که ارتباطات موثر تر است که تکرار شود.

به عنوان مثال با به اشتراک گذاشتن و تکرار اخبار شرکت داخلی از طریق ایمیل همه دست جلسات و از طریق شرکت های داخلی وب سایت ممکن است برای حمله به یک تعادل خوب بین سلامت و تندرستی اطلاعات همه ما نیاز به پاک کردن در مورد در حال حاضر تیم-ساختمان پیام هایی که چنین بخش مهمی از فرهنگ محیط کار سالم.

ایجاد یک تعهد دراز مدت به تصویری

بسیاری از مردم تجربه دست اول افزایش اخیر در استفاده از تصویری جلسه خدمات. زوم برای مثال تجربه کرده است یک افزایش در تقاضا به عنوان مردم سعی کنید برای حفظ سطح برخی از چهره-به-چهره تماس تا زمانی که آنها می توانند به دفتر بازگشت.

این همیشه مهم است به طور کلی در هنگام صحبت کردن با کارکنان در سراسر مکان های مختلف به خصوص تا زمانی که در برقراری ارتباط با کسی که نمی همان زبان اول.

پل زدن این تقسیم این است که بسیار ساده تر زمانی که شما می توانید ببینید که شخص دیگر. اما یکی از چیزهای مثبت برای بیرون آمدن از این وضعیت این است که بسیاری از سازمان جهانی خواهد بود در حال حاضر به دست آوردن مقدار مورد نیاز تجربه در استفاده از ویدئو فن آوری ارتباطات.

حتی زمانی که بحران کنونی فروکش تصویری ادامه خواهد شایع در کمک به جهانی تیم برای اتصال به طور منظم و به طور موثر بدون در نظر گرفتن محل.

جشن موفقیت

یکی از راه های که در آن بین المللی کسب و کار از تمام اندازه ها می توانید ایجاد و حفظ فرهنگ شرکت است که برای جشن گرفتن هر یک از دیگر – این یک راه بسیار خوبی برای کمک به مردم به احساس بیشتر متصل به گوش و درگیر.

در حالی که تصویری است از یک راه بیشتر شخصی از شکستن موانع با استفاده از ابزارهای دیگر مانند شل می تواند کمک به کارکنان با هم و نگه دارید تا روحیه تیم همچنان به ساخت جامعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دیگر.

وجود دارد مقدار زیادی از گزینه ها از کانال های مختلف با منافع مانند پخت و پز و یا بحث در مورد حیوانات به جفت شدن افراد با یک همکار جدید هر چند هفته پس از این تیم می تواند در ادامه به اتصال و حتی مجازی قهوه چت با هم.

این نوع از فعالیت های که می تواند کمک به پرورش از یک چشم انداز مثبت است که به ویژه مهم است تعادل به اعتصاب زمانی که مردم در حال مقابله با چنین نگرانی و نا آشنا شرایط.

فراموش نکنید که در حال جهانی نیست یک مانع به تعهد کارمند – دو می رفتن دست در دست. با رویکرد راست بالا و رشد سود تیم جهانی می تواند مشتریان خوشحال و بسیار درگیر کارکنان.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن