کلید موفقیت شما: استخر پیش ساخته

استفاده از فناوری های بسیار جدید در طراحی آن ها باعث شده است که زمانی که آب داخل آن خیلی سرد شود و به سمت یخ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استفاده از فناوری های بسیار جدید در طراحی آن ها باعث شده است که زمانی که آب داخل آن خیلی سرد شود و به سمت یخ زدن برود، کمی به سمت بالا کش پیدا می کند. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس زمان راه اندازی خیلی کمتری دارند چون به شکل آماده در شرکت سازنده تولید می شوند و پس از آماده سازی همه شرایط، جهت نصب به محل حمل می شوند. استخرهای آماده فایبرگلاس غیر قابل نفوذ هستند و همچنین جلبک نیز نخواهند زد. به دلیل سختی ساخت و ساز چنین استخرهایی، کمپانیهای بزرگ و معروف شروع به ساخت استخرهای پیش ساخته کردند. اینتکس از سازندگان بسیار معروف و مشهور و شناخته شده در سراسر جهان است که اینبار در سال 2017 یک محصول خارق العاده و ویژه ای دیگر را با تنوع بسیار زیاد تولید کرد و روانه بازار جهانی کرد. بسیاری از کسانی که قصد خرید یک استخر فایبرگلاس آماده را دارند، قبلا استخرهای بتنی یا دیگر مدل ها را نصب کرده اند و هزینه ی گرم کردن آب استخر برای آن ها مشکل ساز شده است. ​C ontent has been generated  by G SA᠎ C on tent Gen erator  D᠎emoversi on.

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. در صورتی که دیگر مدل ها این گونه نیست مثلا برای نصب یک استخر بتنی ممکن است دو تا سه ماه زمان نیاز باشد اما یک استخر فایبرگلاس در کمتر از یک هفته نیز می تواند راه اندازی شود. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس هزینه تمیز کردن بسیار پایین تری نسبت به دیگر مدل ها دارند و این باعث می شود که در بازه طولانی از نظر مالی نیز به سود آن ها باشد. استخرهای پیش ساخته با توجه به ابعادی که دارند و با در نظر گرفتن امکاناتشان ، قیمت های متفاوتی دارند. معمولا برای مقاوم سازی این استخر ها از support هایی با قوطی یا پروفیل نیز استفاده می شود. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس در هر نوع آب و هوایی یک گزینه مناسب هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. جنس این نوع استخر پیش ساخته همانطور که از نام آنها نیز برمیآید از فایبرگلاس و رزین است. علاوه بر این، جاده مهمی به نام «جاده زمستانی» از استخر میگذشت که از پارس با گذشتن از پاسارگاد و آباده به اصفهان منتهی میشد.

پس از آن نیز به صورت کامل محصول مد نظر خود را انتخاب نموده و سعی کنید تا استخر خود را با قیمتی ارزان و در عین حال با عرضه خدمات پس از فروش ثبت سفارش کنید. و شما با یک دید کامل و آگاهانه اقدام به اجرای استخر، خود کنید. در کنار این موارد وجود ابعاد مختلف و همین طور امکانات بی نظیری که این محصولات عرضه کرده اند باعث شده تا شما با اگاهی کامل و با در نظر گرفتن نیاز خود بتوانید دست به خرید استخر پیش ساخته بزنید. پس از انتخاب طرح و ابعاد استخر مورد نظر از طرف نمایندگیها و واحدهای فروش، شرکت سفارش شما را میسازد و سپس کارشناسان و مهندسان را به منظور آماده سازی بستر استخر اعزام میکنند. استخر پیش ساخته اینتکس آماده توکار و روکار از جنس بدنه برزنتی بسیار مقاوم تولید شده است که دور تا دور آن با میله های فلزی پایه دار ضد زنگ نصب می شود تا آنرا در ارتفاع نگه دارد و حجم های زیادی از آب را تحمل کند. این استخر را هم به صورت توکار و هم به صورت روکار می توان نصب کرد. این زمان کمتر باعث می شود که در زندگی روزمره شما نیز مشکلی ایجاد نشود در صورتی که اگر برای راه اندازی یک استخر دو تا سه ماه زمان نیاز باشد، ممکن است برای شما خوش آیند نباشد.  This data h᠎as been done by G SA C on te nt Generat᠎or Demoversion᠎.

طولانی بودن زمان راه اندازی و نصب می تواند برای زندگی روزمره شما دردسرساز شود. هم چنین استخرهای پیش ساخته خود به مدل های مختلفی نظیر استخر پیش ساخته ایزی ست ، استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته پرورش ماهی تقسیم می شوند که باعث شده تا شما بتوانید با علم به این موضوع محصول خود را برگزینید. در ادامه این مطلب سعی می کنیم شما را با این استخرها بیشتر آشنا کنیم. این می تواند مشکلات تمیز کردن آن ها را بسیار کمتر کند. در این مقاله انواع استخرهای پیش ساخته و مزایا و معایب آن نظیر استخرهای پیش ساخته بتنی و استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را شرح دادیم. مرگ و میر ماهی ها در استخرهای عایق بندی شده با این ورقه ها، از جمله معایب استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی هستند. استخر و جکوزی فایبرگلاس هانا جدیدترین تولید گروه مهندسین مدرن استخر با ویژگی های زیر ارائه می شود. در اطراف این استخرهای آماده می توان محوطه سازی های مختلفی از جمله سنگ فرش یا سرامیک انجام داد که باعث می شود زیبایی ها آن چند برابر شود.

آخرین مطالب